Mijn ouwetje is inmiddels alweer 25 geworden en ik vond het dan ook hoognodig om even zijn oude foto's door te bladeren. Voor de mensen die het leuk vinden om te weten zijn vader is Apollo (vv. Ismael ox)
Uit de tijd dat hij nog mooi was... zijn lieve koppie...

Een standfotootje... beetje zonde van de schrikdraadlijnen die voor hem langs lopen...

Onze glorieuze overwinning op de rayonkampioenschappen in de L (uhhh heel lang geleden... ik was denk ik 8 of 9 ofzo) Wat was ik trots op mijn beestje!

Lekker in het weitje (2x)

Sunny doet zijn middagdutje... altijd na het eten gaat hij even lekker liggen... wat heeft ie daar een lelijk kleurtje he... hij werd altijd een gekke leverkleur als hij geschoren was...

Uiteindelijk zijn we zelfs nog Z2 geworden samen. Deze twee zijn van de open dag van onze vereniging Mazeppa. We hebben toen als showtje onze kur op muziek van het Z1 gereden. Dat was wel leuk bij wijze van reunie, want eigenlijk was hij toen net een half jaar met pensioen (hij was 18 en kreeg last van artrose). (Hmmz... ik ging dus op mijn 12e voor het eerst met pensioen.. maf hoor) De tweede foto heeft op de voorpagina gestaan van de plaatselijke krant: trots!

En dit is mijn lieverdje nu... hij mankeert van alles en is inmiddels erruuug oud... hij heeft artrose en heeft een hersenbloeding gehad waardoor een van zijn achterbenen niet goed meer functioneert... maar hij geniet van iedere dag. Hij loopt lekker in de wei en wordt door iedereen op stal vertroeteld. Echt ons zorgenkindje, maar hij gaat noooooit meer weg!

(overigens lacht hij de andere paarden graag even uit als zij hard moeten werken en hij lekker in de wei aan het spelen is...)

Sorry voor de grote hoeveelheid foto's, maar ik kon niet kiezen en daarnaast is het ruim 13 jaar levensgeschiedenis..
Wat vinden jullie van mijn liefie...?