Wie kent de draver Sir Volo?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thiry
Berichten: 169
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: belgie

Wie kent de draver Sir Volo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 13:00

Hoi,even een vraagje.Mijn nicht heeft de draver Sir Volo.Kent er iemand dit paard.Hij heeft in 2004 nog gelopen in Nederland.Ze zou graag wat meer over hem te weten komen.
Alvast bedankt!

Peetje

Berichten: 693
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:24

Zo, Sir Volo is inderdaad een heel bekende draver. Heeft hier in Nederland aan de top meegedraaid. Ik ken hem wel van toen hij op de baan liep, hij was van de oom van een vriendin van mij.

Hier is nog een foto van hem uit de tijd dat hij nog in de baan liep. De foto is geloof ik gemaakt op de drafbaan van Gelsenkirchen.

Afbeelding

Sann_

Berichten: 670
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:04

Jah Ik Ken Sir Volo Ook Wel,, Misschien Kan Ik Ook Nog Wel Ergens Een Fotowtje Vinden Ofsow,,

thiry
Berichten: 169
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 19:27

Heel erg bedankt,daar gaat ze heel blij mee zijn!

Lowie
Berichten: 59
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Hillegom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:39

Peetje schreef:
Zo, Sir Volo is inderdaad een heel bekende draver. Heeft hier in Nederland aan de top meegedraaid. Ik ken hem wel van toen hij op de baan liep, hij was van de oom van een vriendin van mij.

Hier is nog een foto van hem uit de tijd dat hij nog in de baan liep. De foto is geloof ik gemaakt op de drafbaan van Gelsenkirchen.

Afbeelding



Ja, dit was mijn grote vriend. Weet inmiddels dat hij het super heeft. Thiry heeft foto's van hem en mijn andere vriendje Crack Pride gestuurd.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Re: Wie kent de draver Sir Volo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:44

Ik vond het altijd een geweldig paard, een echte vechter! Leuk dat ie nou zo'n goed leven heeft gekregen na zijn koerscarriere Pling

Lowie
Berichten: 59
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Hillegom

Re: Wie kent de draver Sir Volo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:58

Mackie schreef:
Ik vond het altijd een geweldig paard, een echte vechter! Leuk dat ie nou zo'n goed leven heeft gekregen na zijn koerscarriere Pling


Het is zeker een geweldig paard en gelukkig heeft hij het getroffen bij de tante van Thiry. Niet elk paard kan dat zeggen die niet meer goed genoeg is voor de drafsport!!

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Re: Wie kent de draver Sir Volo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:59

idd, daarom is het altijd fijn om te horen als ze een goed huis hebben gekregen

thiry
Berichten: 169
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: belgie

Re: Wie kent de draver Sir Volo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 14:42

Ze is er echt gek op.Hij is zo braaf en aanhankelijk!Hij is nu terug aan het trainen voor de koersen die begin april beginnen en neemt het werk goed op.Ben benieuwd of hij terug zo goed gaat zijn.Laat jullie wel iets weten.