Wat voor kruising kan dit zijn?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:07

hihi zal wel typisch manege eigen zijn, dat doet corazon ook. als je achter een ander galopeerd gaat ie bokken dat snapt ie niet. helaas helaas hebben de ruitertjes het niet door. hij gaat ook heel hard draven en als je hem inhoud gaat hij aan de teugels hangen of klepperen. zwaar irritant, met geduld los je het wel op maar niet iedereen heeft geduld. ik zie alleen je foto's niet dus ik zou t zo niet kunnen zeggen

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 21:15

Wat raar dat je de foto's niet ziet...


Maar gelukkig is het nu mijn eigen pony en galoppeerd hij nu goed

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:04

[quote="RockyLover"]Desi, Je foto's zijn jammer genoeg een beetje te klein om ze goed te kunnen zien. (op www.bokt.nl/verkleinen.php kun je de grootte veranderen)

bedankt, hopelijk gaat het nu wel lukken!

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:05

RockyLover schreef:
Desi, Je foto's zijn jammer genoeg een beetje te klein om ze goed te kunnen zien. (op www.bokt.nl/verkleinen.php kun je de grootte veranderen)


bedankt! hopelijk gaat het nu wel lukken!

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:10

RockyLover schreef:
Desi, Je foto's zijn jammer genoeg een beetje te klein om ze goed te kunnen zien. (op www.bokt.nl/verkleinen.php kun je de grootte veranderen)


sorry de foto's zijn van zichzelf groot. alleen op mijn profiel worden ze automatisch verkleint. ik weet niet hoe dat komt... als je wil kan ik ze naar je mailen?

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 00:22

Ja is goed hoor!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:30

Citaat:
Ik vind hem er wel heel erg op lijken! hij heeft zo'n bouw. Hoe groot zijn die paarden?


Ik ben net wezen zoeken op het net en vond wat info. over dit ras,waaronder ook weer wat meer over het russisch zwaar trekpaard=in het russisch russkaya tyazhelovoznaya
(vond ik erg leuk om te weten omdat ik zolang al op zoek ben naar info. over het ras)
maar nu even over de russian rysistaya
(misschien het ras van jouw paardje),de merries worden tot 1.59 en de hengsten 1.61.
Ik ben zo ontzettend benieuwd of dit ras jouw paardje betreft!
Spannend zo`n speurtocht.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:49

hey roos , ik denk dat dit het zeer zeldzame rocky-ras is Tong uitsteken

serieus, ik denk een draver

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 14:31

patrice schreef:
Ik ben net wezen zoeken op het net en vond wat info. over dit ras,waaronder ook weer wat meer over het russisch zwaar trekpaard=in het russisch russkaya tyazhelovoznaya
(vond ik erg leuk om te weten omdat ik zolang al op zoek ben naar info. over het ras)
maar nu even over de russian rysistaya
(misschien het ras van jouw paardje),de merries worden tot 1.59 en de hengsten 1.61.
Ik ben zo ontzettend benieuwd of dit ras jouw paardje betreft!
Spannend zo`n speurtocht.


Dat klopt dan zo ongeveer, Rocky is 1,56. Bedankt voor het opzoeken van de informatie! Ik ben ook erg benieuwd of Rocky van dit ras is!