Leuke foto's, het is niet mijn type paard, maar andere kant vind ik het wel een heel gaaf paard.. Hij lijkt me erg lief. Hij heeft een mooi sprekend koppie hoor!!
ik vind als je de foto's bekijkt dat de bonte hengst straalt en er zo staat van hier ben ik en dit ben ik. De appaloosa valt veel minder op en is zelfs een beetje terug getrokken op de achtergrond. Je ziet hem wel op de foto's staan, maar je ziet hem niet echt.
Ja mijn eigen merrie's. Ik wilde ooit een hengst kopen omdat een van mijn merrie's op vreemd terrein moeilijk te dekken is en het dus erg kostbaar is en moeilijk drachtig te krijgen. Moest wel iets bijzonders zijn en dan ineens komt dit op je pad Dus ja hij mag zijn hobby voortzetten maar nu nog even niet
Wat leuk om Chewano zo lekker te zien spelen in de bak! Herkende hem direct! Ga je nog met hem naar de hengstenkeuring of niet? Hij hoeft niet meer met zijn levensgoedkeuring, maar het is altijd leuk om wat kleine maat hengsten op de hengstenkeuring te zien. En hij mag meedoen aan de kampioenskeuring.
Ja, lekker laten wennen is ook heel belangrijk, maar het ziet er al naar uit dat hij zich enorm thuis voelt. En anders zien we hem volgend jaar wel, toch? Ik kan je helaas niet helpen, besteed mijn eigen hengst ook al uit.
Ik heb misschien ook nog interesse in dekking van jou hengst. Maar daar ga ik in het vroege voorjaar nog even hard over denken. Want die van jou is toch wel erg mooi! Heb toen ook de andere bekeken en vond avanti en de nrps ook erg mooi.