HELP!!Wie kent onze 12 jarige merrie Lightning?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aniquebeau
Berichten: 16
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Almere

HELP!!Wie kent onze 12 jarige merrie Lightning?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 02:39

Ik doe het nu via het account van mijn vriendin maar hoop via deze weg meer te weten te komen over onze merrie.
We hebben haar 3 november 2001 bij BM Stables in Prinsenbeek gekocht. (*********). In haar paspoort staat dat ze van mensen in Gorinchem geweest is en daarna volgens BM stables naar hun verkocht is, maar dat weet ik niet zeker.

Ze is 1,56M en bruin (neigt naar vos in de zomer) met zwarte manen en een grote witte bles en klein wit stukje bij haar kroonrand rechtsachter en een witte vlek onder haar buik.

Haar ras weten we niet want we hebben alleen een dierenpaspoort van haar wat niet volledig ingevuld is. De adressen van de eigenaren toen zijn niet meer te achterhalen. Ze lijkt op KWPN maar ook heeft ze een beetje arabier in zich (kleine spitse oren en sommige manieren van kijken).

Ze is 12 jaar volgens het paspoort maar ik en mijn zus (we hebben haar samen) en meerdere mensen denken dat ze jonger is maarja niks is zeker.

Ze heeft behoorlijke littekens op haar borst/boeg en een beetje scheve neus. Met het verwisselen van vacht zie je de littekens behoorlijk.

Toen we haar kochten was ze ontzettend bang voor andere paarden en mensen. Nu gaat het ontzettend goed met haar ze is alleen nog erg opletterig met mannen in de buurt. De omgang met andere paarden is nu helemaal oke, ze speelt de baas in de wei en reageert heel vrolijk en uitdagend op onbekende paarden. Met rijen wil ze echt graag werken en leren en denkt ontzettend mee! (Soms best lastig hihi)

Wij willen heel graag meer over haar verleden weten en hopen via deze weg dat er iemand is die ons meer info over haar kan geven.

Ik zal voor de zekerheid mijn telefoonnummer erbij zetten. Mocht je ook maar iets vermoeden BEL ALSJEBLIEFT!!! Echt het wordt zeer op prijs gesteld door ons 3en !!! edit Elles: telefoonnummers verwijderd

Heel veel paarden groetjes van Annemiek, Iris & Lightning[/img]

Edit: opmerking over stal en telefoonnummers verwijderd

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 02:42

Veel succes met zoeken maar als ik jou was zou ik mijn telefoonnummer echt niet open en bloot op internet planten. Kan je beter via PB doen dan. Ik weet ook niet zeker of zo'n topic wel mag (nadeling over een stal met naam en toenaam praten).

Misschien kan je een foto van het paardje erbij zetten, heeft wellicht meer resultaat.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:07