Leuke chetlanders.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:51

Jessie88"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Lieve lieve lieve lieve lieve jessie88 Haha! mag ik astublieft van u dat menhoofdstelletje en stangebitje van u kopen?? is het trouwens met klepjes of niet? Astublieft?? *kijkt heel lief* Pling


*LOL* Jij bent errug!!! Tong uitsteken ff denken... ik heb een karretje die ik wil verkopen en eigenlijk wil ik het inclusief tuig verkopen, maar maybe kan ik een uitzondering maken voor Marieke Haha! Dan moet ik ook ff kijken ik het tuig zonder hoofdstel kan verkopen... Ik dacht trouwens dat jij een nieuw tuigje had gekocht voor Timon? Of heb ik het nou over een andere Timon? Tong uitsteken
D'r zitten trouwens geen oogklepjes aan Scheve mond
[/quote]

Het is zeker zo een met een rode frontriem? die heb ik zelf ook ik ben juist op zoek naar 1 met oogklepjes Haha!, maar dat bitje wil ik graag over nemen, hoeveel cm is ie? en heeft u een foto? Lachen
owja hoe veel wilt u er voor hebben? Cool we maken natuurlijk een uitzondering voor marieke voor een vriendenprijsje Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:43

Mm, dus jij verkoopt jou tuig Jessie Schijnheilig Tong uitsteken nou ja, mocht je hem niet meer willen hebben ...Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:41

Elke schreef:
Mm, dus jij verkoopt jou tuig Jessie Schijnheilig Tong uitsteken nou ja, mocht je hem niet meer willen hebben ...Tong uitsteken


haha, heb je serieus interresse? Ik zal er eens een foto van maken Haha! *misschien niet toevallig ook nog een shet-sulky nodig? Schijnheilig *

Enne Marieke: Ik zal het bitje even opmeten! Ik vraag er lekker 200 euro voor Knipoog

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:08

ik heb ook en shetlandje...
een zwart-bont mini hengstje van 1 jaar.....echt mega leuk!
over een jaar ofzo gaat Bronco voor de kar....

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:51

Haha! hey bokkertjes

mijn pony´s naam staat er bij en het is een uitleg haha Haha! Haha! Haha!


phoebe: is de enige echte hengst die af en toe het verschil niet kent tussen mens en dier maar gelukkig heeft die daar van geleerd.het is een grote shetlander en is zwart van kleur hij is tot nu toe nog in de groei.
dat ik loop tot nu toe alleen nog maar aan de hand want meer kan niet dat is logisch, dat ik heb de paarden aan de rand van het bos staan en de weg dus het scheelt dat ik zo het erf af loop en dan ben ik in het bos. Dat hij luisterd en werkt graag en vind het heerlijk om in het bos te lopen. OK dan! OK dan! OK dan! *LOL* *LOL* *LOL*

en ik hou verschrikkelijk veel van hem Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:05

Jessie88 schreef:
Enne Marieke: Ik zal het bitje even opmeten!
Ik vraag er lekker 200 euro voor Knipoog



Ja is goed, en als je een digi heb wil je dan een foto maken? Haha!
Over de prijs hebben we het nog Schijnheilig

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:08

Jessie88"]
[quote="Elke schreef:
Mm, dus jij verkoopt jou tuig Jessie Schijnheilig Tong uitsteken nou ja, mocht je hem niet meer willen hebben ...Tong uitsteken


haha, heb je serieus interresse? Ik zal er eens een foto van maken Haha! *misschien niet toevallig ook nog een shet-sulky nodig? Schijnheilig *

Enne Marieke: Ik zal het bitje even opmeten! Ik vraag er lekker 200 euro voor Knipoog
[/quote]

Zou wel leuk zijn, ik heb er alleen het geld eventjes niet voor Schijnheilig

ennuh, animals & BlazingBoots hebben jullie toevallig ook foto's? Tong uitsteken

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:09

ik heb wel foto´s maar weet niet hoe ik, het er op moet zette maar ik mnoet nog nieuwe maken en dan zet ik die direct erop

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:29

OKe, leuk! ik ben benieuwd Lachen
En jessie, heb je niet toevallig een foto van je tuigje? Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:16

Ik zal foto's maken van het tuigje voor Elke en het bitje voor Marieke (moet 'm nog wel ff opmeten Tong uitsteken).
Maarehm, vertel eens ff hoe het met jullie kaboutertjes is... heb al lang niks meer van Timon en Corretje gehoord Schijnheilig Haha!

animals & BlazingBoots: Klinkt leuk! Ik ben ook erg benieuwd naar foto's

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:43

Jessie88 schreef:
Ik zal foto's maken van het tuigje voor Elke en het bitje voor Marieke (moet 'm nog wel ff opmeten Tong uitsteken).
Maarehm, vertel eens ff hoe het met jullie kaboutertjes is... heb al lang niks meer van Timon en Corretje gehoord Schijnheilig Haha!


Oke, ik wacht het rustig af Lachen
Met Timon gaat het goed. Van de week gaat hij naar de hoefsmid (lees vorig eigenaar van tim). Want hij heeft namelijk een afwijking aan links achter en daar loopt hij scheef op dus zijn hoef slijt scheef af en hij gaat al schever lopen Scheve mond Dus dat moet even gecorrigeerd worden. Maar dat komt goed. A.s. zondag ga ik met Timon voor het eerst met zijn vernieuwde kar voor de kar Spannend! Pling Ik ben nu bezig met weer een beetje conditie opbouwen door middel van longe en fietsen. Voor de rest gaat alles wel lekker hoor Haha!
En met Koos? Lachen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:00

Ikke een verzorgshetje foto's denk in mijn profiel en van de zaterdag heb ik foto's staan bij LOl met je knol , weet niet hoe je zoiets link dus onderwerp , foto's van mijn vzpony's op de wei en op buitenrit Lachen

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:09

Marieke_456 schreef:
Oke, ik wacht het rustig af Lachen
Met Timon gaat het goed. Van de week gaat hij naar de hoefsmid (lees vorig eigenaar van tim). Want hij heeft namelijk een afwijking aan links achter en daar loopt hij scheef op dus zijn hoef slijt scheef af en hij gaat al schever lopen Scheve mond Dus dat moet even gecorrigeerd worden. Maar dat komt goed. A.s. zondag ga ik met Timon voor het eerst met zijn vernieuwde kar voor de kar Spannend! Pling Ik ben nu bezig met weer een beetje conditie opbouwen door middel van longe en fietsen. Voor de rest gaat alles wel lekker hoor Haha!
En met Koos? Lachen


Wat spannend dat je met de vernieuwde kar gaat rijden! Pling

Ik heb dus ook een karretje (sulky) voor Koos, maar hij schijt 7 kleuren als ie ingespannen wordt... Ik heb hem een paar keer ingespannen een jaartje terug en hij deed het heel goed, maar op een gegeven moment was hij er vandoor gegaan... en dat begon als 'een grapje'... hij ging namelijk steeds sneller draven om ff te kijken hoe hard hij kon met dat ding en toen bleef het karretje hangen achter 2 paaltjes Lips are sealed Dus meneer Koos schiet vol in de stress en gaat er heeeeel hard vandoor... Scheve mond Misschien dat ik het ooit nog eens probeer met hem (en dan onder strikte begeleiding!), maar ik vertouw hem nog niet 100% voor de kar met zijn streken Tong uitsteken

Maargoed, 't gaat nu super met Koos! De hoefsmid is 2 weken geleden geweest en heeft Koozie's hoefjes even bijgeveild... hij is echt opvallend braaf bij de hoefsmid! Als hij de DA ziet, zie je hem al denken: "jaah doeiiiiiii!!!" *LOL*
Ben vandaag niet meer geweest bij de paardjes, omdat ik weer eens heel laat uit school kwam... grrr! Ik had mijn ventje nog wel even wat knuffels willen geven! Lovers Misschien morgenochtend nog even langsrijden... ik heb toch het eerste uur vrij Haha!

linda_13

Berichten: 150
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:20

[/b]

heeey
ik heb wel geen shetje..maar
ken er vwel een een hele lieve..

KOOOSS!!

toch, jessie (jessie88 op bokt)

gr. linda

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:50

Wat fijn dat koos het zo goed bij de hoefmid doet Corretje gaat helaas nooit naar de hoefsmid Scheve mond Waarschijnlijk omdat onze hoefsmid geen shetlanders doet, maar ik wil er eigenlijk toch wel eentje voor cor regelen. Aangezien zijn hoeven niet 10 jaar mooi blijven. Weten jullie trouwens hoe duur het kost om bij te vijlen?

En ik had cor vandaag maar eens gelongeerd, met balkjes die daarna steeds een stukje hoger werden }> En hij deed het super
Ik had trouwens nog een advertentie op marktplaast gezet ofadat er niet iemand een longeersingeltjes heeft liggen Schijnheilig en jawel hoor, diezelfde dag kreeg ik nog een mailtje Party!! ik wacht nou op nog een reactie terug Lachen

En is het misschien ook niet een iedee, om er eerst iemand langst te laten lopen, als je kos voor de kar zet? of doe je het liever niet meer?

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:05

Marieke_456"]
[quote="Elke"][quote="Jessie88 schreef:
En Corretje van Elke... dat is ook een leuke kunstjes-shet! Tong uitsteken


Bedankt Bloos! Maar ik ben nog lang niet zo goed als timon en marieke Tong uitsteken
[/quote]

Ja! Corretje kan het ook wel redelijk Tong uitsteken Knipoog
Sorry? Als Timon & MARIEKE? Marieke is niet zo goed hoor Haha!
[/quote]

Wat zijn jullie allemaal bescheiden Haha!
Ik vind het allemaal mega-knap van jullie, en jullie hebben echt duidelijk allemaal gewoon heel veel lol SAMEN, en daar gaat het om! De paarden vinden het ook duidelijk leuk! Ga zo door! OK dan!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:12

Elke schreef:
Wat fijn dat koos het zo goed bij de hoefmid doet Corretje gaat helaas nooit naar de hoefsmid Scheve mond Waarschijnlijk omdat onze hoefsmid geen shetlanders doet, maar ik wil er eigenlijk toch wel eentje voor cor regelen. Aangezien zijn hoeven niet 10 jaar mooi blijven. Weten jullie trouwens hoe duur het kost om bij te vijlen?

En ik had cor vandaag maar eens gelongeerd, met balkjes die daarna steeds een stukje hoger werden }> En hij deed het super
Ik had trouwens nog een advertentie op marktplaast gezet ofadat er niet iemand een longeersingeltjes heeft liggen Schijnheilig en jawel hoor, diezelfde dag kreeg ik nog een mailtje Party!! ik wacht nou op nog een reactie terug Lachen

En is het misschien ook niet een iedee, om er eerst iemand langst te laten lopen, als je kos voor de kar zet? of doe je het liever niet meer?


Het bijvijlen kan je ook zelf doen... daar moet je zo'n grote vijl voor kopen. Ik vijl de hoefjes van Koos wel eens bij, maar onze hoefsmid komt nou om de 6 weken voor de ijsco's, dus heb ik Koos ook gewoon op de lijst gezet Haha! Maar even door een hoefsmid laten controleren is idd wel verstandig, kan hij meteen wat corrigeren aan de beenstand (als dat nodig is). Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dat kost, (zal het ff navragen) maar het zal wel niet zo duur zijn... shetjes hoef je alleen maar te bekappen/vijlen.

Wat gaaf dat je meteen al een mail kreeg van iemand over die longeersingel! Is het een beetje betaalbaar?
Ik longeer Koos nu altijd met zijn zadel op, dat zadel dient dan als een longeersingel Schijnheilig

Ik wil Koos wel weer een keertje inspannen, maar dan wil ik echt goede begeleiding... mijn moeder kent iemand in de mensport die mij daar heel graag mee wil helpen, dus wie weet Haha! Het sturen met tuig + die lange leidsels ging wel erg goed... dan liep ik er zo achteraan en dat vond hij zelfs leuk! Lkkr naar het bos enzo... ik denk dat ik wel weer ga mennen met mijn kleine angsthaas Tong uitsteken Als ik maar wel tijd heb voor dit alles

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:17

astridastrid schreef:
Wat zijn jullie allemaal bescheiden Haha!
Ik vind het allemaal mega-knap van jullie, en jullie hebben echt duidelijk allemaal gewoon heel veel lol SAMEN, en daar gaat het om! De paarden vinden het ook duidelijk leuk! Ga zo door! OK dan!


Bescheiden, wie wij? Schijnheilig Knipoog

Maar we hebben idd veeeeel lol met die mini-paardjes! Leuk om te horen, Astrid! Bloos

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:27

Jessie88"]
[quote="astridastrid schreef:
Wat zijn jullie allemaal bescheiden Haha!
Ik vind het allemaal mega-knap van jullie, en jullie hebben echt duidelijk allemaal gewoon heel veel lol SAMEN, en daar gaat het om! De paarden vinden het ook duidelijk leuk! Ga zo door! OK dan!


Bescheiden, wie wij? Schijnheilig Knipoog

Maar we hebben idd veeeeel lol met die mini-paardjes! Leuk om te horen, Astrid! Bloos
[/quote]

ja inderdaad, bedankt Bloos

En, ik heb nog geen mailtje terug gehad En ik heb wel een zadeltje voor cor, daar longeerde ik hem eerst altijd mee met touwtjes.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/184040/incoming/Im000046(1).jpg[/img]
Alleen, nou probeerde is dus een week gelden om cor te longeren met zadeltje, maar dat kletst iedere keer redelijk hard op zijn rug Scheve mond het zadel past echt niet meer Als er iemand op zit zou het nog wel kunnen, maar longeren.. helaas.

Maar waarschijnlijk mailt die ene meneer me niet meer terug omdat hij waarschijnlijk de prijs te laag vondt. Ik had er bij gezet dat ik er niet meer dan 10 euro voor wou betalen, omdat ik voor 15 euro al een nieuwe heb Lachen

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:40

10 euro is inderdaad zat voor een longeersingeltje in die maat... Ik hoop maar dat hij een mail terug stuurd.
Wat een tof zadel heeft Cor trouwens (en een leuke shabrak Tong uitsteken)! Voor Koos heb ik dat kleine kunststofzadeltje Lovers (met een 2 keer dubbelgevouwen FULL shabrak eronder *LOL* ).
Marieke, heb jij eigenlijk ook een zadel voor Tim? *gewoon voor de leuk, 'k neem aan dat je niet op hem rijdt Tong uitsteken * niet dat ik wel op koos rijd ofzo... Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:43

Laat eens een foto van jou zadeltje zien Tong uitsteken Maar dat zadeltje is trouwens ook helemaal verrot hoor Tong uitsteken En dat chabrakje staat hem eigenlijk best wel schattig Lovers Tong uitsteken

Maar ik ga er binnenkort zelf eentje maken, en ik ga een zweet denkentje maken Haha! *natuurlijk met behulp van mijn moeder Schijnheilig *

En daar ben ik ik ook wel benieuwd naar marieke Tong uitsteken

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:52

nou mijn lieve schattige shet dan ook maar Tong uitsteken
zomer
Afbeelding

winter
Afbeelding
gekkebek Tong uitsteken
Afbeelding

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:56

nou dan zal ik mijn shetje er ook ff bijzetten het zijn wat veel foto's maar klein en kon niet kiezen Bloos


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


wat een schatje he??? OK dan!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:04

Wenny en Pjotr, jullie hebben ook van die knuffelbeertjes Lovers Die deken van Stoere vind ik echt leuk staan!

Elke: Dit is een foto van zijn zadel... izzie errug trots op Tong uitsteken
Afbeelding

Ik heb uiteraard ook nog een zweetdeken voor hem... zal ff een foto zoeken! En ik heb een zomerdeken, maar die is te klein geworden Boos!

[edit] Ik heb 2 foto's van de zweetdeken gevonden Haha!

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/DSC00657(1).JPG[/img]

En de 'kijk-eens-hoe-zielig-ik-ben'-foto *LOL* Maar het gaat om de deken hè?! Knipoog
[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/DSC00658(3).JPG[/img]

Ik heb deze bij een ruitersport winkel gekocht (Hyposport in Wijchen) waar ze paardendekens maken in alle maten... en nog niet eens heel duur! Rood vond ik wel een mooi kleurtje voor Koos Tong uitsteken

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:41

mooie zweet deken zeg
ik wil er ook 1 Tong uitsteken