Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spritje schreef:hey,
wie van jullie heeft een arabier ???
WildWings schreef:Ik werk op een arabierenstoeterij.. iedere zaterdag, en id vakantie/ vrije dagen.
Vind het echt geweldige beesten, maar niet allemaal even braaf. Maargoed, zat andere rassen die dat ook hebben.
Toch, wat ik zelf heb ervaren dan, gaan Arabieren a.d. hand sneller de lucht in als ze zenuwachtig/bang zijn, dan dat ze doodstil blijven staan en kijken waar het enge vandaan komt. Sommige dan, maar bij andere rassen heb ik dat nog nooit gehad.
Ligt misschien ook wel aan het paard zelf, en niet aan het ras.
joepje schreef:WildWings schreef:Ik werk op een arabierenstoeterij.. iedere zaterdag, en id vakantie/ vrije dagen.
Vind het echt geweldige beesten, maar niet allemaal even braaf. Maargoed, zat andere rassen die dat ook hebben.
Toch, wat ik zelf heb ervaren dan, gaan Arabieren a.d. hand sneller de lucht in als ze zenuwachtig/bang zijn, dan dat ze doodstil blijven staan en kijken waar het enge vandaan komt. Sommige dan, maar bij andere rassen heb ik dat nog nooit gehad.
Ligt misschien ook wel aan het paard zelf, en niet aan het ras.
Zal idd wel aan het paard zelf liggen, lijkt me sterk dat dat een raskenmerk is...