Wie heeft er allemaal een paard zonder papieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:10

Ik heb een shetje zonder papieren. In mijn profiel staan ook wel foto's, het is Foxy.

We hebben hem al van veulen af aan, en weten ook waar zijn pa vandaan komt (maar nog nooit gezien) en wie zijn moeder is.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:18

ik heb een shet zonder papier Haha!
Flame, 1.03 hoog, 6 jaar
Afbeelding

Afbeelding

oxborn

Berichten: 448
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: ergens in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:13

Ik heb een haffie zonder papieren genaamd Jip.
Ik weet alleen dat ze uit friesland komt en dat ze dar op een boerderij gestaan heeft en dat ze hoefbevangen geweest is voordat ik haar kreeg, dit wass te zien aan de vorm van haar hoeven.

Afbeelding

Jimmynikki23
Berichten: 85
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:27

Ik heb geen foto van mijn schatje maar hij heeft geen papieren.
Ik heb hem gekocht van een man die hem had gekocht van de oooow oliebol hoe heet dat!!!!
paarden markt laat ik het daar maar op houde:P:P
Maar hij is 1,55 en goud/bruin/zwart
Ik denk zelf dat het een nrps of iets met een arabier is.
Het is echt een schatje.
Nouw als ik een foto heb zet ik hem er wel op. is wel zo leuk

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:51

Mijn Max is een Haflinger ook zonder papieren. Ik weet niet wie zijn ouders zijn en zelfs zijn leeftijd is een beetje onduidelijk. Ik heb hem gekocht toen hij 2 1/2 was, dus ik hij is nu drie jaar. Hij is nu zo'n vier maanden onder het zadel, en hij doet het super!!! Natuurlijk heb ik het vorenstaande met de dierenarts overlegd... Papieren zegt mij niets, ik kan er toch niet mee fokken en het karakter is voor mij het belangrijkst!

Jimmynikki23
Berichten: 85
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:52

ik begrijp nietecht dat mensen die gewoon recreatie rijden paarden met papieren willen, als je de papieren eraf neemt doen ze net alsof die paarden echt gewoon... anders zijn snappie Tong uitsteken:P dat vind ik wel stom

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:53

Ik heb een Fjord Pino ook zonder papieren. 8 jaar oud en zo'n 1.47 hoog, hij is nog niet officieel gemeten. De leeftijd is zeker want ik heb zijn vorige eigenaar nog 1x gesproken en weet dus ook zijn preciese geboortedatum, alleen hebben die mensen hem nooit ingeschreven en weet ik nu dus helaas zijn ouders ook niet.

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:36

PinoLover schreef:
Ik heb een Fjord Pino ook zonder papieren. 8 jaar oud en zo'n 1.47 hoog, hij is nog niet officieel gemeten. De leeftijd is zeker want ik heb zijn vorige eigenaar nog 1x gesproken en weet dus ook zijn preciese geboortedatum, alleen hebben die mensen hem nooit ingeschreven en weet ik nu dus helaas zijn ouders ook niet.


met dna kunne ze hier mogelijk wel achter komen. ik heb ook een achtjarige fjord leuk hoor

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:38

Ja inderdaad via DNA is het mogelijk om er wel achter te komen. Maar dat kost waarschijnlijk ook wel weer wat. Ik ga eens even in je profiel gluren naar jou achtjarige Fjord

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:12

heey
ik heb een tinkertje zonder papieren en we hadden haar gekocht in prinsenbeek maar kwam waarschijnlijk daarvoor uit engeland en heeft waarschijnlijk ook nog draversbloed in zich
ze is 1.49/1.50 en nu 3 jaartjes jong
ze valt wel op tussen andere tinkers want ze heeft amper vlekken en een maanoog *LOL*
ik zou alleen wel willen weten wie haar ouders zijn en waar ze presies vandaan komt
toen ik haar kocht bleek ze dus ook nog ringworm en bloedarmoede te hebben Huilen Boos! maar gelukkig is ze er nu helemaal bovenop gekomen en is ook wat kilotjes aangekomen *LOL* Pling
hieronder heb je een foto van haar maar ik weet niet of hij het wel doet Verward Verward
hieronder is een foto van toenz e nog te koop stond:
heey
ik heb een tinkertje zonder papieren en we hadden haar gekocht in prinsenbeek maar kwam waarschijnlijk daarvoor uit engeland en heeft waarschijnlijk ook nog draversbloed in zich
ze is 1.49/1.50 en nu 3 jaartjes jong
ze valt wel op tussen andere tinkers want ze heeft amper vlekken en een maanoog *LOL*
ik zou alleen wel willen weten wie haar ouders zijn en waar ze presies vandaan komt
hieronder heb je een foto van haar maar ik weet niet of hij het wel doet Verward Verward
heey
ik heb een tinkertje zonder papieren en we hadden haar gekocht in prinsenbeek maar kwam waarschijnlijk daarvoor uit engeland en heeft waarschijnlijk ook nog draversbloed in zich
ze is 1.49/1.50 en nu 3 jaartjes jong
ze valt wel op tussen andere tinkers want ze heeft amper vlekken en een maanoog *LOL*
ik zou alleen wel willen weten wie haar ouders zijn en waar ze presies vandaan komt

hieronder heb je een foto van haar maar ik weet niet of hij het wel doet Verward Verward
hier stond ze nog te koop en was ze nog niet van mij:
heey
ik heb een tinkertje zonder papieren en we hadden haar gekocht in prinsenbeek maar kwam waarschijnlijk daarvoor uit engeland en heeft waarschijnlijk ook nog draversbloed in zich
ze is 1.49/1.50 en nu 3 jaartjes jong
ze valt wel op tussen andere tinkers want ze heeft amper vlekken en een maanoog *LOL*
ik zou alleen wel willen weten wie haar ouders zijn en waar ze presies vandaan komt

hieronder heb je een foto van haar maar ik weet niet of hij het wel doet Verward Verward
hieronder was ze nog niet van mij en stond ze nog te koop:
heey
ik heb een tinkertje zonder papieren en we hadden haar gekocht in prinsenbeek maar kwam waarschijnlijk daarvoor uit engeland en heeft waarschijnlijk ook nog draversbloed in zich
ze is 1.49/1.50 en nu 3 jaartjes jong
ze valt wel op tussen andere tinkers want ze heeft amper vlekken en een maanoog *LOL*
ik zou alleen wel willen weten wie haar ouders zijn en waar ze presies vandaan komt

hieronder heb je een foto van haar maar ik weet niet of hij het wel doet Verward Verward
hieronder zit een foto van toen ze nog niet van mij was:

http://groups.msn.com/_Secure/0UAANAwAYxcre637mzVgADBYLRwsHXWKvPSUQKuJoJ90RIHF3FWfYGrWyIph!b72H*EXyCCQuKDAMS4rZtOF*pRu4MBu*KBYH93pVRysgHgWQdcSinSth1nSC9ScAcPUn/dewi%20te%20koop.JPG?dc=4675466800183005404

en hieronder is een foto van haar maar toen was ze al een tijd van mij
(ik vind haar wel wat veranderd vergeleke die andere foto Lachen )
http://groups.msn.com/_Secure/0TwAJA7IYMvLZgyb3S*4h7r8IbsV*CPsR7LnPXKm7sGA6UOxmZeHhauVT8O7DBPPcAi7UYhAHtT07CO2od9t9dO4csVzP7Mbw*uXz6KhJlf*MjRoFvYpzkg/collage%20dewipony.JPG?dc=4675466839241803861[/url]

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:13

oh de advetentie is wel wat vaag:S er staat al 10000 keer hetzelfde in:S sla dat andere dan maar over:P sorry

janice

Berichten: 4274
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 00:14

hoi hoi ik heb er 2 zonder papieren Haha!

Nicky Party!!

kruising haflinger/welch
merrie
7 jaar
ong 1.40 hoog

Gijsje Party!!

kruising shetlander/falabella weet ik niet zeker ze zeiden het toen ik hem kocht maar er zitten geen papieren bij dus wat moet je geloven Verward hij is wel erg klein
ruintje 3jaar

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:07

PinoLover schreef:
Ja inderdaad via DNA is het mogelijk om er wel achter te komen. Maar dat kost waarschijnlijk ook wel weer wat. Ik ga eens even in je profiel gluren naar jou achtjarige Fjord

Ik heb het volle broertje van deze achtjarige fjord Haha!
Waarom bel je niet het stamboek, dan kan je gelijk om de kosten vragen.
Kijk even op www.fjordstudbook.com

Aciree

Berichten: 506
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:06

Ik heb een poolse trakehner zonder papier. dus of het ook echt dat ras is blijft nog maar de vraag Lachen

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:59

mijn zus heeft een vos zonder papieren, haar ras is onbekend en dus ook haar ouders

Naam: winde
geslacht: merrie
tussen de 12-14 jaar oud
er zit vermoedelijk een beetje arabisch bloed in
ong. 162m

en nog een paar foto'tjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

l_a_u_r_a

Berichten: 132
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:00

Ik heb nou een fjorden ruin op proef, hij heeft wel een brandmerk dus volgens mij moeten er wel papieren bijzitten.
De vorige eigenaar heeft de papieren nooit opgehaald omdat ze er geen belang bij had.
En ik moet nu wachten tot z'n wintervacht is verdwenen voordat ik dat brandmerk kan zien . Misschien haal ik later die papieren er nog wel bij.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:27

Hihihi, denk jij dat je het brandmerk van een fjord kan lezen Pfoeh dat is echt moeilijk. Ik zou het stamboek daar even over bellen.

l_a_u_r_a

Berichten: 132
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:22

Ja, ik wou het stamboek ook bellen. Maar dan moet ik toch eerst wel iets van dat brandmerk zien???????
Wat moet ik ze anders vertellen?

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 23:11

Goh, dit topic kan wel eindeloos doorgaan geloof ik, want er zullen veel paarden zonder papieren op Bokt te vinden zijn! Mijn Jildau is ook papierloos, zie profiel voor foto's.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:28

Mijn zusje heeft een papierloze pony.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is het geen lieverd ?

nevadagirl
Berichten: 53
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:36

mijn paarden hebben allemaal keigoeie papieren Tong uitsteken

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:22

Dan denk ik niet dat je hier hoort te reageren Knipoog

Penny

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:02

ik gheb 2 ponys die allebei van de veemarkt komen:
amber
in mei word ze 6, in de zomer is ze palomino en in de winter Verward echt een schatje, vind rijden leuk en doet goed haar best. waarschijnlijk zit er iets van welsh bloed in.
Afbeelding

en dan grietje. mijn shetje word in mei 5. echt een doerak met grappige acties. ze staat nu op dieet en we gaan samen aan onze conditie werken. het blijkt dat ze een bekende opa heeft. ben ff zijn naam kwijt.
Afbeelding

meer fotos in mijn profiel.
en hier dan de opa van grietje Haha!

Afbeelding
Bijzonderheden:
Buddleia is een van de meest invloedrijke hengsten in de Nederlandse Shetlandpony fokkerij met bijna 30 goedgekeurde zonen en een reeks goedgekeurde kleinzonen en een tal van eerste premie merries en dan nog maar te zwijgen over de tweede premie merries. Daarom zijn wij erg ingenomen met zo'n hengst.

bron: http://www.shetlandponysite.com/chestnu ... ddleia.htm

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:59

Mijn draver heeft inmiddels ook geen papieren meer.
Hij heet Morespeed Mac en hij wordt 21 mei 9 jaar oud.
Zijn vader is Rapid Royalty en zijn moeder heet Wzella. Hij is gefokt door Nanne Jager uit Haulerwijk en heeft in training gestaan bij Frank Westerveld waar hij 2 eigenaren heeft gehad voordat ik hem kocht als rijpaard.
Tja, wat moet ik nog meer vertellen? Het is het liefste paard van de hele wereld Lachen (hoezo penny!!?? Tong uitsteken )

window

Berichten: 2451
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:32

tinker zonder papieren
Afbeelding