Wie kent deze 2 Arabische volbloeden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mooneye

Berichten: 70
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: Provincie Utrecht

Wie kent deze 2 Arabische volbloeden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 11:56

Het gaat om Amal's Promise (Amal x Safiry) en Safiry (Nisry x Safia). Dit zijn respectievelijk de vader en de oma van mijn Arabje. Ik heb begrepen dat Amal's Promise een schimmel is en naar Duitsland verkocht zou zijn. Wie o wie weet wat meer over deze 2? Het gaat me vooral om foto's en wat deze paardjes gedaan hebben of nog doen.

Balasjow

Berichten: 125
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Goudswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:34

Foto van Amal's Promise als 2-jarige op de wereldkampioenschappen in Parijs. Helaas weet ik niet de resultaten van hem, maar je zou de voorbrenger die op de foto staat kunnen contacten: Eric Dorsers van Bluebell Arabians in Helder-Panningen. Zoals je ziet was hij op de foto nog niet helemaal schimmel.

Safiry is half Engelse(vader) en half Spaans gefokt.

Afbeelding

Groetjes Ella Kooiman
Rih Arabians
www.arab.nl

Mooneye

Berichten: 70
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 23:08

Hartstikke bedankt! Weet ik eindelijk hoe Luna's vader eruit ziet, ook al is hij hier nog geen schimmel. Het is me nu ook wel duidelijk van wie ze haar korte rug heeft Haha!

sphinxje

Berichten: 68
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:14

Volgens mij was Promise toen 3e op het WK, Donja Karmelk weet waar hij nu staat, heb alleen jammergenoeg geen telefoonnumer van haar

Mooneye

Berichten: 70
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 23:53

Ben allang blij met wat ik nu weet hoor. Ik wilde al zolang weten hoe Luna's vader en oma eruit zien. Bedankt voor julie reacties.