Ik heb natuurijk meteen het nieuws aan zijn eigenarese verteld en ze hebben ook contact met haar gehad om een afspraak te maken!
Donderdag 10 september, bijna 2 weken geleden zijn de mensen hierheen gekomen met trailer om te kijken of het Boj/Taktur echt was! En jawel.......... het was hem hoor!

We waren echt heel blij dat het Boj/Taktur was en hun ook! Ze hebben toen dus besloten om hem mee te nemen, ze wilde er nog vanalles mee gaan doen en hij komt in een kudde met andere IJslanderruinen. Na nog even binnen wat gedronken te hebben, gingen we een poging doen om hem op de trailer te zetten wat hij niet zo heel leuk vond maar uiteindelijk liep hij er keuring op!

Het is best wel vreemd dat hij er nu niet meer is, maar ik ben heel blij dat hij naar een super goed plekje is gegaan! We weten nu ook zijn afstamming en zijn echte naam en wat meer over zijn verleden want daar wisten we niks van. (Taktur fra Deildartungu)
Ik heb vandaag wat foto's gekregen van Boj/Taktur in zijn jongere jaren bij hun, echt leuk! Ik vond het wel een leuk verhaal om hier neer te zetten!
Bojeankie het ga je goed!

En vroeger:

Groetjes Kimmy