tinker met shirebloed?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:14

sylke is lekker een nep tinker Tong uitsteken

fijn dat je het zegt, want soms vind ik het wel een beetje lastig om te kiezen, wel/geen tinker... Tong uitsteken

jeroen1
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-02-05

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:26

Mijn tinker heeft een snor .. (net als kos van het land van ooit) zou een van jullie weten met welk ras me paard is gekruist ? Alvast bedankt .. Knipoog

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 07:11

bij mijn tinkertje is ook duidelijk wat shirebloed terug te zien, vooral aan zijn koppie, sommige mensen die het ras niet kennen vragen mij wel eens of het een te klein en verkeerde kleur uitgevallen shire is, whahaaa Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:44

Tinkermuts schreef:
bij mijn tinkertje is ook duidelijk wat shirebloed terug te zien, vooral aan zijn koppie, sommige mensen die het ras niet kennen vragen mij wel eens of het een te klein en verkeerde kleur uitgevallen shire is, whahaaa Haha!


Bij Snowdon krijg ik nog steeds vaak te horen dat het een Fries is.... Clown

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:16

jeeeuj en weer een tinker topic ontaard in een welles nietus discussie, hahaha Clown

natuurlijk kan er in de ene tink clydesdale zitten en in de ander meer shire, of draver. sjonge jonge... dat is toch niet zo erg allemaal?

auteurs van de tinkerboeken hebben hun research ook vooral bij andere mensen gedaan dus het is maar net wie wat het meeste verteld, dat telt. Koe

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:58

oud topic......
Weinig nieuws onder de zon dus.

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:38

haha, Snowdon, dat klinkt mij bekend in de oren, een bonte fries he, volgens mij zit er in die van mij ook iets van een varken, hij rolt nogal graag in de blubber Haha! , en hij is daarnaast ook een beetje gay, want hij viel als een blok voor Drumshamboo op de hengstenkeuring en ik geloof dat het wederzijds was Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:42

Tinkermuts schreef:
haha, Snowdon, dat klinkt mij bekend in de oren, een bonte fries he, volgens mij zit er in die van mij ook iets van een varken, hij rolt nogal graag in de blubber Haha! , en hij is daarnaast ook een beetje gay, want hij viel als een blok voor Drumshamboo op de hengstenkeuring en ik geloof dat het wederzijds was Tong uitsteken


Snowdon is bi-seksueel *LOL*

En een nijlpaard Tong uitsteken Hij is helemaal verzot op grote plassen water en modder Tong uitsteken

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: tinker met shirebloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:46

hmmm, Chuckie dan ook denk ik, hij vind namelijk ook de dames wel leuk Haha!

nijlpaard.....daar heeft hij wel wat van weg Clown