De Connemara Pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:05

ja leuke foto,s van honymoon,hij is idd nog weinig verandert,,en hij was 143 ongeveer he ,,ja goldflower is aldenk ik rond de 155,,maar ik vind de connemara,s nog echt schitterend,,en ik heb nie veel meer met HCWop ondanks dat ik t daar ook leuk heb gehad hoor ,,maar Ton zn paardenfok zn prachtige dieren,,,enne sunny ken ik nog ook van heel vroeger op hcw ,,heb er ook als kind gereden.En ff over t feit dat honymoon was verkocht aan jou nichtje ,,en die heeft er ook geen zin meer in zei je ,,maar dat heb ik precies hetzelfde met mn dochtertje van 10 jr,,ze was er helemaal weg van en nu is ze er 1x afgegooid en ze wil gewoon niets meer met goldje te mkn hebben Huilen Huilen Huilen Huilen

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:39

Ik heb ook een tijd op een connemara stoeterij gereden, voornamelijk zadelmak gemaakt en daarna werden ze allemaal verkocht.
Met 1 heb ik wedstijden gereden tussen de paarden, toen we stopten reden we M1.

Het is een hengst en zijn naam is Ben Hur van de Leliaard.
Afbeelding

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:14

goldflower schreef:
ja leuke foto,s van honymoon,hij is idd nog weinig verandert,,en hij was 143 ongeveer he ,,ja goldflower is aldenk ik rond de 155,,maar ik vind de connemara,s nog echt schitterend,,en ik heb nie veel meer met HCWop ondanks dat ik t daar ook leuk heb gehad hoor ,,maar Ton zn paardenfok zn prachtige dieren,,,enne sunny ken ik nog ook van heel vroeger op hcw ,,heb er ook als kind gereden.En ff over t feit dat honymoon was verkocht aan jou nichtje ,,en die heeft er ook geen zin meer in zei je ,,maar dat heb ik precies hetzelfde met mn dochtertje van 10 jr,,ze was er helemaal weg van en nu is ze er 1x afgegooid en ze wil gewoon niets meer met goldje te mkn hebben Huilen Huilen Huilen Huilen

Ja maar dat vind ik van je dochter op zich nog wel gaan, misschien dat
ze angst heeft ofzo? Maar mn nichtje is er nooit afgevallen, ook niet van
een ander paard, ze heeft gewoon geen interesse meer erin Verward
Nu wil ik dus wedstrijden (western) op hem gaan rijden, maar dan moet
er eerst nog heel veel geregeld worden, omdat je niet mag starten ope\
een paard van iemand anders, behalve bij de professionals, en dat ben
ikdus niet...
Maarja, wel leuk op zich voor mij, nu kan ik altijd rijden op hem Haha!

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 19:11

Wauw mooie paardjes allemaal hoor!!!
Super!! harstikke leuk zoveel antwoorden te krijgen Haha! bedankt
doei doe

Stal_Fiore

Berichten: 9351
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:20

Wij hebben een tijdje een Connemara op stal gehad. Die hadden we geruild tegen twee new forest enter hengsten. Ze kwam uit Noorwegen... erg mooi was ze. Ze heette volgens het stamboek Ballerina, maar wij noemden haar Britta. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden...

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:46

Tja die bouly westland, daar heb ik nog een startkaart opgehad enzo. Vroeger reed ik graag op Sunbeam, en Beauty Star, daar was ik helemaal aan verkocht. Voor de mensen van vroeger, die kennen vast Melody, zaza, woody enzo nog....

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:49

Jaaaaa die ken ik nog....
Op melodie reed ik heel vaak....maar het meeste op japie Haha!

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:59

haha japie is nog voor 'mijn tijd maar heb de naam weleens gehoord...