Dat ik extra aan haar denk, extra bij haar ben..gewoon úren op onze grote drentse kei kan gaan zitten en naar haar kan kijken.
Jewel heb ik iets heel speciaals mee.
Ik heb haar gekocht op de voorjaarsmarkt hier in Zuidlaren, in 2003. Ze was toen 11 maanden oud, ik kon haar niet laten staan. Ze was ondervoed, verwaarloosd en zag er niet uit. Ze is opgegroeid bij haar fokker, en ze heeft zelfs nog een heel leuk papier. Ik heb nog weleens contact gehad met hem over haar, maar hij wil niks loslaten. De achterstand die ze heeft opgelopen speelt nu nog wel parten, maar desondanks gaat het erg goed.
Sorry voor de kwaliteit van sommige foto's, maar de wat oudere zijn ingescand.

Zo heb ik haar van de markt geplukt. 9 april 2003.

9 april 2003.

5 mei 2003. Gewassen en luis- en vlovrij gemaakt.

23 juni 2003. Ging al heel goed vooruit

8 augustus 2003.

Herfst 2003.

Herfst 2003. Dat koppie

April 2004. Al zo'n verschil met vorig jaar! Ik had haar toen opgegeven voor de keuring in Tolbert.

Keuring in Tolbert 19 juni 2004. Tweede premie

Van geen verzorging naar TEveel verzorging

December 2004.

Januari 2005.

Februari 2005. Proberen zadelmak te maken met een oud geleend zadeltje. Jewel was toen 2 jaar en 9 maanden.

Jewel ging super!

Maart 2005. Boett deken aangeschaft, helaas heeft ze- waarschijnlijk door haar slecht verzorging en achterstand -zomereczeem.

Juni 2005. Voor het eerst iemand erop. Remsy hier op bokt heeft het geflikt

Juli 2005. Samen met verzorgmeis Myrthe. Petje af voor deze dame. Jewel en Myrthe zijn supercombi

Keuring Annen 16 juli 2005. Wederom tweede premie, maar niet minder plezier.

@mickey: ik heb je een link gestuurd via pb.
Omdat ik een paar verzoekjes kreeg via pb en PT mijn account eruit gegooid had, plaats ik ze even opnieuw. Ik heb ze nu ergens anders geupload