Op een warme zomerdag, voor alles té heet zie je :

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Op een warme zomerdag, voor alles té heet zie je :

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 17:40

Op een warme zomerdag ... rond de middag, krijg je dergelijke tafreeltjes voorgeschoteld ... :

De kinderen hangen in het zwembad op de luchtmatras
Afbeelding

Afbeelding

Ligt de merrie sloom te wezen :
Afbeelding

Wil ze dan wel een poging wagen om te zien of er niets te verdienen valt Vork
Afbeelding

Om vervolgens al-la puppy-dog zich te laten vastleggen, maar toch maar tegen het opstaan te besluiten ...
Afbeelding

Ondertussen langsachter in de tuin zit mijn man onder de treurwilg te puffen en te zweten ... en komt onze tinker even kijken of er niets (ja ja) te verdienen valt Vork "Baas, heb jij iets lekkers??? GAAAAAAAAP"
Afbeelding

Baas zegt "Nee ventje, veel te warm om iets te gaan halen" ... Denkt Spix'je "goed, ... dan ga ik Dromen Slapen " (let op z'n slome uitdrukking)
Afbeelding

"Zeg, baas, da's lastig hoor, zo staan te Slapen ... ik ga even ...
Afbeelding

"Oef ... t'is warm ... "
Afbeelding

OK, baas'ke, ik kan ook "puppy-dog" doen hoor, kijk maar :
Afbeelding

Tja ... wat kan het leven toch "hard" zijn hé ... op zo'n mooie warme zomerdag Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 18:00

Toeties schreef:
wat gaaf joh!! lopen die paarden gewoon in de achtertuin bij jullie???
dat is het betere werk


Ja, onze tinkerhengst loopt regelmatig in onze tuin. Hij is héél braaf, gaat zelden in de planten zoeken waar ie niet in mag (of meestal ziet mijn man het niet als hij het wel eens doet (sssssssssshhhhhhhhht!!!! Haha!) ... en ... zeg nu zelf, op zo'n warme dagen zie je gras maaien toch helemaal niet zitten Verward ... Hij eigenlijk ook niet Knipoog, hij ging er vrijwel meteen languit bij liggen Slapen. Onze tuin is ook met "weigras" gezaaid, dus het kan geen kwaad. Ik zal er nog 's eentje moeten nemen als ie weer 's uit het zwembad gaat drinken Haha!.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 22:52

kinglover schreef:
ahh, wat is ie toch lief, en hij is flink aan het groeien, of ligt dat aan mij?


Nee hoor, klopt ook. Hij is aan een ijltempo aan het opschieten en uitdeinen. Als ie zo doorgaat kan ie nog een drumhorse worden Bloos hihihihi. Zelfs onze hoefsmid die toch vaak paardjes ziet van allerlei slag was onder de indruk van onze "jonge heer" z'n transformatie *HELEMAAL FIER*

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duality, Pikeur en 28 bezoekers