De foto's van Meys meets Helion !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

De foto's van Meys meets Helion !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 17:04

Altijd leuk om iemand anders met je paard bezig te zien…… Tong uitsteken
In dit geval was Meys de gelukkige (en Helion de banaan Haha!).

“Hmmmm, daar heb je er weer zo eentje. Denkt zomaar op mijn rug te stappen en weg te tuffen. Maar eigenlijk heb ik een snipperdag en dat zal ze weten ook ! Extreme duivel Echt niet dat ik harder ga lopen dan een schildpad. Ik slof gewoon wat aan en creeer wat stof om me heen, dan is het net alsof ik toch nog een beetje doorloop. En natuurlijk flink chagrijnig kijken, dat wil ook nog weleens werken.”
Afbeelding

“Dit is echt niet normaal meer. M’n baasje staat haar gewoon aan te moedigen om me een tik te verkopen omdat ik zo nodig door moet lopen ! Boos!
En ze doet het nog ook !!! Echt wel dat ik even moet laten weten dat dit zo niet werkt, dikke middelvinger en een flinke bok, dat kan ze krijgen. Huh, ze is er niet van onder de indruk ?! Dan ga ik gewoon door met m’n chagrijnig-kijken-act, dan word ze vanzelf bang. Maar het slaat werkelijk alles dat ze ook nog probeert of ze een krul in m’n nek kan trekken, ik werk niet in het circus hoor

Afbeelding

“En een lol dat ze heeft ! Zelf weet ik nog niet wat ik er van moet denken..... als ik nu 1 oor naar voren steek en het andere oor plat, dan kan ik nog alle kanten uit >;) ”
Afbeelding

“Weet je wat, ik geef me gewoon over en ik doe ook net alsof ik het leuk vind. Des te eerder kan ik naar die zak wortels toe, want ik heb het wel gezien hoor Vork
Afbeelding


Kortom: eind goed, al goed !
Het blijft een apart mannetje die Helion, altijd even testen of het ook een beetje langzamer kan.
Juist op zo'n moment vind ik het erg knap dat iemand (in dit geval Meys Knipoog ) toch de knoppen weet te vinden om hem aan het werk te zetten.
Zeker op een paard dat al 2 jaar niet meer fatsoenlijk gereden is en dus ook het spoor een beetje bijster is...... als je er dan ook nog bij optelt dat de gezondheid van Meys niet optimaal is, dan heb je imo. een prestatie van formaat OK dan!
Meys, we vonden het erg gezellig dat je een dagje bij ons was, en we hopen je gauw weer te zien

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:35

Leuk joh.
Bereid Helion maar voor dat ik binnekort ook een keertje kom. (Eerst zonder Laiser en daarna nog hopelijk heel vaak samen met Laiser Haha! )

Ziet er leuk uit hoor Meys! Heb je Mo ook zo ver gekregen dat ze er op gestapt is Schijnheilig

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:24

Ohh daar is ut skatje...mijn grote vriend Helion!
Nou Oscar ik heb het ook heel erg gezellig gehad en ik kom zeker nog vaker langs...

Euhh Mickey toen ik klaar was met het rijden heb ik wel gezegd "en nu jij erop"maar ze deed het niet Scheve mond