Rosie.. 10 jaartjes jong, Connemara en al meer dan een jaartje mag ik zo trots zijn dat ze bij mij is.
1.

Het was simpelweg een geweldig weekend. Ik was eerst een beetje huiverig, Rosie kan wel eens ontzetten druk zijn (vooral als ze hengstig is

Maargoed we zien het wel, dus caravan klaar gemaakt, hooi gehaald, boodschappen gedaan en de auto ingepakt

Toen ik haar eind van de middag uit het land haalde lag der zwiltwrat er tot bloedens aan toe af

Toen we bijna zover waren belde de chauffeur af, die kon onverwachts niet weg

Na aankomst hebben we de paarden uitgeladen. Werkelijk ik had me op het ergste voorbereid, paard komt de trailer uit snuift twee keer en haalt letterlijk de schouders op

De volgende ochtend was ze nog steeds zo relaxt, dus paard eventjes op de weegschaal gezet, keek ze ook niet van op of om..
2.

Waarbij we de dag goed begonnen, ik raadde haar gewicht in 1x goed

Daarna door naar de schriktraining, ook daar bleef madam super chill en vond eigenlijk alles wel best

3.

4.
Smiddags hadden we Working Equitation, dus ruim van te voren opgezadeld. Ik hou niet zo van stress dus we doen alles ruim van te voren op het gemakje..

5. Met der oogjes dicht instappen op vreemd terrein

Door naar de workshop na wat overtuiging (ik moest even voordoen hoe het moest

6.
7.
en om ons even volledig te overbluffen. In draf de stok pakken en over de brug... huh.? wat? ja dat gebeurde echt.. heel verbaast en eigenlijk de eerste keer dat we met 1 hand moeste sturen maar wel heel leuk..

8.

9.

Als laatste onderdeel hadden we springen met zenuwen onder controle. Niet zozeer dat ik bang ben, maar meer omdat ik 80cm wat te hoog vond.. We galopperen stiekem nog niet. Maar die dag deden we dat gewoon wel.. Madam bleef me verbazen

10.

11. Blij..!

En om het weekend af te sluiten, zijn we zondag nog eventjes de Veluwe opgegaan. Madam was weer super relaxt en had het prima naar der zin!
12. even bij de koeien kijken

13.

14.

Al met al een fantastische weekend gehad. En Rosie heeft zich weer eens bewezen hoe geweldig ze is.!
15.