Tinkerkeuring Dalen NTS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:55

OK dan! Super! Ik zal eraan denken het lint mee te nemen. Hoop ik toch want ik denkt dat die dag echt een vergeet dag gaat woen :s Ik ben nu al zenuwachtig Bloos
Ik zag ook dat op jouw site geen foto's staan van alden Biezen Mariel das juist je was er niet toen he? Was waarschijnlijk ook heel erg ver voor je.
Mariel heb je msn?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:12

Quinzy schreef:
+:)+ Super! Ik zal eraan denken het lint mee te nemen. Hoop ik toch want ik denkt dat die dag echt een vergeet dag gaat woen :s Ik ben nu al zenuwachtig Bloos
Ik zag ook dat op jouw site geen foto's staan van alden Biezen Mariel das juist je was er niet toen he? Was waarschijnlijk ook heel erg ver voor je.
Mariel heb je msn?


Ja, ik vond dat tever weg. Ik had net Vrouwenpolder een week ervoor en was alweer druk met de volgende keuringen bezig. Helaas geen foto's dus. Misschien volgend jaar.
Ik heb wel msn, maar ben er zelden op. Je kan me ook mailen op mariel.b@wanadoo.nl
Dat gaat sneller als PB denk ik.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:13

oh je weet al wat tijden mariel? die van Gam ook?

yarka

Berichten: 761
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: gelderland; Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:36

weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor dat je het keuringscertificaat thuis gestuurd krijgt?

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:50

Bonte schreef:
12.55 u en 14.35 u

Geweldig dank je wel Mariel!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:13

oh ik heb mijn boekje al mariel Lachen

Gam mag om 11 uur en 14.00
kunnen we lekker op ons dooie gemakje er naartoe Lachen

er zijn twee 4 jarigen in de ring en nog een 6 jarige... ben benieuwd!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:55

Heel veel suc6 Pellie ! Met een knapperd als Gammon moet je toch in de premies valen he.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:44

oh jawel, dat moet wel lukken. ik gok op een 2e premie omdat hij zijn gangen niet meeheeft Lachen

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:34

ja ik ben er ook weer.. Haha!
de hele dag.. vijf uur s'ochtends aanrijden geloof ik.... Bloos! Knipoog

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:46

Succes allemaal, ook namens het Kieranbeest Haha!

ik hoop niet dat dit topic ook weer in een 'stamboekoorlog' eindigt... Scheve mond

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:02

Pellie schreef:
oh jawel, dat moet wel lukken. ik gok op een 2e premie omdat hij zijn gangen niet meeheeft Lachen


Op de foto's die ik van Gammon heb gezien lijkt hij toch niet echt slecht te lopen hoor Lachen En in zo'n ring is het toch anders, ze zien van alles, rennende mensen, etc. Jordy loopt thuis ook nooit zo hoor Haha! Ik wist zelf niet wat ik zag op die keuring ineens Bloos!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:26

Heb net het boekje binnen, spannend!
Gelukkig is Maddox pas om 12.55 aan de beurt, dat valt weer mee!
Heb ook de groep van Nuala bekeken, dat word niks hoor. We moeten tegen Miss Ty en daar hebben we 2 jaar terug ook van verloren en Nuala is niet in de best mogelijke conditie. Jammer, maar ik neem haar toch mee. Vind die keuringen veel te leuk!!

Maddox hoeft maar tegen 1 andere tinkermerrie, dus dat word echt spannend!!

Wie gaat er nog meer?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:16

ahaaaa dus jordy is thuis dus ook maar een slome duikelaar...?? oké Gammie maakt nog kans... Haha! Knipoog

ik hoop wat te kunnen zien tussen de zenuwen door, blij dat ik een box gehuurd heb.

maar ze had wel een eerste premie esme, wat gebeurd er als ze dat weer krijgt? is ze dan ster?

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:23

Pellie schreef:
ahaaaa dus jordy is thuis dus ook maar een slome duikelaar...?? oké Gammie maakt nog kans... Haha! Knipoog

ik hoop wat te kunnen zien tussen de zenuwen door, blij dat ik een box gehuurd heb.

maar ze had wel een eerste premie esme, wat gebeurd er als ze dat weer krijgt? is ze dan ster?


Op het plaatje van je avatar loopt hij mooi ruim, hou dat drafje erin voor de 18e OK dan! Als ik wat kan doen die dag dan hoor ik het wel, ik kom lekker kijken.

Een eerste premie betekent al ster, misschien wil Esmee proberen kampioen te worden met Nuala nu?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 00:03

klopt Vashti.
Maddox en Nuala hebben allebei al een 1e premie en Nuala is ster. Veulens kunnen geloof ik geen ster krijgen.
Met Maddox kom ik voor het jeugdkampioensschap, waar we vorig jaar helaas niet aan mee konden doen omdat ik weg moest.
Nuala idd voor het dagkampioensschap, maar die is zo dik en de competitie is van zo'n hoog niveau dat dat waarschijnlijk niks word.
Maar neem haar toch mee, heb al betaald en zo'n dag is altijd leuk.
Daarbij is Nuala nog niet getypeerd Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 09:01

oh dan wordt je wel erg gemakkelijk ster? Verward of werkt dat bij alle stamboeken op deze manier?

dank je Diny, ik zal je aanbod onthouden Lachen eejee komt zowiezo mee en renée is mijn helper met voorbrengen.
de draf op de foto, op de één of andere manier is hij die kwijt volgens mij Verward

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 09:24

Pellie schreef:
oh dan wordt je wel erg gemakkelijk ster? Verward of werkt dat bij alle stamboeken op deze manier?

dank je Diny, ik zal je aanbod onthouden Lachen eejee komt zowiezo mee en renée is mijn helper met voorbrengen.
de draf op de foto, op de één of andere manier is hij die kwijt volgens mij Verward


Bij het KWPN werkt het in ieder geval ook zo makkelijk? Valt tegen zo heel veel eerste premies worden er niet uitgedeeld hoor.

Ik neem mijn videocamera mee, kan ik hem er in actie opzetten want foto's zullen er wel genoeg gemaakt worden. Die draf zit gewoon diep verstopt, even oefenen en dan komt hij vast wel weer bovendrijven.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:38

Wij komen ook met Fayette en Hercules! Fayette voor de keuring en Hercules voor zijn paspoort Haha!

Maar waarom heeft iedereen al een boekje gekregen en ik nog niet? Verdrietig of heb ik weer de pech dat mijn nieuwe adres in Duitsland al verwerkt is in het adressenbestand van het NTS? Knipoog
Ik wil zo graag weten hoe vroeg ik mijn bed uit moet.... of eigenlijk niet Tong uitsteken

Mariel weet jij of die dressuurwedstrijd nog door gaat in Dalen?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:40

Je bent om 10.45 aan de beurt met Fayette nummer 54
Veterinair om 09.40

Haha!:D

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:54

flettie schreef:
Wij komen ook met Fayette en Hercules! Fayette voor de keuring en Hercules voor zijn paspoort Haha!

Maar waarom heeft iedereen al een boekje gekregen en ik nog niet? Verdrietig of heb ik weer de pech dat mijn nieuwe adres in Duitsland al verwerkt is in het adressenbestand van het NTS? Knipoog
Ik wil zo graag weten hoe vroeg ik mijn bed uit moet.... of eigenlijk niet Tong uitsteken

Mariel weet jij of die dressuurwedstrijd nog door gaat in Dalen?


Moet je maar niet in het buitenland gaan wonen
De Belgische mensen krijgen het ook altijd een aantal dagen later.
Je hebt je nieuwe adres op je inschrijfformulier gezet, dus daar gaat het ook heen. Haha!
De dressuurwedstrijd gaat niet door. te weinig inschrijvingen Verdrietig

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:00

Mariel, kun je even opschrijven wanner welke Bokker de ring in moet, kan ik kijken hoe laat ik moet komen.

Jammer van de wedstrijd, was het in Uden ook niet doorgegaan?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:24

Vasthi schreef:
Mariel, kun je even opschrijven wanner welke Bokker de ring in moet, kan ik kijken hoe laat ik moet komen.

Jammer van de wedstrijd, was het in Uden ook niet doorgegaan?


Ik denk dat de bokkers dat beter zelf op kunnen schrijven, omdat ik van de meeste hun gewone namen niet heb. Wil je wel via de mail de catalogus sturen.

Wedstrijd in Uden is ook niet doorgegaan. te weinig inschrijvingen.
Dan toch maar die van 21 november goed promoten Haha! Haha!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:39

Bonte schreef:
Ik denk dat de bokkers dat beter zelf op kunnen schrijven, omdat ik van de meeste hun gewone namen niet heb. Wil je wel via de mail de catalogus sturen.

Wedstrijd in Uden is ook niet doorgegaan. te weinig inschrijvingen.
Dan toch maar die van 21 november goed promoten Haha! Haha!


O graag, stuur maar toe *LOL*

Jammer dat alleen Houten is doorgegaan, ik hoop maar dat ze het nu volgend jaar wel weer doen. 21 november gaat dus zeker door?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:48

Vasthi schreef:
O graag, stuur maar toe *LOL*
21 november gaat dus zeker door?


Bij voldoende deelnemers denk ik wel.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:54

Citaat:
Maar waarom heeft iedereen al een boekje gekregen en ik nog niet? of heb ik weer de pech dat mijn nieuwe adres in Duitsland al verwerkt is in het adressenbestand van het NTS?
Ik wil zo graag weten hoe vroeg ik mijn bed uit moet.... of eigenlijk niet

Mariel weet jij of die dressuurwedstrijd nog door gaat in Dalen?

Ik heb mijn boekje ook nog niet Belgie dus. Wij moeten even langer wachten. maar heb dankzij Esme wel me uur al. Thanx Esme OK dan!