Zandverstuiving (beetje cross) fotos!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Zandverstuiving (beetje cross) fotos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 19:32

Vanmiddag kwam een (profesionele ?) fotograaf Cheese! fotos maken van ons op de manege om in de nieuwe reclamefolder van de manege te zetten. Hij heeft fotos gemaakt dat we binnen reden en fotos van de buitenbak. Hij ging ook op de zandverstuiving fotos maken, omdat ik daar nog nooit over heen heb gereden, mocht ik jammer genoeg niet mee.
Maar Irma (irmaatje) had haar digitale mee en toen zijn we meegefietst en hebben met haar fototoestel hele leuke fotos gemaakt van de paarden op de zandverstuiving.
Ziehier het resultaat :
Afbeelding
Hier kwamen Irma en ik net over de berg wandelen. Van links naar rechts: Femke en Shera,Marloes en Verona, Jaymie op Myrthe, En achter Myrthe zie je nog een stukje Karen (iwayalover) op basje. Geheel links zie je de fotograaf een plekje uitzoeken.
Afbeelding
Hier draaide ze om, om met de fotgraaf te overleggen hoe ze langs moesten rijden. V.l.n.r: Femke-Shera, Karen-Basje,Jaymie-Myrthe en Marloes op verona, Femke-Shera, Karen-Basje, Jaymie-Myrthe.
Afbeelding
Overleggen met de fotograaf. V.l.n.r: Marloes-Verona,
Afbeelding
Hier gaan ze dus wel een beetje harder dan net!
Voorop is Femke met Shera en daarachter zie je Jaymie op Myrthe, en helemaal rechts zie je een stukje van verona. Oh ja en het fototoestel van de fotograaf linksonder!
Afbeelding
Dezelfde als net maar dan net een stukje later: Femke-Shera, Jaymie-Myrthe en Marloes-Verona.
Afbeelding
v.l.n.r.: Fototgraaf, karen-Basje,Femke-Shera, Marloes-Verona, Jaymie op Myrthe.
Ik vind de fotos op zich wel goed gelukt. Irma (van eht fototoestel) heeft nog meer fotos gemaild, maar die kan ik nog niet openen. Die zet ik hier dus later waarschijnlijk neer.


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 19:43

Ik kan de rest van de fotos nu ook openen, die ben ik nu aan het uploaden. Die van jouw en Marloes is niet scherp.
Moeten we vaker doen! misschien dat irma vrijdag klaar kan staan met haar digi?!


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 19:55

Oke hier komt de rest:
Afbeelding
Mooie teruggalop foto! v.l.n.r.:Karen-Basje, marloes-Verona, Jaymie-Myrthe, Femke-Shera
Afbeelding
Ook wel een mooie foto, in stap. Van rechts naar links: Femke=Shera, Jaymie-Myrthe, Marloes-Verona en Karen en basje weer achteraan.
Afbeelding
helemaal wazig! (heeft irma gemaakt) Zelfde volgorde als op alle andere fotos.
Afbeelding
Ook een foto gemaakr door Irma Haha! Karen en Basje en daarchter Marloes en verona.
Afbeelding
Dit vind ik een mooie! Op de voorgrond de fotograaf en de hei, v.l.n.r:Femke, Jaymie Karen (he?!) Marloes (moe?)
Afbeelding
Dit vind ik de mooiste, denk ik. (tja, heb ik gemaakt, kan ook niet anders *LOL* ) Zelfde volgorde als de vorige foto.
Die laatste twee fotos hebben echt perfect ligt! En ik had daar ook net goed ingezoomd.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 06:04

Irma: wat bedoel je?
Collendoorn: Dit is in de staats bossen, bij Sint Anthonis in de buurt. An ja, de paarden moesten heel vaak op een neer voordat het goed was.
Orri: Ik sta elke keer een stuk achter de fotograaf, ik wilde hem niet storen door dichterbij te gaan staan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 21:40

De fotos van de fotograaf zijn dnek ik nog langer niet klaar en als ze klaar zijn, zien we ze in de folder. ik dnek niet dat we ze als foto (afgedrukt te zienkrijgen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 18:51

Het is idd mooi daar ja, alleen jammer dat er zoveel dazen zijn! Er zijn er echt zoveel ,dat je niet normaal kunt stappen, laat staan ff stilstaan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 19:04



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers