wat kan JIJ allemaal met je welsh A pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roosaatje

Berichten: 207
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: cothen

wat kan JIJ allemaal met je welsh A pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 18:28

ik heb ook 2 A-tjes en de een kan met zijn voorbeentjes ergens opstaan en de ander kan knielen en compliment.
die laatste kon ook steigeren naast en onder de man maar dat was niet zo handig met les geven aan die kleine kindertjes dat heb ik haar dus in 1 week afgeleerd!

nou zou ik graag wat die slimme beestjes van ullie kunnen!!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:01

Even kijken op UZ; daar hoort dit soort berichten ook thuis naar mijn bescheiden mening

roosaatje

Berichten: 207
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: cothen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 19:22

nou het was meer de bedoeling dat het over welshjes ging ik heb zitten tweifelen maar het heeft meer met ras te maken denk ik *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:33

Het kan zowel op rassenpraat als op uz imo. Als je alleen wil horen wat ze in de vd kunnen dan hoort het op uz maar als je ook wil weten wie er onder de man mee rijdt dan hoort het imo weer hier...

Nouja, ik heb -zoals de meeste wel weten- ook 2 welsh A pony's.

De eerste, Pinky is ondertussen 4,5 jaar (wat gaat dat hard, ik ken hem vanaf zijn geboorte...) oud. Met hem doe ik eigenlijk alles. Hij kan:
- Onder het zadel dressuur (ook wedstrijden) en springen (vooral met zijn bijrijdstertje van 11).
- Voor de wagen
- Vrijheidsdressuur (basis, buiging, compliment, steigeren, pas, pas met de achterbenen, op blok)
- Langs de fiets
- Vrijspringen
- Tricken
- Longeren

Mijn 2e kan nog stukke minder maar die is ook ruim 2 jaar jonger...
Fellow is mijn 2,5 jarige hengst en die kan nog niet meer dan eten en dekken Knipoog
In de toekomst wordt hij beleerd onder het zadel, in vd en misschien voor de kar. Maar dat komt allemaal wel, ooit Lachen