We hebben om kwart voor 3 jolly opgehaalt. *Happy
In totaal 57 foto's gemaakt /
Hij was echt zoo braaf in de trailer maar 1 keer gehinnikt. Toen we waren aangekomen kwam het hele dorp kijken

Maar is echt super super super super super super lief!!!
Je kan het je gewoon niet voorstellen!!
Als je je hand voor zijn mons doet aat die die helemaal aflikken ... maar toen ik hem in zijn stalletje zetten bleef ik daar ook zitten toen ging die mij van top tot teen aflikken

En toen was die uitgerust van alle drukte heb ik hem in z'n landje gezet .. maarja zo dom als ik ben vergeet ik zijn waterbak ik ging dus terug naar huis .. toen ik wegfietste toen ging die helemaal hinniken. Toen kwam ik terug was die me hinnikent op aant wachten bij het hek!

Later heb ik hem meegenomen naar huis toe en in de achtertuin gedumpt

Hij liep gewoon los. Mijn moeder d8 shiit daar gaan me bloemen, maar nee hoor Jolly loopt netjes om de bloementjes en plantjes heen

Ik een hele grote poetsbeurt gegeven en hij vondt het echt lekker.
Toen moest ik eten en hij liep me elk moment achter na .. ik had niet snel genoeg de deur dicht gedaan van ons huis want hij stond al ik de bijkeuken

Na het eten ging ik dus weer de tuin in .. Ik dee de deur open en Jolly stond helemaal achter in de tuin .. in riep zo "Jooooolly" toen kwam die hinnikent naar me toe draven

Nou hou ik me mond anders ben ik morgen nog niet klaar

Jolly op zijn manier afscheid nemen van z'n vriendjes

Trailer in. Links de oude eigenaaresse
Haay

Op weg naar de wei

Bij huis aangekomen

In de tuin .. allemaal zeer instresand

Jolly los in de tuin met z'n krulletjes

Oog
Bovenaanzicht

Beetje donker, maar het is Jolly naast de fiets

Terug in de wei