[Tinker] Welk zadel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:55

Ik heb voor mn verzorgtinker een australian stock zadel

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:52

Ik heb voor Fayette een Rocky vzh-zadel en zit er sterk over na te denken om het dressuurzadel van een vriendin over te nemen van het (mij onbekende) Zwitserse merk Giffel. Maar hij zit heerlijk Haha!

cellibelli
Berichten: 549
Geregistreerd: 03-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:14

ik heb je een pb-tje gestuurd.

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:26

Heb ;

Dressuurzadel
Veelzijdigheidszadel
Westernzadel

Liggen en rijden alle drie prima! Lachen

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:22

Ik ben ontzettend blij met mijn Kentaur dresuurzadel (die hebben ze in 3 modellen, maar weet nu effe de naam van de mijne niet meer). Deze heb ik nieuw gekocht voor €700. Het is een super zacht en fijn dressuurzadel (lijkt kwa model wel op kiefer) van fijn leer en toch wel betaalbaar (heb mijn wintec er toen ook nog bij ingeruild)
groeten Grid

Peerkie

Berichten: 80
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:26

Ik zou zeker een boomloos zadel overwegen in jouw geval. Ten eerste past zoiets op vrijwel ieder paard (het testzadel ging eerst op mijn Arabier en daarna op een Belg-kruising en lag op allebei prima), ten tweede ben je ook voorzien als hij nog meer groeit of verandert en last but not least: het zit heerlijk zowel voor het paard als voor jezelf!
Over boomloze zadels is genoeg te vinden op deze site.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:58

grid schreef:
Ik ben ontzettend blij met mijn Kentaur dresuurzadel (die hebben ze in 3 modellen, maar weet nu effe de naam van de mijne niet meer). Deze heb ik nieuw gekocht voor €700. Het is een super zacht en fijn dressuurzadel (lijkt kwa model wel op kiefer) van fijn leer en toch wel betaalbaar (heb mijn wintec er toen ook nog bij ingeruild)
groeten Grid


O,ja en sayla paste van de stal maar 1 van de ca 8 verschillende zadels en dat was een hele oude wintec. De kentaur zat meteen zeer goed!!!