gezocht Karmitz en Ingeborgh zie bericht...

Moderators: Animal, LindyH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jolli

gezocht Karmitz en Ingeborgh zie bericht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 15:33

hallo, ik zoek een bruine shetlander van ongeveer een meter groot. zijn naam is Karmitz, maar deze kan veranerd wezen. hij is nu een jaar of 9. toen hij bij mij wegging was het een hengstje. hij was ongeloofelijk lief en je kon er alles mee doen. Karmitz is een zweetvosje met 4 witte kroonrandjes als ik me het goed herinner. hij heeft volgens mij ook nog een kolletje
hij is naar friesland toegegaan om daar een aantal merries te dekken, maar voor derest weet ik niet wat er van hem geworden is. en of hij uberhaupt nog leeft. hij heeft geen papier.

ook zoek ik een zwarte shetlander met de naam Ingeborgh. hier zit een veulenboekpapier bij en ze is getatoeerd in haar onderlip.
op papier heet ze ingeborgh en ze is op 2 juni 1992 geboren(als ik het goed heb). ze is beleerd verkocht aan mensen in de vinkenbuurt. (achter nieuwleusen) en daar heeft ze ook nog een paar jaar gelopen. ze is verkocht richting Hoogeveen en vindt het erg gezellig als je iets met haar doet.

deze pony's zijn allebei van mij geweest en ik zou graag nog eens weten hoe het met ze gaat en hoe ze er nu uitzien. alvast hartelijk bedankt als jullie informatie over een van deze pony's hebben

als je een goede band hebt met je paard gaat ie voor je door het vuur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie