NEW FOREST info gezocht help ons alsjeblieft

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

NEW FOREST info gezocht help ons alsjeblieft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 18:49

hej hej namens een vriendin van mij help ik haar mee
om foto's te zoeken van de familie leden van haar paardje

haar paardje is kilncopse dancer
de vader van haar paardje is silverlea dougal
vader van de vader is silverlea grey minstral
moeder van de vader is fritham wild rose

de moeder van haar paardje is wootton sherry
de vader van de moeder is wootton april sunlight
de moeder van de moeder is bedlam bonny

ik hoop dat ik het zo duidelijk weergegeven heb
van deze paardjes zoeken we alle info die er over te vinden is en ook dus foto's

op www.newforest.com hebben we al het een en ander gevonden zoals afstamming en enkele nakomelingen maar lang niet alle namen staan daar op en lang niet alle info is daar op te vinden,
ook een zoektocht via google leverde niet veel op helaas
hebben jullie een new forest met dezelfde afstamming dan zijn we daar ook wel benieuwd naar en ntl nog het meeste naar bovengenoemde paardjes

groetjes fabske

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:00

He Fabske, moet je anders Liberty hier op Bokt even een PB sturen, dat is hier de NF-expert Haha! Misschien kan zij je verder helpen Lachen

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 19:05

hej hej thnx nog niet aan gedacht ga ik gelijk effe doen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:18

Hier is Liberty al Haha!

Zo te zien is dit een Engelse pony? Iig geen Nederlandse gefokte..

Heb je al een op www.newforestpony.com gekeken?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 19:27

op www.newforest.com hebben we al het een en ander gevonden zoals afstamming en enkele nakomelingen maar lang niet alle namen staan daar op en lang niet alle info is daar op te vinden,
ook een zoektocht via google leverde niet veel op helaas
hebben jullie een new forest met dezelfde afstamming dan zijn we daar ook wel benieuwd naar en ntl nog het meeste naar bovengenoemde paardjes

hej liberty jah dus
maar ja ik kan dr zelf verder niks op vinden

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:50

Hoi, de pony is dus van mij Haha! Ik had al eens eerder een oproep geplaats, maar daar kreeg ik alleen commentaar op van: kijk eens op google. Joh, ik heb me al suf gegoogled. Dus ik ben zo benieuwd of iemand ze kent! Een van de paarden ofzo? Ik zou ook graag foto's van broers of zussen van Dancer zien, want ik ken er geeneen! Bedankt Fabske, voor de hulp!!! Haha! Haha!
btw Libery, het is idd een Engels gefokte, op de Kilncopse Farm in Southampton, de fokker heet D. Vear. Kun je daar iets mee?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:09

Stuur eens een mailtje naar het Engelse stamboek, namelijk: nfpweb@tiscali.co.uk Theresa is de website beheerder en weet nogal veel Zeg haar dat je via Linda Zuiderent komt, dan helpt ze je heel graag. Wel engels mailen he Knipoog

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:39

Thanx man!!! Ik ga het meteen doen en hou je op de hoogte wat ik heb terug gekregen!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:40

Ben een vrouw Tong uitsteken

Maar ze antwoord wel meestal

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 20:44

succes majo
ik laat het ook nog weten als ik antwoord heb gekregen van een man die ook staat op die zelfde site
groetjes fabske

supertammy

Berichten: 2234
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:50


Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:58

Horse not found Haha! Maar ik heb Theresa gemeeld en kreeg een paar uur later al een meel terug! Echt zo snel! Daarin stonden 3 bestanden met wat info over Dancer, en zijn vader en moeder. Ik zag dat zijn vader en moeder samen nog veel meer kindertjes hebben gemaakt, dus Dancer heeft een boel volle neven en nichten! Verder kreeg ik van Theresa het email adres van de dochter van de fokker, dus die heb ik ook gemeeld! Bedankt voor al jullie hulp joh, zonder Liberty was ik nooit achter gekomen, en als Fabske niet een nieuw topic had geopend, ook niet. Jullie zijn goed!! Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 15:58

geen dank majo zorg maar dat je rap een keer les krijgt zodat ik op je knol een rondje kan hobbelen en langs kan komen Knipoog

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:20

Jajaa, zorg jij dan voor mooi weer? Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 19:22

jah zal mn best doen heb helaas niet zoveel geld meer Knipoog maar ff on topic weer verder info is ntl nog steeds welkom, dus mochten meerdere mensen info hebben of denken te hebben dan denk ik dat ik namens majo best wel kan antwoordden graaaaaaaaaaagggg Lachen
groetjes fabske

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:49

Geen dank hoor Had je wel mijn naam genoemd Tong uitsteken ? Wil wel eens helpen Knipoog

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:17

Zeker, ik heb jouw naam genoemd. Daar zei ze verder helemaal niks over, maar een paar uur later kreeg ik al een boel info! Echt supersnel. Dus ik ga jouw naam even onthouden Haha! Van de dochter van de fokker heb ik btw nog gen meel terug, maar ik hou je op de hoogte. Mijn pony is volgens mij gewoon onbekend ofzo Haha!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:40

Ik zou je op de hoogste houden Lachen Ik had dus de dochter van de fokker in Southampton gemeeld en ze vond dat erg leuk! Ze heeft me een boel info gegeven, maar helaas een mededeling dat op internet niet veel foto's van broers of zussen stonden. Jammer. Maar ze had er thuis nog wel wat liggen en zou eens gaan zoeken. Verder wilde ze graag weten hoe het met Dancer was en hoe ie eruit zag nu, dus ze heeft echt interesse in hem. ZO gaaf! Ze hebben hem toen ie 5 was verkocht en hij is nu 12, dus ze hebben hem allang niet meer gezien! Volgende stap: een keer naar Southampton om de Breeding Farm te bezoeken Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:11

Hoe heten die mensen in Southampton?

En je moet idd een keer naar de Forest gaan!! *LOL* *LOL* Is heel leuk, zeker om dan studs te bezoeken en dat ze ook in het wild lopen. Zeer aan te rijden in een buitenrit, maar die zijn wel duur hoor Knipoog