Op bezoek bij de `burd`

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:42

paulanda schreef:
Leuke foto's zeg,ik kan me vergissen(doe ik wel eens vaker met mijn paardjes Bloos )maar volgens mij staat op die laatste en 1 na laatste mijn hengst van flemmingh erop,die bruine met 2 achtersokjes.
Wat denk jij miran? Haha!

herken je je eigen paard niet????????? raar!!!


boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:47

MirandaB"]
[quote="boeflover"][quote="paulanda schreef:
Leuke foto's zeg,ik kan me vergissen(doe ik wel eens vaker met mijn paardjes Bloos )maar volgens mij staat op die laatste en 1 na laatste mijn hengst van flemmingh erop,die bruine met 2 achtersokjes.
Wat denk jij miran? Haha!

herken je je eigen paard niet????????? raar!!!
[/quote]

Er bestaan meer jaarlingen, bruin met kolletje en 2 witte sokjes achter..
En als je dan bij de verkeerde groep staat, en je denkt dat je goed staat kan je je flink vergissen.. Dat is ons dus overkomen.
Op het moment dat we wel bij de goeie groep stonden 2 km verderop haalde we hem er zo uit.. en in deze groep staat er ook nog 1 die dezelfde aftekeningen heeft. En als je je paard als veulen wegbrengt en niet elke maand gaat kijken verandert er toch wel het een en ander.
Maar we hebben Valentino beloofd deze keer sneller langs te komen.. zodat we ons niet meer kunnen vergissen Haha! Knipoog
[/quote]
tsja, ik heb geen ervaringen met paarden in kuddes zetten, maar ik vind het gewoon een raar idee dat je je eigen paard niet herkent, maar ik kan me wel voorstellen dat als je een veulen koopt, hem direct in die kudde zet en dan een paar maanden niet komt je hem dan niet meer herkent als er nog andere bij zitten die er op lijken, maar als het veulen bij je geboren is en na het afspenen in die kudde is gekomen zou ik hem nog wel herkennen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, fro, Selina en 69 bezoekers