Jo-Anne :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Jo-Anne :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 18:47

Zoals beloofd aan een aantal mensen: Hier is Jo-Anne, een QH-merrie Lachen !
Ik heb zelden een "lelijker" paard gezien! Ze is blind aan een oog (rechts), d´r andere oog heeft een roze rand. Boven op haar hoofd (voor d´r oren) heeft ze een bruine vlek, net als voor op d´r borst en bovenaan d´r staart.
Maar ze is zó vreselijk lief Lovers !! Mocht ze om wat voor reden dan ook, ooit weg moeten, zou ik haar zo nemen Lachen !!

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne is op de stal blijven staan, nadat haar bezitters de stalhuur niet meer konden betalen Lips are sealed en met de noorderzon vertrokken Boos! !
Volgens Lisa, de stal-bezitster, is Jo-Anne qua exterieur absoluut correct gebouwd. De papieren zijn samen met de eigenaars verdwenen, dus ook zij weet verder niks over het paard.
Gelukkig is Lisa ook van mening dat ze erg lief is en dus mag ze lekker daar blijven Cool !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/



Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 21:56

Apple"]
Wat een raar verhaal. Eigenaren zijn dus met de noorderzon vertrokken. Wat gebeurd er dan nu met het paard? Wie haalt haar uit haar stal? Geeft haar aandacht en beweging? Of hebben de stalhouders die taak op zich genomen?
[/quote]

Het is al zeker 2 jaar terug dat ze daar achter gelaten is Verdrietig !
Ze krijgt van de stalbezitster absoluut dezelfde verzorging als de andere paarden Lachen ! (dus gewoon iedere dag naar buiten op de paddock/wei, goed voer, schone box enz.).
Aandacht krijgt ze eigenlijk van iedereen, want iedereen is ook dol op d´r Lovers !
Er is een vrouw, die nu sinds een half jaartje een beetje met d´r aan de slag is gegaan; eerst veel wandelen, toen longeren en nu rijdt ze ook zo´n 2 x in de week op d´r Lachen !
Haar bezitter was een Amerikaan die hier in de buurt op een legerbasis zat; geen idee of die vent überhaupt nog in Dld. is Verward !!
Jo-Anne blijft iig bij Lisa op de stal, want ze zou het paard alleen maar mee geven als de eigenaar bereid is om ruim 2 jaar stalhuur te betalen (á €230,- p.m. = minimaal €5520,- !!) en volgens haar is dat paard dat (puur financieel gezien!) niet waard. (Lisa is daar trouwens niet rouwig om hoor, ook zij is dol op d´r Lachen !!)

[quote="boemel schreef:
Ik vind haar heel bijzonder. Ze heeft gewoon iets.


Zo bedoelde ik het ook hoor Knipoog ! Laratjuh heeft wel een beetje gelijk, "lelijk" klinkt idd wel gemeen (ook al had ik het tussen " gezet Scheve mond !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 23:30

Nee hoor Cas, gelukkig niet !! Dat waren de 3 hengsten die op de stal in Untersteinbach stonden (de stal waar Dikke dus staat Knipoog ).
Het gaat trouwens goed met ze hoor, Brooker is nog niet helemaal de oude, maar volgens mijn smid (de paarden staan bij zijn zuster !) mogen ze niet klagen Lachen !!
Jo-Anne staat in Mosbach, de stal waar Ynskje staat om haar veulen te krijgen! Als het veulen afgespeend wordt, komt Yns weer terug naar Untersteinbach! (lekker complicated hè Tong uitsteken ??!)
Bedankt voor de link, leuk om te kijken Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 23:38

Lisa heeft helemaal niks van haar en er wordt ook niet mee gefokt. ("Officieel" is ze immers niet van Lisa Scheve mond !!) Geen idee trouwens hoe oud ze is, zal ik morgen meteen even vragen !! Leuk trouwens om bij jouw link te lezen dat ze heel byzonder is Lachen !! (maar dat is ze daar op stal alleen al door d´r karakter Lovers !!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 23:50

Ze blijft lekker waar ze nu ook is Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 00:22

Cassidy"]
..Word er wel op gereden?
[/quote]

[quote="Sterre"]
.. Er is een vrouw, die nu sinds een half jaartje een beetje met d´r aan de slag is gegaan; eerst veel wandelen, toen longeren en nu rijdt ze ook zo´n 2 x in de week op d´r Lachen !
[/quote]

[quote="Chica schreef:
..Jammer dat je niet een totaal plaatje hebt maar dat komt vast nog wel een keertje.

Ik zal d´r van de week wel een keertje "helemaal" fotograferen Clown !!

Citaat:
En wat echt super is, is dat jullie haar zo'n fijn thuis hebben gegeven Lovers

Dat komt helemaal voor de rekening van de stalbezitster hoor !! De rest van de aanwezigen knuffelt haar alleen Knipoog ! (alhoewel, als er iemand appels of wortels voor zijn/haar paard meeneemt, krijgt Jo-Anne daar ook altijd wat van Lachen !)

Tja en wat betreft de eigenaar: Extreme duivel !!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 12:00

Leuk gedaan Sweety Lachen !!

Sprak gisteren met Lisa en vertelde haar over de enthousiaste reacties van jullie Knipoog !
Ze zei dat ze ze evtl. aan de juiste persoon wel zou verkopen Lachen !!
Hoe ze onder het zadel is, weet ik niet precies! Volgens mij wil ze nog wel eens een bokje geven onder het zadel! Maar ja, omdat er niet dagelijks met d´r gewerkt wordt én omdat ze natuurlijk de handicap van een blind oog heeft, kan ik daar wel een beetje inkomen !!
In de omgang is het iig een vreselijke lieverd Lovers !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers