bijzondere kenmerken van jouw Tinker?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:48

Kiara"]
[quote="sonjabelgium schreef:
Ik zie ze hoor Kiara!

Oh... hee, ik zie ze nu ook?
Tijdelijke black-out denk ik?????????
Hoe dan ook, fijn dat het zichtbaar is.
Bedenk me net dat die 'lippenstift' eigenlijk niet eens echt opvallend is, dat hebben er meer.
Die zigzagsok, dat is het meest kenmerkende van Novia.
[/quote]

Spix heeft ook lipsticklips *LOL*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:55

Snowdon.... een zwart stipje onder zijn voorpluk, uiteinde staart is zwart, witte stipjes op zijn zwarte borst, zwarte stippen op neus, eyeliner rondom de maanogen, zwart oor met een witte inham en een wit oor, bonte koker,grillige halsaftekening, snor, dunne manen en volle staart Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:06

snowdon schreef:
zwart oor met een witte inham en een wit oor,

DIT vind IK voor Snowdon het meest kenmerkende.
Naast het feit dat hij zoals alle tinkers uniek is in zijn zijn!

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:28

Laurier heeft aan de linkerkent op haar buik een heel klein wit vlekje dat op een pijltje lijkt. Het wijst richting haar uier? spenen? Hoe noem je dat bij een paard? Voor als ze nog eens een veulentje krijgt, weet die snel waar die wezen moet! Tong uitsteken
Verder heeft ze veel zwart. En is heel grillig getekend. Haar bles loopt onder haar keel door en ze heeft een wit en een zwart neusgat.

Wel leuk hoor, al die aftekeningen. Heel anders als al die vossen en bruinen... Elke tinker heeft zijn eigen unieke vlekkenpatroon! Haha!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:41

DinkyToy schreef:
Wel leuk hoor, al die aftekeningen. Heel anders als al die vossen en bruinen... Elke tinker heeft zijn eigen unieke vlekkenpatroon! Haha!


Behalve de tinkers die helemaal bruin,zwart of wit zijn Tong uitsteken Knipoog Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:15

Wat onwijs stoer, die sok, Kiara!!

Shakyra heeft eigelijk niet zo heel veel bijzonders, behalve d'r maatje misschien, omdat 't zo'n ukkie is. En verder heeft ze *zoals Leon ooit opmerkte Haha! * Duo-penotti-wimpers *LOL*
(oftewel; half zwart/half wit)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:26

Mazzel-meid schreef:
Wat onwijs stoer, die sok, Kiara!!

Shakyra heeft eigelijk niet zo heel veel bijzonders, behalve d'r maatje misschien, omdat 't zo'n ukkie is. En verder heeft ze *zoals Leon ooit opmerkte Haha! * Duo-penotti-wimpers *LOL*
(oftewel; half zwart/half wit)


De hals van Shak heeft ook een hele aparte vlek! En de maantop van shak vind ik heel leuk en kenmerkend Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:37

Gam heeft een scheurtje bovenin zijn linkeroor en een 'moedervlekje' op zijn linkerschoft. En niet te vergeten zijn droomsnebje en schietschijf Haha!

Afbeelding

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:51

duuk heeft een afrika vlek op zijn hals,en een druppel onder zijn kin.
een zwart plukje in zijn linker-voor-sok en een half maanoog aaan de rechterkant.
en zijn mislukte-wijven hinnikje *LOL*
hij kan nog altijd niet hinniken....
zijn lieve uitstraling helpt ook mee Lovers

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:28

oooooh ik ben helemaal weg van Gam's hinnik... hij hinnikt zeldzaam, vanmiddag nog naar een zwart shetje die hiiiiiiiihihihihi riep en Gam met zijn zware stem... wu hu hu hu... Lovers Lovers Lovers

sorry hoor... Verward Schijnheilig

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:31

Belle hinnikt ook altijd als ik kom vooral om etenstijd Verward Haha! Ze hinnikt 1x hard en dan ook een beetje wu hu hu hu *LOL*

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:56

Hey wat gek!! Kieran kan ook niet hinniken! Heb ik hem 2 x horen doen en dat lukte maar net! Haha!

Zou dat Tinkergerelateerd zijn?? Verward

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 01:01

Nee hoor MelanieS, volgens mij zijn het alleen niet van die hinnekers Lachen .
Vasthi begroet me ook meestal met gegrom zal ik maar zeggen, als ze echt honger heeft met iets wat meer op hinneken lijkt en als haar vriendjes weg zijn/gaan schreeuwt ze voluit Haha! .

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:26

Hinniken kan Fayette wel alleen ondanks dat ze nu toch over een maandje of 3 alweer 4 jaartjes wordt heeft ze nog steeds zo´n verschrikkelijk kinderlijkhinnikje. Echt van een hoog veulen-whihihihi-gehalte *LOL*

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:37

Ja die van ons kunnen ook wel hinniken... Lisje doet meer van dat humhumhum (vooral al ik met eten bezig ben). En Kayleigh kan echt gillen, dat doet ze eigenlijk alleen als ik met lis weg ga en zij mag niet mee. Dan is ze d'r bescherming kwijt...

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:22

Hayley rookt sigaren Haha! Haha! .....grapje

Ten eerste heeft ze twee (naar wat wij hier noemen) ringelogen. Ze heeft een witte vlek onder haar manen en ze heeft van achteren een "broek" aan (door de tekening bedoel ik). Voor de rest vind ik ook dat ze een aparte hinnik heeft en als ik haar roep (meestal met "stinkerwijffieieieie") gaat onmiddellijk haar oortjes naar voren

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:32

Rhona heeft ook verstopte vlekjes, diep in haar sokken zitten een paar zwarte stippen. Ook heeft ze om al haar zwilwratten zwarte vlekjes.
Ik vind die sok van Novia wel heel erg apart! Mooi hoor!

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:07

Jacks heeft al zijn vlekken goed verstopt, hij is helemaal zwart met een witte bles en 4 witte sokken.....maar bij de eerste keer poetsen zag ik voor zijn koker 2 witte vlekjes zitten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:36

Connors kenmerken, voornamelijk wit met een zwartmutsje op zijn hoofd, hierdoor zijn zijn oren en voorpluk zwart. Ook heeft hij een halve eyeliner om zijn ogen en net als boyd 2 3 kleurige ogen, licht en donkerblauw met bruin.

Ook heeft hij onder zijn buik bij zijn kruis een zwarte vlek zitten. En o ja zijn moos is 2 kleurig, de rechterkant is wit, de linkerkant is zwart, een raar gezicht.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:01

Zet hem maar eens helemaal alleen ergens neer zonder eten.. dan hinnikt Blizz tenminste wel!

Melanie wat een leuk kleurtje... en die van grid vind ik ook leuk.. blijf een zwak hebben voor roodbotn overo!

Bliz heeft ook een zwartplukje in zijn sok, maar niet zo groot als die van novia. ( miroscopisch klein eigenlijk...)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:25

duuk doet regelmatig wu hu hu...in mijn taaltje is dat grinniken... Bloos

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:30

Novia hinnikt eigenlijk vrij weinig. Ze knort wat.
En vooral als er eten aan komt of als ze het idee heeft dat er eten aan komt! (en dat laatste gebeurt nogal eens!)

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:46

Afbeelding

Eileen is uiteraard herkenbaar aan de stip op haar neus
Een minder goede eigenschap is dat ze mensen altijd omduwd Scheve mond

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:51

Sox is dus zwart met 4 witte benen en een brede bles. Ze heeft donkerbruine ogen, een heel dikke lange staart en inmiddels ontzettend lange en dikke manen. Onder haar buik heeft ze ook een witte plek maar die zie je alleen maar als je eronder gaat hangen Lachen. Ze heeft een knipje uit haar rechteroor.
Ze heeft een behoorlijk roze neus die wel gevoelig is voor zonnebrand. Ze is ook heel speciaal (voor mij) vanwege haar lieve sociale karakter.Afbeelding

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:40

Brenda herken ik aan haar best aparte bles bij haar rechteroog.

Afbeelding

En natuurlijk haar zwart-witte (helaas nog niet zo lange) voorpluk.

Ook bij haar been zie je een plek waar een beperkt aantal witte harenz ijn. Ditlijkt op een litteken ofzo maar zijn gewoon witte haren. Wat me ook opvalt is bij de volgende foto de witte vlek op haar buik loopt recht af.

Afbeelding

En verder herken ik haar gehinnik uit duizenden!