ik had ook mijn camera bij dus die is natuurlijk ook gebruikt
het was wel ontzettend prutweer dus helaas viel het wat tegen. Foto's zijn nog niet bewerkt of wat dus er zit hier en daar nog een halve hand ofzo 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had ook mijn camera bij dus die is natuurlijk ook gebruikt
het was wel ontzettend prutweer dus helaas viel het wat tegen. Foto's zijn nog niet bewerkt of wat dus er zit hier en daar nog een halve hand ofzo 

Hartstikke bedankt Mariet. Ik kan niet wachten tot de actiefotootjes verschijnen
Echt een lekker ding!

Jeetje, ik vind Fjorden normaal niet zo geweldig, maar Taco is toch wel errug kwijlie...
Is hij nou eigenlijk een hengst of een ruin ? Maxielover schreef:Hey Mariët, stoere foto's weer van Taac !!!Jeetje, ik vind Fjorden normaal niet zo geweldig, maar Taco is toch wel errug kwijlie...
Is hij nou eigenlijk een hengst of een ruin ?
Maxielover schreef:Hey Mariët, stoere foto's weer van Taac !!!Jeetje, ik vind Fjorden normaal niet zo geweldig, maar Taco is toch wel errug kwijlie...
Is dit compliment nou ook voor Red Bull bedoeld?
deedee19 schreef:Maxielover schreef:Hey Mariët, stoere foto's weer van Taac !!!Jeetje, ik vind Fjorden normaal niet zo geweldig, maar Taco is toch wel errug kwijlie...
HALLO? Waar zie je Taco? Dit is Red Bull hoor.Is dit compliment nou ook voor Red Bull bedoeld?

Dubbelspannetje??

Wienna schreef:He Wen, Bull ziet er echt super uit!! Hij heeft nog steeds een geweldig koppie!!!
Lang niet gezien.