wie kan mij helpen????

Moderators: Animal, LindyH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faux

wie kan mij helpen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 14:05

oh ik word echt gek, ik vind arabieren leuk maar haflingers ook, maar ik wil wel een dresuur pony....welk ras past het beste bij mij? hier is een beschijving van mezelf:

1.61 ( zoek een E-pony van rond de 1.55 of 1.56 )
kan goed met paarden omgaan
8/9 jaar rij en poetservaring
42 killo weeg ik.....

wie helpt mij? Ach gut

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:08

een haflo-arabier (kruising haf arab). succes met je zoektocht!

[KS-MK] Lucy Drachtig!! Palomino X schimmel
Farming: the art of losing money while working 400 hours a month to feed people who think you are trying to kill them

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:04

Ik dacht ook al aan een haflo!

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:11

Hoe oud ben je? Want je moet natuurlijk wel een pony/paard hebben, waar je niet na een jaartje te groot voor bent geworden.

Een haflo is inderdaad een leuke kruising tussen arabier en haflinger, maar onthoud, dat karakter belangrijker is dan het ras. Als een paard een bepaald ras heeft, is dat geen garantie dat het tussen jullie gaat klikken, ook al vind jij het ras fantastisch.

Als je gaat kijken naar een paard dat te koop staat, neem dan iemand mee die ervaring heeft met paarden kopen. En pas op, je eerste indruk hoeft niet altijd juist te zijn!

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:22

Ik zou niet teveel op ras staren, ik vond arabieren, fjorden en connemara's het einde, maar mijn droompony is toch een new forest geworden.
Als echt dressuuras is een haflinger niet het meest geschikt, hoewel ze vaak wel lekker kunnen lopen.
Maar als ik jou was zou ik veeel pony's gaan kijken van verschillende rassen die aan de rest van je eisen voldoet, dan vind je vanzelf de pony die het best bij je past of het nou een haflinger, arabier of iets heel anders is.

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:53

Een haflo is waarschijnlijk echt iets voor jou!!
Of een kwpn-er.. Aangezien je nonny zo leuk vind...

Offtopic (Hoe is het gegaan met de kopers voor rowygo?)

Nonny & Dana <3
www.vlcs.com

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 10:11

MirZam schreef:
Een haflo is waarschijnlijk echt iets voor jou!!
Of een kwpn-er.. Aangezien je nonny zo leuk vind...

Offtopic (Hoe is het gegaan met de kopers voor rowygo?)

offtopic antwoord: die hebben hem niet genomen vanwege dattie een paar galletjes op z'n achterbenen heeft...zeikerds zijn ut man!! de veearts heeft zijn achterbenen 100% goedgekeurd man!!! allemaal nulletjes en eentjes!!! maar ja, we geven niet op...maar hij staat nu al zo lang te koop, t word steeds moeilijker!! elke keer nemen mensen m niet omdattie iets heeft, terwijl die onwijs lief is!! maarjah, wem komen dr wel doorheen en we zijn nu thuis ook aan het discussieren of we m niet gewoon houden, want over een jaartje ben ik net zo groot als mijn zus!!! en als ik onder goede begeleiding rij!!! dan kan t wel lukken denk...maar jah, we zien wel!! bedankt voor je interresse, met Nonny is t ook niet goed gegaan he? met die mensen...egt rot voor je, maar Nonny is zo weg, als er mensen komen die geld teveel hebben!! haha nee grappiej!! kusz Moi

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:31

Ik denk iets van een Welsh K of zo iets!
Of anders iets van een volbloedje of zo!

Live,LOve,'ndLaugh

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie