De allerlaatste keer:OPGEVEN BOKTSENIORPAARD

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

De allerlaatste keer:OPGEVEN BOKTSENIORPAARD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 20:22

Omdat er een aantal mensen waren die zich nog niet hadden opgegeven
volgt hier dus nog 1 keer een stemronde.
IEDEREEN DIE ZICH HAD OPGEGEVEN MOET ZICH OPNIEUW OPGEVEN!
De Opgeeftermijn gaat tot 7 December,dus iedereen met een paard van 20jaar of ouder heeft een week tijd om zich op te geven!
Niet stemmen hier AUB!

Ik geef alseerst mijn paard op:


Afbeelding

Orlando,een 23 jarige Kruising VolbloedXKWPN.
Zwart zonder aftekeningen.Voorheen Z dressuur Z springen en meervoudig Nederlands Kampioen Carroussel!
Haalde onlangs nog een 8 voor zijn gangen.
Heeft al heel wat meegemaakt in zijn leven.
Ik zal hem nooit verkopen! Schijnheilig


Kom maar weer op met die oudjes! Pling Cheese!

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:45

Afbeelding
nappie dan maar weer..
29jaar en daarvan hebbe wij der 9 jaar van en de rest van der leven is ze manege pony geweest.
ze is nu lekker van der pensioen aan het genieten.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:54

lijkt me niet handig want alle stemtopics worden op 6 december gesloten!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:58

waarom worden ze op 6 december gesloten?? Verward k vind het evengoed beetje raar dat het opnieuw word gedaan... oke voor sommmigen is het jammer dat ze te laat zijn maar goed..tja zo blijf je aan de gang denk ik.... ik was helaas ook te laat bij de shets Scheve mond

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:12

maar voor als dit topic wel doorgaat, dan geef ik me toch maar ffies op Tong uitsteken

Bo, shet, 26 jaar (ongeveer) en een echte kindervriend ondanks dat het een hengst is

Afbeelding

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:22

Wat lief dat wij toch mee kunnen doen. Lachen

Bij deze geef ik Hilde op.


Afbeelding

Hilde is een merrie, van maar liefst 30 jaar oud. Maar is nog steeds harstikke lief en gek op wandelen en borstelen en gewoon aandacht krijgen. Lovers Het is gewoon een schat. Lachen

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:35

Ik wil Bruun opgeven;

Afbeelding

Bruun (off.; Brunet) is een 20-jarige KWPN merrie. Ze heeft het tot ZZ-licht geschopt en is daarna niet meer gestart. Haar eigenaresse kreeg een ernstig ongeluk en daarom heeft Bruun bijna 4 jaar stil gestaan.
Nu beleeft ze haar tweede jeugd onder mij Haha!

Ik heb geen mooie stand of rijfoto, daarom alleen een portret. Meer foto's staan evt in mijn profiel.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:51

Hier mijn Niels doet ook mee:
Hij is dus 28 jaar, en heeft pas een goedgekeurde zoon (Dandy)

Afbeelding
Afbeelding

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 08:58

Aangezien Frietje in het vorige topic ook mee kon doen, geef ik haar nu weer op Lachen.
Al is ze dan 18 jaar, ze heeft het echt wel verdiend! OK dan! Ze heeft nu 13 veulens gehad, waaronder een tweeling (dood geboren). Frieda is hoefbevangen (geweest) waardoor ze niet meer zo goed loopt, maar momenteel gaat het erg goed. Een aantal jaren geleden heeft Frieda helaas en beroerte gehad... het was een wonder dat ze er weer bovenop is gekomen, al zijn haar ogen niet meer zo goed als ze ooit waren.

Afbeelding

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:36

Opa Sepp wil ook mee doen.
Hij is inmiddels 28 jaar oud en hoewel we hem zo'n 3 weken geleden eigenlijk opgegeven hadden, is hij weer een heel stuk opgeknapt.
Hij loopt wel (tijdelijk) in de ziektewet.
Zijn werk is namelijk het opvoeden van alle jonge cobs maar nu mag hij even bij huis aansterken. Van het voorjaar gaat hij weer aan het werk, bij de jaarlingen is geen schuilstal en dat heeft hij nu wel nodig.

Met rijden hebben we vroeger vanalles gedaan, dressuur, springen, SGW, voltige en ook met westernzadel werd hij af en toe gereden.

Verder is hij beroemd (of berucht) om zijn gevoel voor humor.
Zelfs nu verzint hij nog de meeste vreemde dingen. Deze week heeft hij o.a. ontdekt hoe je de grote schuifdeur van de schuur open maakt.
Tja hij loopt hier nu los op het erf en hij dacht dat hij nu ook zelf de voertijden mocht bepalen Schijnheilig
Helaas, er zit nu een ketting op.
Ook de tuin is inmiddels afgesloten met een stroomdraadje. Sepp gaat anders regelmatig de appelbomen bekijken en dan moet hij door het rozenpoortje, wat net past, of net niet... Scheve mond

Nou, nu maar wat foto's. Als ik alle geintjes en truukjes van Sepp op moet noemen, wordt het wel een erg lang verhaal Knipoog
Afbeelding
Sepp in zijn jonge jaren (18/19 jaar oud op deze foto).
Afbeelding
Sepp nu... Glimmende oogjes heeft hij iig weer.
Meer foto's zijn hier te zien Knipoog

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:28

Vind het ook lief dat we nog mee kunnen doen *LOL*
Dit is Sound.Ze is 28 jaar en loopt nu heel moeilijk maar is nog altijd vrolijk.(Bij haar op stal staat zelfs een achterkleindochter Pling )
Ze heeft nog lessen gelopen en was altijd superbraaf.Ze heeft trouwens ook als Sinterklaaspaard gelopen (als het paard van de Sint kreupel was Knipoog )
Afbeelding
Afbeelding
sorry dat deze foto zo groot is,ik weet niet hoe hij kleiner moet.

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:07

Ik wil graag weer mijn verzorgpaard Ted nomineren. Ted is een gepensioneerd politiepaard (hij is al 26). Hij stond bij de politie, maar voor dat werk werd hij toch wel te oud, maar hij liep verder nog goed. Hij liep de hele week in de stapmolen en in het weekend moest hij weer mee naar de voetbalwedstrijden. Dat vonden ze zielig voor hem (ze waren allemaal helemaal gek op hem), dus toen is hij bij ons gekomen.

AfbeeldingAfbeelding
De 1e foto is van afgelopen zomer en de 2e van prinsjesdag 2001. Toen kwamen ze paarden tekort en hebben ze hem weer ingezet.

Is het misschien een idee om de mensen die vorige keer hun paardje aangemeld hadden een PB'tje te sturen dat ze opnieuw moeten aanmelden? Beetje banketstaaf als zij dat niet weten en zij nou niet mee mogen doen, toch?

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:02

Oh nou dan gooi ik mijn Delias ook mee in de strijd, hij is een ruin, bijna 19 jaar en heeft het tot Z2 geschopt! We rijden nu nog wel en ook lekker recreatief maar geen wedstrijden op hoog niveau.

Afbeelding
Delias op stal.
Afbeelding
Lekker in het mooie herfstzonnetje poseren.

Afbeelding

Wij saampjes.

Ik ben benieuwd wat jullie van hem vinden!!

Groetjes Chantal

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:22

jammer mn pc is kapot en moet een nieuwe kopen. mijn gepensioneerd manegepaard van 31 jaar genaamd zorro is ook heel mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:46

Super dat ik Renate toch nog kan opgeven!!!

Dit is haar:
Afbeelding

Ze is nu tegen de dertig en dit is een foto van ongeveer 1 jaar geleden. Het is een hele lieve merrie die alles voor je wil doen.
Ze heeft vroeger M-dressuur en L-springen gelopen, goed he? OK dan!

Ze is dan misschien niet zo mooi als andere paarden hier die nog werken, maar met een stem zal ze toch heel blij zijn ( Bloos )

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:42

ANGELS DITCH SEVENLINE, 25 jaar. New Forest Pony. Geboren '78. Kroon merrie, prestatie fokpony en preferent.

Afbeelding

Afbeelding


OOSTERBROEK ABBA, 20 jaar. New Forest Pony. Geboren '83. Kroon en preferent.

Afbeelding

Afbeelding


GONDA S. Op deze foto is ze rond de 23. New Forest Pony. Ze leeft helaas niet meer. Ze was de eerste pony van stal, moeder van Angels Ditch Sevenline.

Afbeelding

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:22

Trammelant

Afbeelding

Trammelant

- omdat hij Trammelant heet Haha!
- omdat hijnu officieel 26 is (jarig op 12 juni)
- omdat hijal 23 jaar bij ons is en wij hem gekocht hebben van zijn fokker, waar we nog steeds regelmatig komen
- omdat ik al op hem reed toen ik op de lagere school zat, en hij nooit een pas fout heeft gedaan
- omdat hij altijd probeerde te voorkomen dat zijn ruiter eraf viel
- omdat hij zijn hele leven hard gewerkt heeft
- omdat hij heel veelzijdig is (Z dressuur, M springen, L SGW, alle 8- en 4tal klassen, optochten en bruiloftsstoeten, vaandeldrager, figurant in een film)
- omdat hij een geweldig leerpaard is geweest voor mij en een aantal anderen
- omdat hij tot zijn 25e altijd is gereden met veel plezier
- omdat hij zo'n enorme uitstraling heeft
- omdat hij sinds maart 2002 van zijn pensioen geniet ivm artrose
- omdat hij nu gezelschapspaard is voor Raimaer en het jonge grut op stal
- omdat hij een deel van mijn leven is

Omdat hij gewoon Trammelant is Lovers

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:40

wat een lieve oudjes allemaal!
ik zou ook graag een 'oudje' willen opgeven, maar heb helaas geen foto van hem hier liggen, want hij is van mijn nichtje (die pony staat wel bij mij op stal hoor), maar kan niet voor de sluitingsdatum aan een foto komen, helaas.
maar ik heb het dus over Tarzan, misschien dat sommige bokkers hem kennen uit hun ponytijd? het is namelijk een B-pony van nu alweer 36 jaar oud! behoorlijke leeftijd dus, hij krijgt nog 2 x per week ff beweging en doet dit nog met veel plezier. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen viel, heeft op het hoogste niveau gesprongen, meermalen nederlands kampioen, verschillende grote wedstrijden gewonnen, het was toendertijd een toppony, heeft toen hij al in de 20 was nog in het JIM gelopen, daar heeft hij ook meermalen gewonnen trouwens.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:57

Nou daar gaan we dan weeeer!

Afbeelding

Dit is dan Dirring Bernadette, 25 jaar oud, Welsh A, veel shows gelopen, veel goede nakomelingen gefokt etc. Echt een super pony!!! OK dan!

Nog steeds gek op haar oude dag!

Afbeelding

Chestnut Alley Yootha! 23 jaar Welsh A pony, vaak voor de kar gelopen en onder het zadel.

Groetjes Marrie

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:34

Soraya wordt begin volgend jaar 20, mag ze dan al meedoen of nog niet?

Als ze mee mag doen, hier iig foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Soraya, tuiger, heel erg lief, beetje eenkennig (vroeger mishandeld geweet), waarschijnlijk ook voor de kar gelopen en ze doet het nog steeds goed onder het zadel.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:52

Ik geef op een heel lief oudje Misja Lovers . waarschijnlijk een ijslandertje van minimaal 34 jaar oud en nog steeds helemaal fit. Ze geniet nu lekker van haar oude dag samen met een ander oudje

Afbeelding

Ditoke
Berichten: 159
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Diest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:27

Dit is ultrabel (belleke). Ze is nu 23 jaar, heeft ons 9 veulens gegeven en werd bij haar vorige eigenaresse (9 jaar terug) endurance gerede naar horen zeggen, blijkt dat ze super dressuur kan en springen dus zo wordt ze nu gereden Lachen Ze heeft wel een superpittig karakter Cool

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben onthoofd Schijnheilig

Afbeelding

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:37

Plaatst wel iedereen nog steeds recente foto's? Anders is het niet eerlijk natuurlijk! En wanneer sluit de inschrijving en begint de poll?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:03

PolitieTed schreef:
Plaatst wel iedereen nog steeds recente foto's? Anders is het niet eerlijk natuurlijk!


Mijn foto is van vorig jaar zomer. Je hebt gelijk anders is het niet eerlijk.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:04

Afbeelding
Afbeelding

Dit is mijn pony Laetitia, ze wordt 22 in April (datum op foto's klopt niet!)

Afbeelding

En dit is mijn pony Cindy, zij wordt 21 in mei.