Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:1500 euro?! Moet je eens op marktplaats kijken wat je daarvoor kopen kan!
1.58 en niet beleerd onder het zadel, alleen voor de recreatie, ik blijf bij mijn eerste reactie.
KindnessM schreef:[***] schreef:1500 euro?! Moet je eens op marktplaats kijken wat je daarvoor kopen kan!
1.58 en niet beleerd onder het zadel, alleen voor de recreatie, ik blijf bij mijn eerste reactie.
Waarom een slachtprijs. Een draver is heus niet minder dan bijv. een KWPNer
KindnessM schreef:@Sasjeeh, zucht... ik heb geen zin in verdediging... maar kom kennis maken met mn draver... das rust zelve... (welk paard is nou is niet ff lekker gek) en zo weet ik meer dravers die super lief zijn.... t zijn gewoon lekker frisse paarden...
@timokyana: die stal moest vanwege prive redenen paarden verkopen... dat heeft verder dus niet te maken met andere dravers...
Voor deze dame zit ik toch ook wel aan de 1500 te denken... (zie redenen WendyBZ)
[***] schreef:
een draver is een draver,
timokyana schreef:Volgens mij staat er op bokt ook een link naar een stal die dravers in die prijsklasse verkopen.Prijs was daar vanaf 500 euro geloof ik.
[***] schreef:Een meisje hier in de buurt mocht een 3 jarige merrie zo meenemen, voor niks.
KindnessM schreef:Waarom een slachtprijs. Een draver is heus niet minder dan bijv. een KWPNer