Het Connemara topic, deel 2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Change3x

Berichten: 6584
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:44

Gefeliciteerd met Paddy! Zelf opleiden is toch het leukste he.

Larry heeft het ook heel goed gedaan, hij en Nikita gingen zo lekker! Ze zijn heel blij met zo'n ervaren, werkwillige en brave pony als hem. :D

Gisteren nog even een onderonsje met Larry. <3

Afbeelding

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:57

Mooie foto Elysa!

Ik heb de site bijgewerkt op wat foto's na. Nog even wachten op de goede spring- en dressuurfoto's
Uitslagen zijn naar de KNHS, dus voor mij is het ONCK nu ook afgerond.

Het was weer top!

Marieke33

Berichten: 382
Geregistreerd: 31-07-13
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:05

Wij hebben enorm genoten van jullie gister!! Volgens mij hebben we bijna iedereen zien rijden! Met dank aan het lijstje van Jacobien! Marlon wilde perse de kur op muziek nog zien....dus stonden we vannacht om 0.00u nog appelflappen te bakken voor vandaag. Maar was het dubbel en dwars waard! +:)+
Voor ons zijn jullie allemaal winnaars!! :)F *\o/*

Punz

Berichten: 8576
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:14

Hier even in de meelees stand!
Heb op het ONCK zelf werktechnisch eigenlijk niet eens zo veel gedaan.....maar toch behoorlijk ko vandaag ( waarbij een doorwaakte nacht met bijbehorende stress natuurlijk niet hielp. ( hij stampt... zou er wat aan de hand zijn...cabine uit, vrachtwagentje in...Zien dat er niets aan de hand is.. Cabine in, installeren op het bedje, even liggen....... Even gestamp en een kuchje van Jou... Dan stilte... .oliebol..hij is wel heel lang stil... zou het wel goed gaan? Cabine uit,vrachtwagentje in... Zien dat er niets aan de hand is..... enz enz enz :') .)

Gelukkig gaat het weer super met de patient!
Afbeelding


En Marieke: Zo leuk dat jullie er waren!!

Heb ondanks alles ( en met dank aan het feit dat Jou er zaterdag al weer zo goed bij stond) echt weer heel erg genoten van het ONCK. Super weer, super sfeer, fijne combinaties, mooie sport!! En qua organisatie: Zo blij met dit team, met deze mensen! Echt! Met zo'n club een evenement zien ontstaan, en dan een dag waarop alles zo fijn verloopt........Mán wat is dat gaaf!!!
Laatst bijgewerkt door Punz op 11-06-17 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

chadje
Berichten: 102
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: midden nederland

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:26

Ria en barbara en de rest van het team echt mijn complimenten echt top geregeld, en dan die sfeer zo gemoedelijk iedereen wil elkaar helpen en iedereen gund het elkaar, totaal geen jarloersie daar mag elk evenement een voorbeeld aan nemen

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:35

Dank voor je compliment Chantal!
Precies dat wat je zegt maakt het evenement zo ontzettend fantastisch!

En persoonlijk geniet ik als vrijwilliger/organisatie net zoveel als in het verleden toen Mark nog meereed.
En wat Ria zegt, we hebben zo'n fijn team dan loopt het gewoon gesmeerd.

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 08:43

Ik sluit me er helemaal bij aan. Dit is toch het toppunt van paardenplezier! Eerst hebben we met z'n allen voorpret en kijken we ontzettend naar deze dag uit, waar alles top geregeld is, de sfeer goed is, gezelligheid en respect voor onze pony's en mensen om ons heen, waarna we ook nog eens heerlijk kunnen nagenieten en echt tegen elkaar kunnen zeggen, wat was het weer geweldig! Op naar onck 2018 en chapeau voor de organisatie hoor, want daar zit me toch een werk in +:)+

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:02

Hele leuke foto's allemaal. Kunnen de thuisblijvers toch nog een beetje meegenieten! En gefeliciteerd met de goede resultaten!
En Ria en Eline, wat ontzettend jammer dat Jou Jou niet mee kon doen! Belangrijkste natuurlijk dat hij beter is, maar zou toch enorm balen! Jullie waren zo goed voorbereid!

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:30

Wat een ontzettend stoere foto's! Volgens mij heeft iedereen een topdag gehad! :j Leuk om alles zo terug te kunnen zien.

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:49

Ik had het nog niet gezegd, maar sluit me volledig aan bij anderen: mijn complimenten voor de organisatie! ! Het liep weer gesmeerd en de sfeer was weer TOP!

Ondertussen ben ik toch wel tevreden met mijn 2wp, al had ik gehoopt om nog fijner te rijden. Maar ach, om met 192 pt nu L1 startgerechtigd te zijn binnen 5 maanden na wedstrijd debuut, daar zou ik in februari dik voor getekend hebben! Dus...ook hier een tevreden mens! Volgend jaar onck waarschijnlijk in L starten! !

koeke

Berichten: 870
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 14:53

Birgit01 schreef:
Hele leuke foto's allemaal. Kunnen de thuisblijvers toch nog een beetje meegenieten! En gefeliciteerd met de goede resultaten!
En Ria en Eline, wat ontzettend jammer dat Jou Jou niet mee kon doen! Belangrijkste natuurlijk dat hij beter is, maar zou toch enorm balen! Jullie waren zo goed voorbereid!
Helemaal mee eens! Super leuk om zo een beetje mee te beleven. Volgend jaar live hopelijk :)

@esje007 Had helemaal niet meer gereageerd op Rebel (is wel dezelfde volgens mij, van M...man of zo, met een jachtpaard voor zijn Amerikaanse vrouw uit Ierland meegekomen). Grappig dat hij in de D-maat is gebleven, daar twijfelden wij destijds over. Kleine Beer kwam bijna tegelijk op ons pad, die gingen we eerst kijken en mijn zus was op slag verliefd. Dus Rebel is niet meer in beeld gekomen. Zo fijn dat hij het goed getroffen heeft!

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:55

Koeke: dat is hem inderdaad!
Ik ben blij dat hij bij ons is, we zijn dol op hem!
Hij is nooit meer officieel gemeten. We hebben paar jaar geleden een poging gewaagd, maar hij vond de meetstok doodeng, dus dat is bij een inschatting gebleven.

robbie88

Berichten: 2092
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:57

ik heb zaterdag foto.s bij jullie gemaakt! wat een prachtige dieren allemaal De foto's staan gedeeltelijk online op mijn facebook foto marjon.

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:51

Ik zag ze net voorbijkomen idd, prachtige foto's! Ga er zeker een paar nabestellen :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Spam spam spam :D

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 07:30

Hier ook alvast wat fotospam...grappig is dat toch, zit je de foto's te kijken en zie je dat de beugels met springen nog op buitenrijmaat zitten en niet op springmaat := volgende x toch maar weer twee gaten korter doen :D en wat ben ik toch trots op dit team.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tribunals, prachtige foto's!!

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 11:22

Oeh...gave foto's! !!

Ik heb mezelf nog niet kunnen ontdekken op de foto's van de professionele fotografen. Maar wel een paar hele leuke foto's gekregen die Marlon en dochter van vriendin gemaakt hebben.
Afbeelding
Afbeelding
Oooohhh die teugellengte en naar beneden kijken. ... :o :o

robbie88

Berichten: 2092
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 12:49

esje, was jij eind van ochtendprogramma? vlak voor de Z begon? die foto.s komen met half uur online

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:11

Dat klopt! Ik was de laatste. De mannen stonden al klaar om de bak te vergroten voor Z en Rebel vond ze kennelijk beetje bedreigend. :D

Leuk dat ze nog komen! !!!

Punz

Berichten: 8576
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:15

Joh, wat vind ik het super dat we dit jaar speciaal fotografen voor de dressuur ringen hadden
Wat is het gaaf om al deze foto's zo te zien!! ( springfoto's natuurlijk ook!)

Beste fotografen: Dánk én ik hoop dat jullie het eea aan bestellingen gaan krijgen, zodat je niet voor niets bent geweest!!!

robbie88

Berichten: 2092
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:34

Ik heb een leuke actie:)
en esje ik zag je net voorbij flitsen

Punz

Berichten: 8576
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:42

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Punzeltje


Zucht...


Afbeelding



( Sorry...maar even zo in de zevende hemel gelukkig!!)



En johh..
Jou en EK waren vanavond zo geweldig. Hebben niet zo gek lang gewerkt.... maar joh.. het stukje dát ze gewerkt hebben: HEERLIJK om naar te kijken ( EK: laat je het weten als het galopstukje geplaatst mag worden?)

Saaams

Berichten: 13276
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:31

Stoer Ria, zag het stukje op facebook. Ze begint ook steeds ruimer onder je te lopen! Hoe oud is punzel inmiddels en we zijn benieuwd naar Jou!

Ik heb volgende week les bij de instructrice waar Linette laatst haar trainingsweelend had. Ik hoop dat ze tips/handvaten heeft voor beaut haar aanleuning.

Fino

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-04-11
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:31

Afbeelding

Buurmeisje was bezig met een fotoshoot in sprookjesachtige kleding, dat vond onze Mel toch wel erg leuk. Vandaar dat ze ook op de foto werd gezet. Wij vinden haar hier wel heel erg stoer.

Saaams

Berichten: 13276
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:07

Beaut liep vandaag zo fantastisch. We hadden springles, warm rijden was ze weer lekker aan t vasthouden op rechts, net als ze gister en zaterdag deed :+ Maar tijdens het springen was ze weer heerlijk soepel en los. Hele parcour op 80cm kunnen springen, met fijne afstanden. Zo trots! *\o/*
Ik ben nog wel in dubio of ik haar wil proberen op een lage neusriem (nu micklem). Ook omdat ze best sterk kan worden in haar kaken en achter de oren. Beaut is lenig. Kan er hoofd buigen en haar
lijf recht houden. }:0

Punz

Berichten: 8576
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 17:15