Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essiej_peace schreef:heb je misschien een foto van hoe zo'n pony eruit ziet?
Sim0ne schreef:Er zijn wel een paar paso peruano's in nederland, maar paso finos ken ik hier niet. Volgens mij komt bij de fino een bepaalde beenziekte vaker voor en bij de peruano niet
Sim0ne
Citaat:Over het algemeen hebben ze harde sterke benen maar weke koten komen ook vaak voor.
Helaas komt de afschuwelijke aandoening DSLD nogal eens voor onder de Paso's. Dit lijkt op het eerste gezicht gerelateerd aan weekgekootheid maar dat is niet altijd waar. Wel is bekend dat er vaak sprake is van een genetische aanleg.
Glossi schreef:Die onderste vind ik idd ook niet mooi. Maar was de enige die ik met foto van de extra gang kon vinden. Het lijkt of die man heel erg trekt waardoor het paard de rug weg drukt. Dan is het logies dat die hals zo erop staat
Fairytail schreef:het is een foto uit een show, waarschijnlijk een feest van de stal of plaats want heb hem al is eerder gezien op de site van een stal.
Het is een foto om te laten zien hoe krachtig en gespierd het dier is ik zeg niet dat ik het mooi vind of goed vindalleen ik denk dat het gewoon een foto is van een show
de dieren kunnen natuurlijk ook anders gereden worden niet waar, zoals jullie zeggen word hij in de houding getrokken en doet hij dit niet zelf;)