Belker kust vrachtwagens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Belker kust vrachtwagens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 20:31

jawel, net terug uit Italie. Bij het bergmeer geslapen en als je dan 's ochtends uit je raam kijkt is dit het uitzicht.
Afbeelding
Waar wij zaten (friuli, Noordoost Italie) was het schitterend weer. Warm af en toe wat bewolkt maar geen regen. Toen we op donderdag verder trokken naar Trento kwamen we dus wel regen tegen. Dit gaf mooie foto's.
Afbeelding

De vakantie was super, veel gezien, veel kleding gekocht en lekker gegeten. Cultuur gesnoven, eten geproeft en vooral veel frappe gedronken.

Helaas ging het op de terugreis in Oostenrijk mis.
Zie deze foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op de achterkant zitten ook nog beschadigingen maar daar kwamen we pas in Nederland achter. Daar moet ik nog foto's van maken. Weer een middag weg.
Gelukkig hebben wij het er zonder kreukels er van af gebracht.
Onze 2de week van de vakantie zal besteed worden aan het laten repareren van de auto en het rondscheuren in een kleinere, mindere auto. Helaas.
Laatst bijgewerkt door Belker op 01-08-03 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:47

Ziet er erg mooi uit daar, maar die auto is wat minder. Ik heb onderhand gehoord wat er gebeurd is, en nee, da's niet voor herhaling vatbaar.
Sterkte met de afhandeling, en geniet nog lekker na van je foto's en zo. Haha!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 20:51

Veel foto's heb ik niet gemaakt.
Ik hou er niet van om met camera door de steden te lopen, is mij te veel sjouwen. Af en toe van de natuur een mooie foto die uitvergroot kan worden, dan zijn we weer tevreden. Ik heb er nu 3 van 12 Mb gemaakt

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:08

Erg idyllisch plekje daar zo te zien . Mooie foto's, mooie omgeving Lachen.

De foto's van de auto zien er wat minder geslaagd uit . Jullie allebei ongedeerd gelukkig Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:15

Mooie plaatjes hoor!!

Wat is er gebeurd? Het ziet er naar uit dat een andere weggebruiker iets te dichtbij is geweest, gelukkig maar dat alleen de auto schade heeft.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 09:31

Nou je rijdt weg bij een tankstation en je denkt dat er een invoegstrook is. Helaas blijkt deze daar niet te bestaan en je komt enigzins in aanraking met een vrachtauto die gelukkig kon uitwijken naar links. Anders was het anders afgelopen, dan had de auto niet meer gereden en wij misschien niet meer bestaan. De auto is namelijk links van achter tot voor, geraakt door een band.
Laatst bijgewerkt door Belker op 02-08-03 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:58

wat een uitzicht!
en erg jammer van jullie auto!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 11:04

Mooie foto's, wat een uitzicht zeg OK dan!
Zonde van de auto, maar gelukkig zijn jullie zelf ongedeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:04

Belker schreef:
Nou je rijdt weg bij een tankstation en je denkt dat er een invoegstrook is. Helaas blijkt deze daar niet te bestaan en je komt enigzins in aanraking met een vrachtauto die gelukkig kon uitwijken naar links. Anders was het anders afgelopen, dan had de auto niet meer gereden en wij misschien niet meer bestaan. De auto is namelijk links van achter tot voor, geraakt door een band.


Oeps, dat zijn minder leuke dingen. Inderdaad maar goed dat dit dan alles is. Zonde van de auto, maar het is maar blik he Verward Bloos .

Ilia
Berichten: 27
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:50

da's effe schrikken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:01

Jeee, dat uitzicht! Mooi zeg
Jammer dat jullie vakantie zo heeft moeten eindigen, gelukkig zijn jullie ongedeerd gebleven