Ik ben jaloers op jullie binnenbak. Wij kunnen al een paar dagen niet rijden Maar ben benieuwd naar de foto's van morgen! Jammer dat ik niet in de buurt woon. Anders hadden we in het bosje achter de manege wat mooie foto's kunnen schieten.
Jep en het weer is nu ook niet zo dat je makkelijk zegt ik kom wel ff die kant op, jammer hoor! maar als je in de buurt bent een keer ga ik flink misbruik van jou en je camera maken! Hopen dat de fotograaf( vriendlief) morgen vrij heeft!
Dat in de buurt zijn is nog niet echt gelukt Is ook niet een afstand die je even in een daagje heen en weer rijdt. Dus daar moet ik nog even wat op verzinnen En dan gaat de camera uiteraard mee!
Ik denk dat ik Jim morgen maar uit stal pluk voor wat foto's. Die is helaas half geschoren, dus ziet er niet zo mooi uit Misschien dat ik hem even los in de wei gooi. Levert ook leuke plaatjes op denk ik.
niks aan gedaan, ijs viel er vanzelf weer onder vandaan...... heb nu wel groene zeep van driehoek in huis, maar het voordeel is dat ie alleen voor ijzers heeft en niet gaat rennen in de sneeuw!