[Arabier] Vervolg op 'Hoe het mooist op de foto' ?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Welke van de 4 foto's vind je het mooist ?

Foto 1
18 (18%)
Foto 2
45 (47%)
Foto 3
32 (33%)
Foto 4
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 95


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:16

photodude"]
[quote="Franca schreef:
Je paard is prachtig hoor, ik ben alleen nogal perfectionistisch Lachen Cheyenne wordt wel eens gek van me.... Tong uitsteken

Oeps, heb ik dat nergens gezegd?
Dit is niet mijn paard. Ik heb geeneens een muis, laat staan een paard Lachen .
Hahaha, Ik kan zelfs niet eens rijden, alleen maar fotograferen.
[/quote]

Ohwww, okay Haha!


Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:16

photodude"]
[quote="Franca schreef:
Je paard is prachtig hoor, ik ben alleen nogal perfectionistisch Lachen Cheyenne wordt wel eens gek van me.... Tong uitsteken

Oeps, heb ik dat nergens gezegd?
Dit is niet mijn paard. Ik heb geeneens een muis, laat staan een paard Lachen .
Hahaha, Ik kan zelfs niet eens rijden, alleen maar fotograferen.
[/quote]

Dat rijden, daar zouden we nog steeds iets aan gaan doen, dacht ik. Wacht maar als het wat mooier weer is ontkom je er niet aan. Haha! Haha!

Groetjes,

Karina

Geboren op 3 april 2015 DS Amsah bint Marvel (Amilah (Honorrs US) x GR Marvel)
Geboren op 5-6-2013 DS Anouar

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 13:23

ik vindt foto 3 het mooiste
de nek is heel mooi......
echt een stand van de arabier..maar het is iedreens eigen mening

Muh pro is vernieuwd (ben nog wel bezig)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 15:47

Welke foto vind je zelf het mooiste photodude? Lachen

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 17:36

Balder schreef:
Dat rijden, daar zouden we nog steeds iets aan gaan doen, dacht ik. Wacht maar als het wat mooier weer is ontkom je er niet aan. Haha! Haha!

Groetjes,

Karina


Ja, dat wordt lachen. Ik heb een keer op Rats (Arabier, ruin) gezeten en ik moet zeggen, ik ben meester in het op een paard zitten als hij stapt (ahum).
Alleen twee passen draf en toen ik lag er al af Haha! .
Ter verdediging, dat was zonder zadel.
Een interessante en ietwat warm zweterige ervaring.
Wat me ook nog bijstaat is dat die schoft ietwat in de weg zit bij het zonder zadel rijden.

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:49

Je mag je kunsten ook verder oefenen op onze witte koning hoor, Faiyum dus, maar pas op met je commando`s he...... Voor je t weet bekijk je de wereld van een andere kant! Bloos!

Maarre.....op zeker foto 3! Het paard staat in een natuurlijke houding, uit pure nieuwsgierigheid. Dus is zijn hals en uitstraling ook natuurlijk. Zijn hals is hier mooi gevormd met een mooie kap en lengte, waardoor zijn ogen en uitstraling ook weer goed uitkomen. Kortom, een echte Arabier, en dat is toch wat je graag wilt zien.

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 17:54

Franca schreef:
Welke foto vind je zelf het mooiste photodude? Lachen

Foto 1 is saai.
bij foto 3 en 4 zie je teveel dat het paard zijn aandacht op iets vlak voor hem richt. Vind ze wel grappig maar net iets minder mooi.
Blijft over nummer 2 dus, dat gebogen halsje tov van foto 1 doet het 'm voor mij.
Ik lijk dus een behoorlijk gemiddelde smaak te hebben ondanks het feit dat ik totaal geen kijk op paarden heb.
Vandaar ook deze topics, ik wil echt graag weten wat iemand met kijk op paarden nu wel of niet aanspreekt.
Deze fotoreeksjes zijn daar heel geschikt voor, alleen de houding verschilt.
Jullie mening wordt dus niet beinvloedt door allerlei andere factoren, zoals verschillende achtergrond, wel of geen zon, wel of niet gepoetst etcetera.
Mijn idee tot nu toe, fotografeer het paard in ieder geval schuin van voren (actie of geposeerd) met de zon in de rug en daarna van alle andere kanten Haha!

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:03

foto 2 vind ik het mooist *LOL*

btw---> prachtig paardje! Kwijl:~

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:09

Ik vind foto 1 en 2 het mooiste.Foto 4 vind ik het minst,daar buigt ie wel erg voorover (of nouja z'n hoofd meer naar beneden)maar ik vind alle foto's eigenlijk wel heel erg mooi Lachen
Ben je eigenlijk fotograaf of is het gewoon een hobby?

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 18:21

Hazzebaz schreef:
Je mag je kunsten ook verder oefenen op onze witte koning hoor, Faiyum dus, maar pas op met je commando`s he...... Voor je t weet bekijk je de wereld van een andere kant! Bloos!

Maarre.....op zeker foto 3! Het paard staat in een natuurlijke houding, uit pure nieuwsgierigheid. Dus is zijn hals en uitstraling ook natuurlijk. Zijn hals is hier mooi gevormd met een mooie kap en lengte, waardoor zijn ogen en uitstraling ook weer goed uitkomen. Kortom, een echte Arabier, en dat is toch wat je graag wilt zien.


Hahaha, zit ik net te typen dat ik 2 het mooist vind, kom jij met een onweerlegbare uitleg dat het 3 moet zijn Haha!
Enne, El Faium staat zeker op m'n verlanglijstje om (nog een keer) te komen fotograferen Vingers aflikken of bedoel je zitten?
Dat zou wel stoer zijn. Hij op z'n achterbenen en ik zonder zadel erop Haha!
Dat zou zeker een foto waard zijn.
Zonder gekheid, ik wil best z'n oortjes eens van deze kant zien (op een zadel)
Mooi uitzicht!
Afbeelding

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:10

wat n mooi hoofdstel ( Verward) hierboven *LOL* ik vind de 1e het mooist Lachen

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:52

hey Photodude, je mag mijn arabje ook wel fotograferen hoor.. moet je wel ff wachten tot het voorjaar want hij ziet er nu niet uit hahahahhaa. beertje padington is er niks bij Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:31


Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:00

photodude"]
[quote="Hazzebaz schreef:
Je mag je kunsten ook verder oefenen op onze witte koning hoor, Faiyum dus, maar pas op met je commando`s he...... Voor je t weet bekijk je de wereld van een andere kant! Bloos!

Maarre.....op zeker foto 3! Het paard staat in een natuurlijke houding, uit pure nieuwsgierigheid. Dus is zijn hals en uitstraling ook natuurlijk. Zijn hals is hier mooi gevormd met een mooie kap en lengte, waardoor zijn ogen en uitstraling ook weer goed uitkomen. Kortom, een echte Arabier, en dat is toch wat je graag wilt zien.


Hahaha, zit ik net te typen dat ik 2 het mooist vind, kom jij met een onweerlegbare uitleg dat het 3 moet zijn Haha!
Enne, El Faium staat zeker op m'n verlanglijstje om (nog een keer) te komen fotograferen Vingers aflikken of bedoel je zitten?
Dat zou wel stoer zijn. Hij op z'n achterbenen en ik zonder zadel erop Haha!
Dat zou zeker een foto waard zijn.
Zonder gekheid, ik wil best z'n oortjes eens van deze kant zien (op een zadel)
Mooi uitzicht!
Afbeelding
[/quote]

Slik.....wat een gaaaave foto is dit van hem, lekker mysterieus..... Schijnheilig

Maarre...beiden is welkom hoor.
In het weekend na de kerst, 27 en 28 dec dus, rijden we weer een demonstratie, dit keer in de Ahoy, bij de beurs"" Paard 2003". Misschien mooie gelegenheid om hem weer eens vast te leggen????? Geheel in het Oosterse tuig, in een sprookje met de meiden van het jeugdteam. Belooft een spektakel te worden!!!

maar wanneer je bij ons bent, mag je zijn oortjes best eens van deze kant bekijken hoor, geen probleem...... tenminste, als je minimaal 1 levade, 1 compliment en 1 pessade uit kan zitten Bloos! Cheese! Vingers aflikken

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:03

Zo onweerlegbaar is dat niet hoor, is alleen maar mijn mening. Een arabier is toch het mooist in een natuurlijke houding, en dan het liefst met de staart op de rug. Maar anderen vinden deze hals toch weer overdreven, tis maar net waar je van houdt en waar je op doelt met een Arabier.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:38

waar koop je van die supermooie tuigen zoals hierboven?

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:18

djangogirl schreef:
waar koop je van die supermooie tuigen zoals hierboven?


Ze zijn op de shows wel te koop en verder bv op Ebay maar dan betaal je een vermogen aan verzendkosten van het middenoosten. Wel leuk om een keer rond te kijken.
Je kan ook kijken op http://www.studofdiamonds.tk

Groetjes,

Karina

Geboren op 3 april 2015 DS Amsah bint Marvel (Amilah (Honorrs US) x GR Marvel)
Geboren op 5-6-2013 DS Anouar

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:18

djangogirl schreef:
waar koop je van die supermooie tuigen zoals hierboven?


Ze zijn op de shows wel te koop en verder bv op Ebay maar dan betaal je een vermogen aan verzendkosten vanuit het middenoosten. Wel leuk om een keer rond te kijken.
Je kan ook kijken op http://www.studofdiamonds.tk

Groetjes,

Karina

Geboren op 3 april 2015 DS Amsah bint Marvel (Amilah (Honorrs US) x GR Marvel)
Geboren op 5-6-2013 DS Anouar

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 19:47

Hazzebaz schreef:
Slik.....wat een gaaaave foto is dit van hem, lekker mysterieus..... Schijnheilig

Maarre...beiden is welkom hoor.
In het weekend na de kerst, 27 en 28 dec dus, rijden we weer een demonstratie, dit keer in de Ahoy, bij de beurs"" Paard 2003". Misschien mooie gelegenheid om hem weer eens vast te leggen????? Geheel in het Oosterse tuig, in een sprookje met de meiden van het jeugdteam. Belooft een spektakel te worden!!!

maar wanneer je bij ons bent, mag je zijn oortjes best eens van deze kant bekijken hoor, geen probleem...... tenminste, als je minimaal 1 levade, 1 compliment en 1 pessade uit kan zitten Bloos! Cheese! Vingers aflikken


Goeie tip, ben die week toch vrij. Moet je beide dagen aan de slag ? Is er ergens een programma te vinden (heb nog niet zelf gezocht dus mischien heb ik het al gevonden).
Alleen heeft mijn camera altijd een enorme ruzie met donkere hallen. Ik ben zelf meestal niet zo tevreden met het resultaat.
Wat betreft die "levade, compliment en pessade" dingen. Als ie niet over de kop gaat dan lukt dat mischien wel.
Anders moeten er gordeltjes of een beugel op het zadel Haha!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:02


photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 23:57

Hazzebaz schreef:

Yep, bedankt en even gekeken. Zal wel de AVS show zijn toch ?

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 07:51

heb gekeken naar het programma voor de zaterdag.. daar staat een AVS show.. wat moet ik me daarbij voorstellen Verward

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 08:42

Ja, klopt. Het is de AVSshow.

Er wordt een sprookje gevormd met wat buikdanseressen en verschillende oosterse ruiters, die steeds een stuk neerzetten om de zgn. sjeik te verleiden.

Het belooft echt spektakel te worden, maar meer zeg ik niet hoor.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:12

haha kijk wat er staat: Je kunt de paarden in de speciale aaiboxen van dichtbij zien en zelfs aanraken.
dan denk je echt WAUW daar meot ik heen Kwijl
sorrie voor het offtopic. Ik kan niet vinden waar het staat over zaterdag Blond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers