viewtopic.php?f=13&t=556252&hilit=
hier het resultaat! Ik wou eigenlijk maar een klein stukje van haar manen weghalen, maar het is dus zo geworden
.Het was zo...
En nu is het zo....
En dat met een aardappelschilmesje .....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Wist niet dat dat ook kon.. RakkerTwanko schreef:Knip jij je manen van je paard met een aardappelschilmesje?Wist niet dat dat ook kon..
Maar het ziet er best mooi uit, hoor. Leuk paardje ook!
Ik wist het ook niet, maar kreeg een tip, dus gelijk proberen maar, en het resultaat vind ik er ook best wel goed uitzien (voor de eerste keer). 
en vooral diej staart 

Goldie schreef:Mooi hoor
Ik snij ook altijd met een aardappelschilmesje
je krijgt een mooier effect als je ze nog even flink uitdund, dan lijkt het weer wat natuurlijker
Pellie schreef:ieuw angeliekje krijgt een mooier effect als je ze nog even flink uitdund, dan lijkt het weer wat natuurlijker
! russel schreef:Zeund, tinker hoort lange onregelmatige manen te hebben.

. 

Mij ervaring is ook dat je erg lang blijft zien, ook al groeien ze, dat men het geknipt/getrokken/gesneden heeft.

snowdon schreef:Ik zie altijd liever dunne lange manen met een dikke aanzet en/of onregelmatige lengte... dan dat mensenwerkMij ervaring is ook dat je erg lang blijft zien, ook al groeien ze, dat men het geknipt/getrokken/gesneden heeft.
Maar ik hoop voor je dat het mooi uitgroeit en dat je er tevreden mee bent
Angeliekje schreef:Goldie schreef:Mooi hoor
Ik snij ook altijd met een aardappelschilmesje
Heb jij dat dan ook dat het toch ietsjes korter wordt dan dat het de bedoeling was
Dat heb ik dus ook altijd, vooral bij de oren, dan staat ze altijd zo te schudden