In navolging van deel 1: [RPA] [centraal] Welk ras is mijn pony/paard?Het is dus de bedoeling dat als je wilt weten welk ras je verzorg/manege/eigen pony of paard zou kunnen zijn, je dat in dit topic vragen.Alle topics die dus vanaf nu geopend worden met zo'n vraag, worden op slot gedaan, met een verwijzing naar dit topic.Uiteraard gelden ook hier de boktregels, en dus ook maximaal 2 foto's plaatsen.
Sindbad, en Welsh Cob?of anders eventueel een Highlander?Choco girl, ik dacht aan een Haf x trekpaard, maar gezien de maat zal dat wel niet.Ijslander zie ik er idd ook in, vooral op de laatste foto.
Wat denken jullie van mijn ponypaardje?ze is ongeveer 1.52 hoog en ze heeft een vrij stevige voorhand.ik weet niet of jullie ook wat aan het karakter hebben.Ze is eigenwijs, maar wel echt een gezellig dier ben benieuwd
Marigold schreef:ja dat denk ik ook.wat is de stokmaat? 1,70hij is ons ook verkocht als gelder, maar volgens allerlei andere mensen zit er ook volbloed in
ook nim maar eens...Hij is 9 jaar, ruim 1.60 hoog, kan goed springenbrand maar los, ik ben benieuwt wat jullie denken
Nimmy: Ik denk ook een kwpnen nog even over mijn paard:Ik heb ook al een keer Fjord horen langskomen (paar keer) en ook kwpn.. dus nog meer ideen?
merel_gomez schreef:lijkt mij een kwpn met iets er door? volgens mijn info klopt dit... ben alleen benieuwt wat er door zit
sodeletuut, het lijkt mij een new forest-achtige nimmy, kwpn x engels volbloed?emptywords, gelder lijkt me best een reeële optie.denk je zelf ook dat er ander bloed doorheen zit?