wie heeft er een mangalarga marchador?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

wie heeft er een mangalarga marchador?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 18:37

Aanstaande Zondag ga ik met een kennis kijken bij een mangalarga marchador . Ik ben benieuwd of iemand weet waar we op moeten letten. Het gaat om een jaarling merrie waar mijn vriendin in geintreseerd is om te kopen.


Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:21

een vriendin van me heeft een mangalarga marchador!
het is een ruin die ze vanaf ongeveer 1-jarige leeftijd heeft, hij is nu 4 jaar en het is een heel leuk paardje geworden!
waar je op moet letten? ik heb echt geen idee, het lijkt me dat je op dezelfde dingen moet letten als bij een ander ras..

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:53

Kijken of het veulen (en ouders) aanleg heeft voor de extra gangen (marcha picada & marcha batida). *Zegt zij die gegoogled heeft*
http://www.imh.org/imh/bw/mmarch.html

Geen idee of je dat bij een jaarling al kan zien, maar lijkt me wel. Verder natuurlijk de raskenmerken goed bestuderen Lachen

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:39

We hebben gekeken en het veulen heeft een paar passen tölt laten zien dus de aanleg is er wel. Het is nu afwachten of ze tot koop overgaat, ze was er wel erg enthousiast over dus ik denk dat ze het wel doet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers