Wat voor ras heeft deze pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:50

irish_lady schreef:
een pony heeft geen ras, hij behoort tot een ras!

Als we op de details gaan letten, behoort hij ook niet tot een ras, aangezien hij geen ras-papieren heeft (althans, het lijkt me dat ze die niet hebben, anders zouden ze deze vraag niet stellen).

Maar goed, een kruising welsh (het 'paardachtige') x new forest (juist het pony-uiterlijk) klinkt wel logisch.
Ik kan je wel vertellen, dat het geen fjord, shet, ijslander, fries, of koudbloed is Clown

supertammy

Berichten: 2232
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:53

Een welshje??

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:50

Denk ook New Forest

markie
Berichten: 112
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:09

Ik weet het niet zeker maar ik dacht aan de foto te zien dat het misschien Verward een ijslander zou kunnen zijn. Maar weet het niet zeker hoor.

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:32

Een IJslander is het sowieso niet. Dat weet ik 100% zeker. Die paardjes zijn namelijk ten eerste niet zo groot en ten tweede veel ruiger.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:53

dit pony'tje is ook niet zo groot hoor, maar ijslanders zien er zeker anders uit, die zijn niet zo dun gebouwt. Ik ga toch echt voor new-forsester kruising met beetje welsh en arabisch bloed en vader zal pion zijn geweest...

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 19:17

Clitia"]
[quote="irish_lady schreef:
een pony heeft geen ras, hij behoort tot een ras!

Als we op de details gaan letten, behoort hij ook niet tot een ras, aangezien hij geen ras-papieren heeft (althans, het lijkt me dat ze die niet hebben, anders zouden ze deze vraag niet stellen).

Maar goed, een kruising welsh (het 'paardachtige') x new forest (juist het pony-uiterlijk) klinkt wel logisch.
Ik kan je wel vertellen, dat het geen fjord, shet, ijslander, fries, of koudbloed is Clown
[/quote]

Het is een manegepony dus misschien heeft hij wel ras-papieren Lachen

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:19

hoe bedoel je piedrolover? Niet alle pony's bij ons op de manege hebben papieren hoor, en dan is dat officieel geregistreerd dus zouden ze dat moeten aanmaken naar aanleiding van de papieren, anders kan erover gelogen worden, denk ik dan