Leuke chetlanders.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 07:25

Wat staat dat zweet deken hem schattig Lovers nou is hij nog schattiger Tong uitsteken
En een stoer zadeltje, daar mag hij inderddaad trots op zijn Knipoog

Nou maar hopen dat het zweetdeken van cor hem ook zo leuk staat Tong uitsteken Welke kleur sal ik eigenlijk nemen?en voor zijn dekje?

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:13

Afbeelding

Dit is nou mijn grote trots! Lovers hij is inmiddels al 21, deze foto is wel van een tijdje terug (zijn buik is nu een stuk dikker, hij was hier wel mooi slank) Hij staat trouwens niet meer achter dat schapengaas hoor, hij staat nu achter schriklint waar die mooi onderdoor gaat! *LOL*

Afbeelding

En nog eentje van wel heel lang geleden toen ik er nog op paste (was geloof ik 10 of 11 hier) Mijn haar danst wel en mijn zit is gelukkig een stuk verbeterd sinds toen Bloos
Blancie (spreek je uit al blansjie) is wel een beetje camerageil volgens mij, hij kijkt hier ook al recht in de camera!

Afbeelding

En dan een hele gave foto van mij en blancie, diezelfde zomer. Wij hadden zelf hindernisjes geknutseld (mijn zus en ik) en we gingen toen aan het strand springen (zo gaaaaaaaf Haha! ) Hij kon tot aan het bovenste van de 'staanders' springen maar daar heb ik helaas geen foto van.
Wel een beetje vage foto's dat is wel jammer...

Wordt wel weer helemaal verliefd als ik zo die foto's terug zie Lovers
Laatst bijgewerkt door Brendageene op 10-09-03 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:50

Ok, nou moet mijn schattenbeesie Sonja er ook op natuurlijk he! Komt ze:

Afbeelding
De ene kant..

Afbeelding
en de andere.

Afbeelding
Haar lekkere kontje Haha!

Afbeelding
Met haar dekentje.

Afbeelding
Met Julia.

Afbeelding
Met Joep ( hier kun je het zadeltje leuk zien )

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:58

Wauw, dat is een stoer deken! *LOL* En stoere shetlander trouwens Tong uitsteken

En Brenda, dat is pas een super hindernis! die zou ik ook wel eentje voor cor willen hebben , die balkjes zij teminste lekker licht en kunnen makkelijk hoger Lachen

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:12

die balkjes zijn gemaakt van bezemstelen en de staanders van gewoon wat afval hout. En natuurlijk een hoop hulp van mijn mama (was toen niet zo handig met een zaag Haha! ) Helaas is alles al stuk/weggeven of kwijtgeraakt, want als kind was ik niet zo zuinig op mijn spullen... Boos!

chrisco

Berichten: 228
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:46

hele leuke foto`s en ff een uitzondering:
ik vind jessie88 een hele mooie chet en een hele leuke deken hebben
en het zelfde geld voor irri *LOL* OK dan!
ja ga zo door mensen
moet nog even foto`s maken van mijn paard!!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:05

haha thnx (ook namens Koos )

Leuke foto's van Blancie en Sonja! Dat zijn pas echt rij-shetjes!

Elke: Ik vind rood leuk staan bij Cor! Áls je een deken voor hem koopt, moet het natuurlijk wel lekker opvallen!

Ik heb trouwens nog even geinformeerd bij de paardenwinkel, over kleine shet-hoofdstelletjes. En ze zeiden dat ze wel shetlandmaat hebben, maar geen mini-shetland.... Dus ik neem mijn menhoofdstel dan gewoon ff mee naar de winkel om ze te vergelijken... en ik kan er altijd nog gaatjes bij maken Wat voor 'n hoofdstel hebben jullie allemaal? ook voor een mini-shet?

Groetjes Jessie

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:59

Jessie88 schreef:
10 euro is inderdaad zat voor een longeersingeltje in die maat... Ik hoop maar dat hij een mail terug stuurd.
Wat een tof zadel heeft Cor trouwens (en een leuke shabrak Tong uitsteken)! Voor Koos heb ik dat kleine kunststofzadeltje Lovers (met een 2 keer dubbelgevouwen FULL shabrak eronder *LOL* ).
Marieke, heb jij eigenlijk ook een zadel voor Tim? *gewoon voor de leuk, 'k neem aan dat je niet op hem rijdt Tong uitsteken * niet dat ik wel op koos rijd ofzo... Knipoog


Ten eerste wil ik me ff verontschuldigen voor mijn late reactie. Ik heb het echt mega druk! Over dag naar school, uit school huiswerk maken en 's avonds naar Tim. Dus en dan om 8 uur nl. gtst en dan half 9 nog even een half urutje achter de PC schuiven!
Ik gebruik gewoon de singel van mijn tuig => foto
Dat zadel dat Koos heeft, heeft Joost ook! *in de vorm van.. dan*
Ik heb geen zadel voor Tim. Ten 1e vind ik het geld verspilling, ik gebruik het zelf niet en ik heb geen bijrijdertje dus onnodig. Ik heb wel van de week het zadel van Joost gepast => foto
En die past hij Pling alleen is de singel veelste lang, maar goed ik zal v/d week wel even een foto maken. Het gaat overgens op het moment wel redelijk. Maar Tim is een beetje aan die skriele kant dus ik ga hem nu 2 handjes biks geven (ipv. 1 handje). Als hij rent dan zie je zijn ribben een beetje en dat vind ik toch te veel van het goede... Haha! En btw Jessie over dat rijden Tong uitsteken, zie hier een foto van timon en mij => foto Voor het plaatje moeten we het niet doen Schijnheilig

Owja en Jessie ik heb nog wel een hoofdstel voor je te koop. mini maat (tim past hem ook), ik zal v/d week wel even een foto maken ok? Die mag je wel over nemen! helaas zonder bit, zullen we maar ruilen? ik het bitje, jij me hoofdstel? Schijnheilig Ik heb nu namelijk al 3 hoofdstellen *LOL*
En maakt u ook nog even een foto? Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:21

Wat een late reactie zeg... dat had ik nou niet van je verwacht Tong uitsteken
Maarehm, die ruil vind ik een goede deal! Ik hoofdstelletje en jij het bitje Maarehm, hoe ziet het hoofdstelletje er uit? Dubbele neusriem? (of hoe dat ook heet Verward). Als Tim hem past, dan zal Koos 'm ook wel passen Haha!
Ik longeerde Koos eerst ook altijd met de singel van zijn tuig en dat is bijna hetzelfde als een longeersingel... btw, dat zadeltje van Joost past heel goed op Timon, zeg... jammer dat je er dan niet op kan klimmen hè Tong uitsteken
Koos is nou lekker wat aan de dikke kant (althans, dat vind ik... de DA vind hem netjes op gewicht Schijnheilig ), maar dat is opzich niet zo'n probleem, want hij heeft wel een dikke speklaag nodig voor aankomende winter... vorig jaar stond hij namelijk vaak te rillen van de kou als het had geregent...dan was ie helemaal doorweekt Scheve mond daarom heeft hij al heel wat uurtjes in de 'dichte' stal gestaan... Maar als het goed is hebben we over een tijdje een grote, open schuilstal Lachen

Elke en ik hebben trouwens bedacht dat wij samen een keertje naar jou toe komen met de trein Haha! Dan kunnen we ook gelijk ff onze spulletjes ruilen Knipoog Maar we moeten nog wel een datum prikken.

Groetjes Jessie

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:26

Jessie88 schreef:
Wat een late reactie zeg... dat had ik nou niet van je verwacht Tong uitsteken
Maarehm, die ruil vind ik een goede deal! Ik hoofdstelletje en jij het bitje Maarehm, hoe ziet het hoofdstelletje er uit? Dubbele neusriem? (of hoe dat ook heet Verward). Als Tim hem past, dan zal Koos 'm ook wel passen Haha!
Ik longeerde Koos eerst ook altijd met de singel van zijn tuig en dat is bijna hetzelfde als een longeersingel... btw, dat zadeltje van Joost past heel goed op Timon, zeg... jammer dat je er dan niet op kan klimmen hè Tong uitsteken
Koos is nou lekker wat aan de dikke kant (althans, dat vind ik... de DA vind hem netjes op gewicht Schijnheilig ), maar dat is opzich niet zo'n probleem, want hij heeft wel een dikke speklaag nodig voor aankomende winter... vorig jaar stond hij namelijk vaak te rillen van de kou als het had geregent...dan was ie helemaal doorweekt Scheve mond daarom heeft hij al heel wat uurtjes in de 'dichte' stal gestaan... Maar als het goed is hebben we over een tijdje een grote, open schuilstal Lachen

Elke en ik hebben trouwens bedacht dat wij samen een keertje naar jou toe komen met de trein Haha! Dan kunnen we ook gelijk ff onze spulletjes ruilen Knipoog Maar we moeten nog wel een datum prikken.

Groetjes Jessie


Het is geen dubbele neusriem/gecombineerde neusriem net hoe je het noemt, maar een lage neusriem, maar ik maak wel even een fototje Knipoog
Timon heeft het nu ook moeilijk emt de regen Tong uitsteken Maar ik heb hier nog een winterjas van mij liggen en die is waterdicht dus ik denk dat me moeder daar een regendeken van ga maken. Niet tegen de kou maar tegen de regen. Dat is ook wel makkelijk als hij voor de kar gaat, dan hoef ik neit te wachten voordat hij eindelijk is opgedroogt Tong uitsteken

Maar wie zegt dat jullie hier welkom zijn Schijnheilig Knipoog
Nee hoor geintje, is perfect! Misschien in de herfstvakantie? Die van mij is over 3/4 ? weken.. Pling

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:27

ps. maar ik ga nu slapen welteruste

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:29

Corretje krijg altijd maar een klein handje brok.
En jessy, zou een rood deken ook leuk bij cor staan als hij in zijn 'witte' periode is ? Tong uitsteken
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/184040/incoming/IM000084(7).jpg[/img]Corretje in het wit Cool

En wat een leuk dekje heb jij voor timon
leuke kleur, en de juiste maat heb je die gekocht of gemaakt ?

En hier een foto van corretjes hoofdstel:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/184040/incoming/IM000053(8).jpg[/img]
En dan moet je er nog een stukje bij bedenken Schijnheilig

*edit* welterusten mariek
Laatst bijgewerkt door Elke op 10-09-03 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:31

Weltruste alvast Knipoog

Euhm... mijn herfstvakantie over 6 weken ofzo....whèèè!! *heeft heel nederland dat niet tegelijk herfstvakantie, of verschilt dat ook al?*

Voor Koos ga ik ook een regendeken maken! Ik heb nog een zomerdeken, maar koos past hem niet! Hij is nog bijna niet gebruikt! Misschien iets voor timon? Is een beetje waterdicht, maar niet 100% denk ik.

Groetjes Jessie

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:34

Heey Elke, ik las je berichtje net te laat *LOL* Maar ik vind rood ook leuk staan bij een witte Cor haha, wat een kleur-verschil zeg... jij hebt een toverbal-shet Pling
Dat hoofdstelletje vind ik ook heel mooi! Staat erg leuk zonder neusriem... zo lijkt ie meer 'western-achtig' Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:38

Jessie88 schreef:
Heey Elke, ik las je berichtje net te laat *LOL* Maar ik vind rood ook leuk staan bij een witte Cor haha, wat een kleur-verschil zeg... jij hebt een toverbal-shet Pling
Dat hoofdstelletje vind ik ook heel mooi! Staat erg leuk zonder neusriem... zo lijkt ie meer 'western-achtig' Haha!


Maakt niet uit Tong uitsteken En leuk he dat kleurverschil ? hij gaat in 1 jaar van zwart naar wit, naar zwart en dan weer wit. Hij kleurt dus 4 x per jaar Tong uitsteken

En heb je trouwens al een foto van het tuigje Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:47

Cor = Koel Tong uitsteken Zo blijft ie tenminste een beetje trendy mee doen met de jaargetijden *LOL*
Maarehm, ik moet het tuigje (+kar) nog ophalen bij Matti90, want zij had em geleend voor haar shettie (half-broer van Koos Cool )...

Maar zo ziet het tuig er eigenlijk precies uit: (alleen dan niet zo gloednieuw natuurlijk) Haha!

Afbeelding

Sorry voor het stelen van de foto, Marieke Schijnheilig Bloos

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:54

Tja ik wil je tuig ook wel een keertje lenen Schijnheilig dan hoef ik het niet te kopen Tong uitsteken

Leuk! familie van koos, ik ga meteen in zijn profiel kijken Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:00

Elke schreef:
Tja ik wil je tuig ook wel een keertje lenen Schijnheilig dan hoef ik het niet te kopen Tong uitsteken

Leuk! familie van koos, ik ga meteen in zijn profiel kijken Tong uitsteken


Oké, dan is de huur 20 euro per week Schijnheilig Tong uitsteken

Hé, maar ik ga maar eens slapen zometeen... heb morgen weer een lange dag voor de boeg Gaaaap
Truste!

xxx Jessie

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 10:54

Maar dan moet cor het tuigje wel passen he Tong uitsteken en mocht ik het eventueel kopen, kan ik hem dan nog wel teruggeven zodat ik mijn geld terug krijg Schijnheilig Tong uitsteken

En ook leuk om te weten, ik kreeg dus een PB' je van een vriendin van mij zus en die vroeg of ik haar shetlander wou verzorgen Haha! dus ik zeg natuurlijk ja :p en aanstaande dinsdag kan ik al komen Party!!

Ik zal trouwens eventjes kijken of ze een foto iun der profiel heeft Lachen
Groetjes elke

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:01

Afbeelding

Hier is de foto Lachen en ze heet trouwens Lobke

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:25

Hey Elke,

Deal! ==> 'niet goed, geld terug' *alleen, omdat jij het bent Knipoog* Als ik naar jou toe kom, dan neem ik het wel mee, kunnen we meteen zien of Cor hem past. *gaan we ook wel ff met de kar rijden hè?! Haha!*

Ik kan de foto van Lobke nu ff niet zien (werkzaamheden bij gofoto) Scheve mond Maar wat coowl dat je d'r mag verzorgen!!! Hoe groot is ze? Hoe oud? Kleur? hihi, nee ik ben niet nieuwsgierig Schijnheilig

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:31

Jessie88 schreef:
Hey Elke,

Deal! ==> 'niet goed, geld terug' *alleen, omdat jij het bent Knipoog* Als ik naar jou toe kom, dan neem ik het wel mee, kunnen we meteen zien of Cor hem past. *gaan we ook wel ff met de kar rijden hè?! Haha!*

Ik kan de foto van Lobke nu ff niet zien (werkzaamheden bij gofoto) Scheve mond Maar wat coowl dat je d'r mag verzorgen!!! Hoe groot is ze? Hoe oud? Kleur? hihi, nee ik ben niet nieuwsgierig Schijnheilig


*elke tekent het deal* Haha! Tong uitsteken

Nouja, om nou meteen met de kar weg te gaan... Ik zou wel willen maar hij is pas 2 x echt betuigd geweest... Scheve mond

Ennuh, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe groot ze is Bloos! maar ik schat der net iets kleiner dan cor Tong uitsteken en ik weet niet precies hoe oud ze is, maat volgens mij 3 of 4 jaar, want de eigenaares zei dat ze nog helemaal 'groen' was Lachen Ik heb nog een hoop te doen dus Tong uitsteken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:45

Elke"]
En wat een leuk dekje heb jij voor timon
leuke kleur, en de juiste maat heb je die gekocht of gemaakt ?
[/quote]

Bedoel je z'n shabrak of z'n deken? Alle 2 heeft mijn lieffe mamma gemaakt Ach gut lief hé? Haha!

[quote="Jessie88 schreef:
Voor Koos ga ik ook een regendeken maken! Ik heb nog een zomerdeken, maar koos past hem niet! Hij is nog bijna niet gebruikt! Misschien iets voor timon? Is een beetje waterdicht, maar niet 100% denk ik


Misschien kan je die ook mee nemen met de meeting Schijnheilig

Van mij mogen jullie ook wel eens in het weekend komen, maar het liefst dan wel op zondag, want op zaterdag hou ik meestal mijn wekelijkse schoonmaakbeurt bij timon Bloos

Enneh, ik ga morgenmiddag met tim voor de kar *SPANNEND* zenuwachtig Haha! hahahaha ik heb er erug veel zin in! En ik laat natuurlijk mijn vader foto's maken Schijnheilig *Wens me suc6* Knipoog

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:47

Jessie88 schreef:

Maar zo ziet het tuig er eigenlijk precies uit: (alleen dan niet zo gloednieuw natuurlijk)
Haha!

Afbeelding

Sorry voor het stelen van de foto, Marieke Schijnheilig Bloos


Ahum Schijnheilig Jeetje Jessie moet ik er nou voortaan een copierigt tekentje op zetten of blijf je van me foto's af de volgende keer Haha! Vingers aflikken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:23

Marieke_456 schreef:

Enneh, ik ga morgenmiddag met tim voor de kar *SPANNEND* zenuwachtig Haha! hahahaha ik heb er erug veel zin in! En ik laat natuurlijk mijn vader foto's maken Schijnheilig *Wens me suc6* Knipoog


Leuk!!!! Ik kan niet wachten op de foto's Haha! En ga je nu voor de eerste kkeer met je 'nieuwe' karretje weg?

En tja, jij had blijkbaar de beste foto Tong uitsteken Dus zou je je trots moeten voelen Schijnheilig Tong uitsteken

En ik ga mijn moeder toch ook maar eens een paar keer heel lief aankijken Schijnheilig ik heb al diverse dingen die ze moet maken voor mij Tong uitsteken paarden spullen, en niet paardenspullen Ach gut *LOL*