Even een vraag! :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horsegirl04
Berichten: 35
Geregistreerd: 13-06-14

Even een vraag! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 20:44

Waarschijnlijk zit ik helemaal verkeerd met mijn vraag, maar ik ben nogal nieuw op bokt.nl dus vaak ben ik nog aan het zoeken waar alles moet. Maar goed, aldoende leert men word er altijd gezegd :D :o


Ik zie best wel vaak voorbij dat mensen hun paarden verkopen omdat hun paardje te klein voor hun is gebleven.
Maar nu is dus mijn vraag wanneer is je paard nou te klein voor je?

Groetjes

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Even een vraag! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:49

Volgens mij als jijzelf zo lang bent dat je het paardje uit evenwicht brengt tijdens het rijden. En als je benen een heel stuk onder de buik uitsteken dan is dat dus meestal wel het geval! Maar het hangt ook wel van de bouw van de pony af en hoe zwaar je erbij bent.

horsegirl04
Berichten: 35
Geregistreerd: 13-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 20:54

Jeffcha schreef:
Volgens mij als jijzelf zo lang bent dat je het paardje uit evenwicht brengt tijdens het rijden. En als je benen een heel stuk onder de buik uitsteken dan is dat dus meestal wel het geval! Maar het hangt ook wel van de bouw van de pony af en hoe zwaar je erbij bent.



Ow oke op die manier. Want ik zie heel vaak pony's staan die eigenlijk helemaal niet zo heel erg klein zijn, maar dat ze wel te klein zijn voor hun eigenaars. Ja misschien moet die eigenaar heel langs zijn ofzo :p

xSamSkipp

Berichten: 53
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:32

Het gaat eigenlijk allemaal vooral over het gewicht. Die lengte speelt MEESTAL geen grote rol.