Leuke chetlanders.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:01

Nou vandaag dus gement. Timon wilde eerst niet vooruit Scheve mond En toen ging ie eindelijk en toen wilde hij rechtdoor en ik rechts... rararara idd bijna in de bossies Haha! Voor de rest was hij daarna hyperactief en vloog hij af en toe in galop en hij reageerde niet op z'n bit Verward als ik ho zei en aan zijn teugels 'trok' nou dan dacht meneer; "daaaaaaaag". Maar voor de rest ging het wel. Mijn moeder = blond weet ik sinds vandaag, want zij had dus een heel ander inzicht over die onderdeeltjes, of te wel: Die dingen die ik nu heb (op de wijze van em ma) die helpen voor geen bal. dus ik kon net zogoed zonder broek gaan Knipoog Maar ik denk dat er nog wel aan te sleutelen is waardoor het wel goed bevestigd word Tong uitsteken Hier zo is een foto van voor de verbouwing en het oude tuig!

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/132161/incoming/Image20(2).jpg[/img]

En hier de mooiste foto van vandaag (voor meer zie ITP) Pling
Dit vind ik echt zo'n leuke foto!! Pling
Afbeelding

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:13

Hey Mariek!
Leuke foto's joh! Hij ziet er echt zo stoer uit met dat tuigje Lovers Ik ga zo ff bij ITP kijken naar de rest van je foto's Haha! Hoe vaak is Timon nou eigenlijk al voor de kar geweest?
Btw, als ik die foto's zo zie, weet ik wel bijna zeker dat Tim dat dekentje past... 't is trouwens een blauwe, dus dat past mooi bij z'n kar. Ik vraag er geen geld voor, want het ligt hier thuis maar een beetje en 't is veel leuker als iemand er gewoon plezier van kan hebben. OK dan!

Elke: Ik kan de foto van Lobke nou wel zien. Wat een dotje zeg! Ook een haflingerkleurtje Haha! Je moet wel veel foto's maken dinsdag hè?! Knipoog

Ik ga dit weekend weg... samen met mijn zus naar een ijslanderbedrijfje en we nemen de ijsco's mee om lessen te volgen... maar helaas passen er maar 2 paardjes in de trailer, dus koos staat dit weekend helemaal in zijn eentje... zielig hè?! Scheve mond Ach gut Ik baal daar best wel van, omdat Koos al helemaal luid gillend door de wei rent als de 'grote' paardjes mee zijn met een buitenrit... en dan blijft hij ook gewoon 2 uur lang doorgaan met zijn roep-acties.
Als er vervoer was voor Koos had hij wel mee gekunt, maar helaas... hij moet zijn eenzame leventje weer voor een weekendje oppakken. We zetten hem in een kleiner weitje tussen de huizen waar hij heeeeel veel moeite zou moeten doen om te kunnen ontsnappen... en morgen ga ik de wei ook nog eens ectra beveiligen Tong uitsteken je weet maar nooit! Maar stel je nou eens voor dat hij zo wanhopig op zoek is naar zijn vrienden, dat hij ontsnapt en de weg op rent Scheve mond neej, dat is een te enge gedachte... het zal vast wel goed komen... 't is maar voor 2 daagjes Lachen

xxxx Jessie

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:13

Jessie88 schreef:
Hey Mariek!
Leuke foto's joh! Hij ziet er echt zo stoer uit met dat tuigje Lovers Ik ga zo ff bij ITP kijken naar de rest van je foto's Haha! Hoe vaak is Timon nou eigenlijk al voor de kar geweest?
Btw, als ik die foto's zo zie, weet ik wel bijna zeker dat Tim dat dekentje past... 't is trouwens een blauwe, dus dat past mooi bij z'n kar. Ik vraag er geen geld voor, want het ligt hier thuis maar een beetje en 't is veel leuker als iemand er gewoon plezier van kan hebben. OK dan!

Elke: Ik kan de foto van Lobke nou wel zien. Wat een dotje zeg! Ook een haflingerkleurtje Haha! Je moet wel veel foto's maken dinsdag hè?! Knipoog

Ik ga dit weekend weg... samen met mijn zus naar een ijslanderbedrijfje en we nemen de ijsco's mee om lessen te volgen... maar helaas passen er maar 2 paardjes in de trailer, dus koos staat dit weekend helemaal in zijn eentje... zielig hè?! Scheve mond Ach gut Ik baal daar best wel van, omdat Koos al helemaal luid gillend door de wei rent als de 'grote' paardjes mee zijn met een buitenrit... en dan blijft hij ook gewoon 2 uur lang doorgaan met zijn roep-acties.
Als er vervoer was voor Koos had hij wel mee gekunt, maar helaas... hij moet zijn eenzame leventje weer voor een weekendje oppakken. We zetten hem in een kleiner weitje tussen de huizen waar hij heeeeel veel moeite zou moeten doen om te kunnen ontsnappen... en morgen ga ik de wei ook nog eens ectra beveiligen Tong uitsteken je weet maar nooit! Maar stel je nou eens voor dat hij zo wanhopig op zoek is naar zijn vrienden, dat hij ontsnapt en de weg op rent Scheve mond neej, dat is een te enge gedachte... het zal vast wel goed komen... 't is maar voor 2 daagjes Lachen

xxxx Jessie


Hai Pling
Ik denk dat ik nu in totaal 7 keer met hem heb gement (dus zonder lange lijnen en voor de kar zonder dat ik er op zat).
Goh wat ben jij aardig zeg Pling Echt vet lief dat ik die deken gewoon krijg Tong uitsteken

Veel plezier!! En och Timon staat ook altijd alleen. Over 2 weken mag hij bij 'de groep' heel spannend Haha! Maar hij overleefd het wel hoor Knipoog
En voor de rest; waarneer komen jullie? Haha! Anders kunnen julle op een zondag komen? volgende week? *LOL*

ik had vanavond nog even op joost gereden. Kom ik het park in, beetje aandrijven om aan te draven en weg was ie *LOL* Hij gaat er altijd vandoorin het park Schijnheilig Maar ja, morgen ga ik een buitenrit maken samen emt een vriendin, ik neem me digi wel even mee. En natuurlijk ga ik weer met timon voor de kar Pling ik zal kijken of ik iemand mee kan nemen Bloos

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:08

Haai!

Euhm, ik weet niet of ik volgende week al kan komen. Mijn ouders zijn nu op vakantie (zit alleen thuis met mijn broer Cool ) en ze komen a.s. zondag terug, dus ik zal het ff bespreken Tong uitsteken Maar 't hangt ook van Elke af.... want wij reizen samen natuurlijk Haha!
Elke, kom je ook nog ff op bokt? Haha! Tong uitsteken

Haha, Joost is echt cool! Hij heeft zo te horen hetzelfde rijgedrag als Koos... zodra je erop stapt (noujah, hij doet het alleen als ik erop stap), scheurt ie er vandoor *LOL* Maar is wel kicken!
Ik denk dat Koos het wel gaat overleven dit weekend... zolang hij maar iets te knabbelen heeft (lees: een vette wei) is hij gelukkig ==> Hoezo verwend jongetje? Schijnheilig

Greetzz Jessie

[edit] nog ff iets: Marieke, ik zag in jou profiel dat je nog een dekentje hebt... wat zijn daar de maten van? onderlengte en bovenlengte? Haha! Ik zal mijn deken ook ff opmeten Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:01

Jawel hoor hier ben ik weer Tong uitsteken

Mariek, erg stoer foto's van jou en timon en je kar ziet er super uit !
En jessie, had je al een richtprijsje voor je tuigje Schijnheilig
En koos vermaakt zich vast wel hoor Haha! Ach gut
En die shetjes gaan inderdaad harder dan je denkt ja *LOL*
Ik ga dit weekend trouwens een dagje weg.. Scheve mond naar zeeland.. mijn ouders hebben weer een vakantie-bui. dus gaan we een nachtje weg.

En als je zaterdag de 20ste bedoelt kan ik waarschijnlijk Lachen

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 08:35

Hallo allemaal,

Ik vind het echt leuk wat jullie allemaal met jullie shetlanders doen. Ik wil er zelf ook al heel lang 1 aanschaffen.
Maarrr.....Hoe hebben jullie dat geregeld met de stalling?
Hoeveel betalen jullie aan stallingsgeld?

Ik kan wel terecht bij pensionstallen, maar dan moet ik het volle bedrag betalen en da's me te duur.

chrisco

Berichten: 228
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 09:59

hoi!
heel leuk tuig allemaal maar waar kan je zo een zweet deken kopen
want ik heb een mini schetlander is er ook iemand die dicht bij ijmuiden woont!!!
nou ja doei doei

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:55

Jessie88 schreef:

[edit]
nog ff iets: Marieke, ik zag in jou profiel dat je nog een dekentje hebt... wat zijn daar de maten van? onderlengte en bovenlengte? Haha! Ik zal mijn deken ook ff opmeten Knipoog


Pfff.... nu vraag je me wat Scheve mond
Ik zal het vandaag wel even opmeten als ik er tijd voor heb Tong uitsteken:D

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:57

Sydney schreef:
Maarrr.....Hoe hebben jullie dat geregeld met de stalling?
Hoeveel betalen jullie aan stallingsgeld?


Wat wil je voor je shet? Ik heb voor Timon een wei en dan word hij een beetje bij gevoerd door hooi en wortels = 20 euro per maand. en in de winter/herfst komt hij in het paddock met hooi. Maar ik denk niet dat je shet een stal nodig heeft hooguit een schuilstalletje. Je moet gewoon een beetje rond vragen bij jou in de buurt!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:13

Misschien kunnen Jessie88 en Elke even een foto van zichzelf vrijgeven in dit topic? Schijnheilig mijne staat hierboven al Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:15

Tess kent nu de basis van VD, ben echt zo trots op dr Lovers
Ik wil nog niet zo heel veel verder gaan maar gewoon nog effe goed de basis blijven oefenen Lachen

BTW: Marieke jouw karretje is zó gaaf! Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:17

Gefeliciteerd. Goed blijven oefenen dan is ze straks volleerd Schijnheilig
Dank je wel, ik vind hem zelf ook heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:20

Thanx!
Het zal wel nog heel lang duren voordat ze volleerd is (maar dat ben je toch eigenlijk nooit? Tong uitsteken)
Maar het begin is er! Lachen

Heb je je karretje zelf geschilderd?
Ik ben echt helemaal verliefd op dat ding Lovers

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:40

Yaar schreef:
Thanx!
Het zal wel nog heel lang duren voordat ze volleerd is (maar dat ben je toch eigenlijk nooit? Tong uitsteken)
Maar het begin is er! Lachen

Heb je je karretje zelf geschilderd?
Ik ben echt helemaal verliefd op dat ding Lovers


Me moeder, me zus en ik. Alle 3, 1 laag geschildert Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:31

Leuk!!!
Enne... welke laag heb jij geschildert? Tong uitsteken

Irre, dat dekentje met die koeienvlekken is echt vet cool!

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:12

ik verzorg milton, en daar staan ook shetjes, zal eens over ze vertellen:

om te beginnen het vierspan zwarte shets: lord, donna, geurt, en abbe.
lord is een echte knuffel Lovers , een ramshoofd, en soms wat druk als zijn vriendjes weggaan, donna is een lieve merrie, ze kan heel hard draven, en is ook heel mooi, ze heefd een maanoog, en piept altijd als er een anderen pony aan haar komt.
geurt is een shet met heeeeeele lange manen, echt een bolletje wol Haha!
hij is heel schatig, en ik heb er een ker op gereden/ mee gesprongen
aebe is een heeeeeeele schattige, knuffelpony, waar ik ook 1 keertje op heb gezeten (niet gereden!)
dan hebben we nog bieneke, ook een zwarte shet, die normaal ook in het vierspan rijdt, maar die nu kreupel is, bieneke is een hele brave en lieve merrie.
en dan hebben we nog puckie en theun.
theun is een voskleurige mini-shet, hengst, en heel liev, maar ook heeeeeeeeel eigewijs! en puckie is ook een voskleurige shet, een echte knuffel, laat alles met zich doen, is al best oud en kreupel

nou, dat was het *LOL*

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:13

e

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 15:02

Heey Mensen,

Ik schrijf ff heel snel een berichtje, want we gaan zo de paarden inladen... op weg naar de traingslessen! Dus ik zal zo afscheid moeten nemen van Koos... whaaa, moet ik een weekend zonder die kleine donder doorbrengen! Kunnen jullie niet voor Koozie zorgen? Schijnheilig
Maar Marieke, ik heb helemaal geen leuke, duidelijke foto's van mezelf Scheve mond Tong uitsteken Mijn zus (heet ook Marieke Haha!) en ik gaan veel foto's maken dit weekend, dus je krijgt ze nog wel te zien iig. Haha!
Elke, veel plezier in Zeeland!!

xxxx Jessie

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 15:15

haaai mensen Haha!

marieke is net eveb langsgekomen met joost vet leuk/lief Lachen en ze vroeg of ik hier ook bij zat ik zei nee maar nu plaats ik toch maar even een berichhie! leuk dat jullie marieke gaan meeten gezellie hoor !!! ik heb vroeger ook shetlanders verzorg ik vind t leuke beessies !! nou voor de rest heb ik neit te vertellen hehe

doei doei xxx lianne Lachen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:54

Whahaha Lian! Ik zal zo even me foto's uploaden Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:17

wahahah haaj mariek Tong uitsteken wahah owke dan.. lkkr gecrost met joost in t park Tong uitsteken:P:P:P
Laatst bijgewerkt door bonney4evver op 13-09-03 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:18

Joost bedoel je! Ik ben er niet afgevallen hoor Schijnheilig

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:24

ja sorry joost oowww wat goed neit gewong wehh lolz Tong uitsteken leuke foto's zijn t..!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:25

dit word slowchat Knipoog

Yaar schreef:
Leuk!!!
Enne... welke laag heb jij geschildert?


De witte laag, welke witte laag? Nou die onder het blauwe zit Tong uitsteken

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:28

wahah klinkt best logisch..Tong uitsteken