slechte ervaring met het kvth (haflingerstamboek)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:09

Ik heb toen mijn stamboekpapier gewoon teruggekregen Verward

Heb hem zelfs op naam laten zetten op het stamboekpapier (zouden ze hem daarvoor teruggegeven hebben, toch weer wat geld bedenk ik nu Knipoog )

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.


ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-04 20:02

Ik heb vorige week een email gestuurd, maar nog steeds geen reactie terug gehad. Beetje jammer.......


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:10

smiley schreef:
Ik heb toen mijn stamboekpapier gewoon teruggekregen Verward

Heb hem zelfs op naam laten zetten op het stamboekpapier (zouden ze hem daarvoor teruggegeven hebben, toch weer wat geld bedenk ik nu Knipoog )


Hoe lang is dat geleden?

"vroeger" kreeg je je papier wel terug en tegenwoordig niet meer. Wanneer vroeger tegenwoordig is geworden weet ik niet precies. Een aantal jaar geleden kreeg je je papier gewoon terug en nu dus niet.

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:27

Ik heb vorig jaar ook mijn stamboekpapier terug gehad na het chippen, maar volgens mij heeft het geen waarde meer.
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad, niet met het overschrijven, niet met het chippen, niet met de Centrale Keuringen en niet met de Nationale. Het enige nadeel vond ik de onduidelijkheid over het Bestgaand Rijpaard. Ook het contact vind ik netjes, de mevrouw aan de telefoon klinkt wel wat bot, maar je krijgt wel de info die je wil en per email gaat het ook netjes.

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:37

Ok, ik kijk gewoon of ik het terug krijg en anders jammer dan.

Ik ben vorig jaar ook niet genoemd in het stamboek blad. Maar volgens mij kwam dat omdat ik te laat was.
Ik heb vandaag het stamboekblad weer gehad en nu sta ik er wel in Lachen

Verder heb ik tot nu toe nog geen problemen gehad.

Veel spullen te koop!! Zie markt.
Lieve mensen doe ajb een bod want ik wil er echt vanaf. Dekjes mogen voor een prikkie weg.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:46

Miran schreef:
maar je krijgt wel de info die je wil


In mijn geval dus niet. En ik word liever vriendelijk te woord gestaan, dat zou voor het stamboek een goede reclame zijn.




Even iets positiefs; ik heb afgelopen maandag de papieren/chip info etc. de deur uitgedaan en had donderdag de rekening in huis, tot nu toe niks te klagen over de snelheid dus OK dan!

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:09

sammetje schreef:
Hoe lang is dat geleden?

"vroeger" kreeg je je papier wel terug en tegenwoordig niet meer. Wanneer vroeger tegenwoordig is geworden weet ik niet precies. Een aantal jaar geleden kreeg je je papier gewoon terug en nu dus niet.


wij kregen het wel gewoon terug (naja een veulenbewijs was dat ik weet niet of dat een echt stamboekpapier is) en het was ook overgeschreven.
wel vond ik dat het erg langzaam ging, we hebben 2 pony's tegelijk laten chippen, 1 haflinger en een pony die bij het knhs moest worden ingeschreven. van de pony die bij het knhs moest worden ingeschreven hadden we het paspoort een paar dagen later al en met het paspoort van het kvth duurde het een maand ofzo voordat hij er was.

.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:10

oja, dat was in juni/juli van dit jaar geloof ik.

.

jothi
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:12

Hallo,
ik ben Jothi
en ik ben op zoek naar een lichtpuntje van mijn haflinger in het stamboek.
Zijn naam is Yellow en is 9 jaar en komt uit LRV antwerpen
weet jij over deze haf wil je me verwittigen?
Alvast bedankt Lachen Knipoog Haha! Cool *LOL*
(email me maar jothihermans@hotmail.com)
(zijn foto zie je hieronder(beetje bewerkt Pling ))
http://www.freewebs.com/dediertjes
Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers