moet je dit zien, fries!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:35

Ik heb dus mijn hart laten vallen op Marit... Ik vond er altijd wel mooi majah ze stond altijd zo met het veulen en dat is me toch af en toe een vervelend snotjong, nu is hij afgespeend en Marit weer aan het werk en ik in love.. ihhihi Marit&Marit Lovers

Hier wat foto's van haar..

Afbeelding

Afbeelding

Hahaha jah hoe zullen ze Lotje hebben uitgesproken lijkt me wel lachen om te horen.. echt een knap paard!!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 12:33

Ik vind dat bij deze foto van lotje ze toch echt net een kwpn hengst lijkt... Haha! Zo 1 wil ik in kwpn, met zo'n hoofd en zo'n nek( ik en een hengst Nagelbijten / Gniffelen ) Dan maar een fries of een anda ruin Knipoog

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:29

Jnien schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. geweldig die friezen hè.. (kijk mijn profiel maar es Haha! Haha! )!!



Go Nienke Go nienke whhahhhahaha
chech de mijne dan ook maar whahhaa
Haha!

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:21

Jnien schreef:
:D Haha.. nee.. JIJ niet nee!! Haha!


*LOL*

pietepiet
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 00:05

Zo`n paard een KWPNer?????, kwpn heeft niks met een ras te maken zijn alleen maar kruisingen!!!!!!!!!!!!!En ter info Friezen behoren van oudsher zo`n mooi edel koppie te hebben Haha! Lompe boeren knollen???? Boos! ach sinds ze ca.10 jr. geleden meer dressuurmatig gereden worden staan er nu al relatief veel bovenaan OK dan! Ben zat van die vooroordelen als je nagaat hoeveel van die KWPNgebakjes er rondlopen Bloos! (uitzonderingen daargelaten!) en dan bekijkt hoeveel FRIEZEN *LOL* er zijn dan doen ze echt niet onder Cheese!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:06

Wow.. dat veulen van andries is kicke!!!!

Als we morgen op de klinic te horen krijgen dat ro nog lang (of altijd :'( ) kreupel zal blijven.. gaat Timme er dit jaar nog op (inteelt 1,49%) moet echt een geweldig mooi veulen worden!

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:35

Liekjuh schreef:
Go Nienke Go nienke whhahhhahaha
chech de mijne dan ook maar whahhaa
Haha!



das ook niet verkeerd

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:01

Lampje schreef:
das ook niet verkeerd

Haha!

wendykermit
Berichten: 66
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:41

heb ook altijd op een frie gereden, echt geweldige beesten!!
ik ga er binnenkort weer een kopen(ben namelijk een jaar gestopt geweest) ik zou niet meer op een ander ras willen rijden!! *LOL*

wendykermit
Berichten: 66
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:42

sorry frieS!! haha

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:46

Liekjuh schreef:
:D



Dat was ook ff slikken, wat een beesten zeg Kwijl

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 07:59

Lampje schreef:
Dat was ook ff slikken, wat een beesten zeg Kwijl



jij hebt ook een gave anda zeg Haha!

We zijn aan het kijken voor 2 hengste erbij. Kopen we als veulen kijken hoe ze over 3 a 4 jaar zijn en dan verkopen of houden. Ik blijf het mooi vinden hoe een veulen opgroeit en ontwikkeld... Zo prachtig he hahahha....

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:43

Ik vind die Lotje niet echt mooi..Rico is mooi en mooie gangen maar die nek is te smal.
Vraag me ook af hoe dat rijd een fries...vind het wel mooie paarden als ze goed gebouwd zijn en niet te fijn Knipoog Adel vind ik mooi bvb

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:55

Liekjuh schreef:
jij hebt ook een gave anda zeg Haha!

We zijn aan het kijken voor 2 hengste erbij. Kopen we als veulen kijken hoe ze over 3 a 4 jaar zijn en dan verkopen of houden. Ik blijf het mooi vinden hoe een veulen opgroeit en ontwikkeld... Zo prachtig he hahahha....



dat veulentje van Marit (zie bovenaan deze topic 2de bladzijde) iedereen zegt dat het een heel mooi paard wordt, zijn bouw is goed ect maar ik heb er niet zoveel verstand van. Maar die kleine groeit zo ontieglijk snel! hij is nu afgespeend en hij heeft geen baby haren meer alleen die pluizen in die oren hahahaha this wel een brutale donder zeg. Gisteren zei ik nog ik zou hem weleens opeens willen zien als hij 5 jaar is wat voor een prachtbeest het dan is

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:31

Lampje schreef:
dat veulentje van Marit (zie bovenaan deze topic 2de bladzijde) iedereen zegt dat het een heel mooi paard wordt, zijn bouw is goed ect maar ik heb er niet zoveel verstand van. Maar die kleine groeit zo ontieglijk snel! hij is nu afgespeend en hij heeft geen baby haren meer alleen die pluizen in die oren hahahaha this wel een brutale donder zeg. Gisteren zei ik nog ik zou hem weleens opeens willen zien als hij 5 jaar is wat voor een prachtbeest het dan is




hij is mooi gebouwd maar je kan eigenlijk echt pas oordelen op een leeftijd van 3 a 4 jaar dan zijn de meeste op hun mooist. Je hebt ook laatbloeiers. Ik heb 1 veueln wat een laatbloeier is. Maar ze komt nu al redelijk bij. Ze is denk 10 cm kleiner als de andere jaarling die zelfs jonger is.. Dus kan je nagaan die laten we zo lang mogelijk groeien heeft gewoon ff wat tijd nodig... Maar veulens vind ik geweldig hahaha die vacht en koppies zo sweet