Op zoek naar een knappe tinkerhengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 00:27

irish_lady schreef:
Nee hij had rocky verkocht maar zou wel sperma naar nederland halen, maar het sperma van rocky blijkt daar niet geschikt voor te zijn!

Wie?

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:43

Mariska_28"]
[quote="irish_lady schreef:
Nee hij had rocky verkocht maar zou wel sperma naar nederland halen, maar het sperma van rocky blijkt daar niet geschikt voor te zijn!

Wie?
[/quote]
Henk Jansen toch?

Zullen we met een veewagen vol merries afreizen naar Engeland Esme???? Kunnen we de kosten drukken, die 24000 euro vind ik ook een beetje teveel Scheve mond

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:02

Vasthi"]
[quote="Mariska_28"][quote="irish_lady schreef:
Nee hij had rocky verkocht maar zou wel sperma naar nederland halen, maar het sperma van rocky blijkt daar niet geschikt voor te zijn!

Wie?
[/quote]
Henk Jansen toch?

Zullen we met een veewagen vol merries afreizen naar Engeland Esme???? Kunnen we de kosten drukken, die 24000 euro vind ik ook een beetje teveel Scheve mond
[/quote]
Weet je meer dan Henk zelf... Tong uitsteken
Waar staat hij trouwens in Engeland?

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:56

Deze zag ik vandaag op marktplaats staan. En meestal ben ik niet de grootste fan van zwarte tinkers, maar vind deze wel erg gaaf Lovers
Raven van Gipsy Spirit:
Afbeelding

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:41

Neej, vinnik toch echt niet de mooiste Tinkerhengst van het moment hoor! Wat ik nog wel het minste vind aan dit ponytje is het gebrek aan hengstentrots, als je begrijpt wat ik bedoel? Maar misschien is het nog een vrij jonge hengst?

groetjes!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:18

Chubby schreef:
Neej, vinnik toch echt niet de mooiste Tinkerhengst van het moment hoor! Wat ik nog wel het minste vind aan dit ponytje is het gebrek aan hengstentrots, als je begrijpt wat ik bedoel? Maar misschien is het nog een vrij jonge hengst?

groetjes!


Ik vind dit ook zeker niet de mooiste hengst die er rond loopt. Maar dat hij niet zoveel hengstentrots uitstraalt vind ik dan weer niet zo erg.
Hij is al 8 jaar dus niet echt super jong. Maar ik denk dat het wel een lieve hengst is (zover je dat van een foto kan beoordelen) Haha!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:31

Mariska_28"]
[quote="Vasthi"][quote="Mariska_28"]
[quote="irish_lady schreef:
Nee hij had rocky verkocht maar zou wel sperma naar nederland halen, maar het sperma van rocky blijkt daar niet geschikt voor te zijn!

Wie?
[/quote]
Henk Jansen toch?

Zullen we met een veewagen vol merries afreizen naar Engeland Esme???? Kunnen we de kosten drukken, die 24000 euro vind ik ook een beetje teveel Scheve mond
[/quote]
Weet je meer dan Henk zelf... Tong uitsteken
Waar staat hij trouwens in Engeland?
[/quote]

Maar hij adverteerde toch met King Rocky op de achterkant van de oude Battie's??????
Tequila en/of Snowdon hebben de internetsite van de mensen waar King Rocky nu staat wel

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:37

Vasthi"]
[quote="Mariska_28"][quote="Vasthi"]
[quote="Mariska_28"][quote="irish_lady schreef:
Nee hij had rocky verkocht maar zou wel sperma naar nederland halen, maar het sperma van rocky blijkt daar niet geschikt voor te zijn!

Wie?
[/quote]
Henk Jansen toch?

Zullen we met een veewagen vol merries afreizen naar Engeland Esme???? Kunnen we de kosten drukken, die 24000 euro vind ik ook een beetje teveel Scheve mond
[/quote]
Weet je meer dan Henk zelf... Tong uitsteken
Waar staat hij trouwens in Engeland?
[/quote]

Maar hij adverteerde toch met King Rocky op de achterkant van de oude Battie's??????
[/quote]
Jaaa, maar dat was in de tijd dat King Rocky nog op de Irish Tinker Stable stond.. Hij heeft hem op een gegeven moment verkocht naar Frankrijk, en toen ook niet meer aangeboden als dekhengst. Volgens mij is hij nu al meer dan een jaar weg.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:00

en die advertentie is zeker voor een heel jaar betaald en kan niet meer teruggedraaid worden.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:55

Nou ben ik geen tinker eigenaar, maar ben laatst wezen kijken bij mijn miniveulentje van vorig jaar die ik heb verkocht aan Jeanette Belksma van www.gipsy-spirit.nl
Zij hebben een homozygote hengst Drumshambo, dat wil zeggen dat hij altijd bont fokt, ook op éénkleurige merries.
En das was echt een Kwijl beest zeg!
Echt heel mooi, de foto op de site doet hem geen goed, en énorme sokken! Niet normaal gewoon!
Ik ben dus absoluut geen vos-fan maar deze vosbonte hengst was gewoon echt super, mooier dan alle tinkers die ik heb gezien.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:14

Dat vind ik idd ook een stoere hengst!