Leuke chetlanders.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:06

thnx Pling


Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:21

Jessie88 schreef:
Wauw, die eerste foto van Oscar... mooi hoor! Kwijl Hoe groot zijn Oscar en Foxy?


weet ik niet echt, ik denk Foxy iets rond de meter en Oscar iets van 90 cm ofzo. Cool

chrisco

Berichten: 228
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 15:09

prachtige foto`s allemaal chetjes zijn leuke paardjes he?
ik heb geen eigen wel verzorg!!!!! *LOL* *LOL* en hele mooie Cheese! voor de 2de keer alweer

paarden zijn mijn leven maar zonder ouders had ik er nu geen 2!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:14

Ha mensen, ik heb weer wat Koos-nieuws Haha! En dit keer met het thema 'vrijheidsdressuur'. Ik ben eergister begonnen met het volgen, naja, dat doet ie super... daarna 'halt'... ging ook goed... een daarna 'halt en blijf' en dat is toch wel erg moeilijk voor een erg-op-eten-gerichte shet *LOL* maar na een paar keer oefenen deed hij het weer super! Ik ben nou echt trots op mijn kleine vent...ik hield voor de grap een snoepje tussen zijn benen met het commando 'buig'... en wat doet meneer: hij buigt als een prof. vrijheidsdressuurshet *LOL* Ik ga nou voortaan elke dag 5/10 min. oefenen. Als Koos door heeft dat hij iets gaat leren, dan heeft hij al zijn aandacht erbij en probeert hij het zo goed mogelijk te doen, echt heel sweet Lovers

ff een vraagje aan Marieke (de vrijheidsdressuur koningin Knipoog): Hoe beloon jij Timon? Met brokjes of clicker of ehh.... met je stem?!

Groetjes Jessie

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:43

Ik zie dat Zorro niet de enige mooie shet is ( Schijnheilig Ik ben niet bevooroordeeld hoor Haha!) , hier staan toch ook een aantal kanjers Haha!

Zaterdag heeft Zorro voor het eerst vrijgesprongen, vondt ie echt heel leuk. Volgende keer maak ik wwel foto's, ik was nu de digi vergeten. Shetten kunnen echt megahoog springen zeg. Zorro sprong nu 1.05m (Hij is zelf 1.07m) en hij kan nog hoger, hij heeft ruimte zat over....

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 13:51

Zeg ukkiepuk, ga jij eens even heeeeel snel foto's maken van die Zor van jou Haha! en dan bedoel ik ook springfoto's hè?! Knipoog

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:36

Jessie88 schreef:
Zeg ukkiepuk, ga jij eens even heeeeel snel foto's maken van die Zor van jou Haha! en dan bedoel ik ook springfoto's hè?! Knipoog



hahahaha, moet je nog ff wachten want Zorro is RV zijn ijzer kwijt en is nu dus lekker stokkreupel Boos! Vandaag of morgen komt de hoefsmid dan krijgt ie nieuwe schoenen en dan kan hij van de week weer springen *LOL*

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:53

Jessie88 schreef:
ff een vraagje aan Marieke (de vrijheidsdressuur koningin Knipoog): Hoe beloon jij Timon? Met brokjes of clicker of ehh.... met je stem?!

Groetjes Jessie


Hey Jessie!
Wat leuk dat het zo goed gaat met koosie Haha!
Dat van vrijheidsdressuur koningin heb ik niet gelezen Schijnheilig
Ik heb een hele tijd geprobeerd met de clicker, maar voor Timon heeft het geen nut. als je het wil uitproberen heb ik hier nog 2 clickers liggen die je wel voor 1 euro mag kopen Tong uitsteken
Ik geef Timon per dag een handje biks en meestal oefen ik elke dag gewoon heel even en dan geef ik hem meestal een paar (denk 4 biksjes Tong uitsteken) per kunstje. Kijk de ene geeft snoepjes, maar vraag maar eens aan Danielle (dagami) hoe happerig en vervelend hij dan word. hij heeft vreednijd Haha! En omdat hij zich dan constand met het snoepje bezig houd gaat hij dus niet meer plat liggen. Maar het is per paard verschillend en ik beloon Timon dus minimaal, maar ja al zie je dan weer Danielle die geeft een hele hand per kunstje. dus je meot gewoon zelf even kijken hoe dat gaat.
Ik wens je heel veel suc6! En ik kijk uit naar je foto's!! Pling

Owja en dat was ik even vergeten. Natuurlijk ook met me stem niet té uitbundig maar gewoon 'braaf' of 'goed zo'

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:55

ukkiepuk schreef:
Ik zie dat Zorro niet de enige mooie shet is ( Schijnheilig Ik ben niet bevooroordeeld hoor Haha!) , hier staan toch ook een aantal kanjers Haha!

Zaterdag heeft Zorro voor het eerst vrijgesprongen, vondt ie echt heel leuk. Volgende keer maak ik wwel foto's, ik was nu de digi vergeten. Shetten kunnen echt megahoog springen zeg. Zorro sprong nu 1.05m (Hij is zelf 1.07m) en hij kan nog hoger, hij heeft ruimte zat over....


Das nog best aardig zeg! timon haalt (wel met wat moeite) de 70 cm Haha! Bloos

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:44

Marieke_456"]
[quote="ukkiepuk schreef:
Ik zie dat Zorro niet de enige mooie shet is ( Schijnheilig Ik ben niet bevooroordeeld hoor Haha!) , hier staan toch ook een aantal kanjers Haha!

Zaterdag heeft Zorro voor het eerst vrijgesprongen, vondt ie echt heel leuk. Volgende keer maak ik wwel foto's, ik was nu de digi vergeten. Shetten kunnen echt megahoog springen zeg. Zorro sprong nu 1.05m (Hij is zelf 1.07m) en hij kan nog hoger, hij heeft ruimte zat over....


Das nog best aardig zeg! timon haalt (wel met wat moeite) de 70 cm Haha! Bloos
[/quote]

Ik ga binnenkort echt ff opmeten hoe hoog hij kan gaan. Hij heeft nu weer nieuwe ijzers dus over een paar dagen kan ik het weer proberen

Maar Timon is natuurlijk weer een uitblinker in VD, dat krijg ik Zorro echt niet geleerd hoor. Hij doet met moeite buigen, de basis vind hij wel heel leuk om te doen.....

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:47

ukkiepuk"]
[quote="Marieke_456"][quote="ukkiepuk schreef:
Ik zie dat Zorro niet de enige mooie shet is ( Schijnheilig Ik ben niet bevooroordeeld hoor Haha!) , hier staan toch ook een aantal kanjers Haha!

Zaterdag heeft Zorro voor het eerst vrijgesprongen, vondt ie echt heel leuk. Volgende keer maak ik wwel foto's, ik was nu de digi vergeten. Shetten kunnen echt megahoog springen zeg. Zorro sprong nu 1.05m (Hij is zelf 1.07m) en hij kan nog hoger, hij heeft ruimte zat over....


Das nog best aardig zeg! timon haalt (wel met wat moeite) de 70 cm Haha! Bloos
[/quote]

Ik ga binnenkort echt ff opmeten hoe hoog hij kan gaan. Hij heeft nu weer nieuwe ijzers dus over een paar dagen kan ik het weer proberen

Maar Timon is natuurlijk weer een uitblinker in VD, dat krijg ik Zorro echt niet geleerd hoor. Hij doet met moeite buigen, de basis vind hij wel heel leuk om te doen.....
[/quote]

Ja, en dan al hoger en hoger totdat hij het écht neit meer red. Dat was bij Timon dus dé 70 cm Tong uitsteken

Nou ik vind Timon niet zo'n uitblinkert. Er zijn hier paarden die veel beter zijn dan Timon hoor Scheve mond Timon kan wel redelijk wat, maar toch weer niet écht een uitblinkert.
Met Zorry komt het wel goed! Pling

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:04

Marieke_456 schreef:
Nou ik vind Timon niet zo'n uitblinkert. Er zijn hier paarden die veel beter zijn dan Timon hoor Scheve mond Timon kan wel redelijk wat, maar toch weer niet écht een uitblinkert.
Met Zorry komt het wel goed! Pling


Nou IK vind van wel Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:46

ukkiepuk"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Nou ik vind Timon niet zo'n uitblinkert. Er zijn hier paarden die veel beter zijn dan Timon hoor Scheve mond Timon kan wel redelijk wat, maar toch weer niet écht een uitblinkert.
Met Zorry komt het wel goed! Pling


Nou IK vind van wel Haha!
[/quote]

Ik schaam me diep! Check mijn lelijke spelfout nou!: Zorry
Nou ja het is Zorro nl Tong uitsteken
Maar vergelijk Timon nou eens met Mireille (v. dagami) of Honey (v. Stef) of Dribbel Verdrietig (v. Joyce). Nou nu heb ik al 3 paarden genoemd die beter zijn dan Timon Haha!

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:51

leuke paardjes allemaal ikverzorg een shetlander
een vosje met licht manen ze is 99 cm hoog en 10 jaar uit
ik heb jammer genoeg geen foto‘s

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:46

Marieke_456"]
[quote="Jessie88 schreef:
ff een vraagje aan Marieke (de vrijheidsdressuur koningin Knipoog): Hoe beloon jij Timon? Met brokjes of clicker of ehh.... met je stem?!

Groetjes Jessie


Hey Jessie!
Wat leuk dat het zo goed gaat met koosie Haha!
Dat van vrijheidsdressuur koningin heb ik niet gelezen Schijnheilig
Ik heb een hele tijd geprobeerd met de clicker, maar voor Timon heeft het geen nut. als je het wil uitproberen heb ik hier nog 2 clickers liggen die je wel voor 1 euro mag kopen Tong uitsteken
Ik geef Timon per dag een handje biks en meestal oefen ik elke dag gewoon heel even en dan geef ik hem meestal een paar (denk 4 biksjes Tong uitsteken) per kunstje. Kijk de ene geeft snoepjes, maar vraag maar eens aan Danielle (dagami) hoe happerig en vervelend hij dan word. hij heeft vreednijd Haha! En omdat hij zich dan constand met het snoepje bezig houd gaat hij dus niet meer plat liggen. Maar het is per paard verschillend en ik beloon Timon dus minimaal, maar ja al zie je dan weer Danielle die geeft een hele hand per kunstje. dus je meot gewoon zelf even kijken hoe dat gaat.
Ik wens je heel veel suc6! En ik kijk uit naar je foto's!! Pling

Owja en dat was ik even vergeten. Natuurlijk ook met me stem niet té uitbundig maar gewoon 'braaf' of 'goed zo'
[/quote]

Hey Marieke,

Thnx Knipoog Ik denk dat ik het ga proberen met de clicker (als het goed is hebben we d'r nog een, was eigenlijk voor de hond Schijnheilig ). Nu beloon ik Koos ook gewoon met wat brokjes, daar is ie het by the way volkomen mee eens... brokjes rulesss Haha!

Ennuh, over Timon... laat ik het zo zeggen: Als iemand aan mij vragen of ik een vrijheidsdressuur-shet ken, dan zou ik er zonder na te denken uit flappen: TIMON!!!!! dûhhh! Haha!
Die andere paardjes kunnen vast net zo goed vrijheidsdressuren, maar toch blijft Timon mij het meeste bij...

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:56

Marieke_456"]
[quote="ukkiepuk"][quote="Marieke_456 schreef:
Nou ik vind Timon niet zo'n uitblinkert. Er zijn hier paarden die veel beter zijn dan Timon hoor Scheve mond Timon kan wel redelijk wat, maar toch weer niet écht een uitblinkert.
Met Zorry komt het wel goed! Pling


Nou IK vind van wel Haha!
[/quote]

Ik schaam me diep! Check mijn lelijke spelfout nou!: Zorry
Nou ja het is Zorro nl Tong uitsteken
Maar vergelijk Timon nou eens met Mireille (v. dagami) of Honey (v. Stef) of Dribbel Verdrietig (v. Joyce). Nou nu heb ik al 3 paarden genoemd die beter zijn dan Timon Haha!
[/quote]

Zo noem ik hem ook wel eens Haha!

Maar Timon vind ik de leukste. (Mireille is de leukste haf Tong uitsteken , Honey ken ik niet ze goed Bloos , Dribbel heb ik nooit gekend Verdrietig )

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:00

En Corretje van Elke... dat is ook een leuke kunstjes-shet! Tong uitsteken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:44

Jessie88 schreef:
En Corretje van Elke... dat is ook een leuke kunstjes-shet! Tong uitsteken


Bedankt Bloos! Maar ik ben nog lang niet zo goed als timon en marieke Tong uitsteken
Nee, eventjes serieus. Ik ga me eerst richten op de conditie van Cor. Toen ik voor de eerste keer met Cor ging wandelen kwam ik de dierenarts tegen die bij ons om de hoek woont en die zei tegen mij:'goh, wat goed dat jij zo met hem bezig bent. Hij heeft de beweging echt nodig.' *in een woord, hij is veelste dik...* Dus sindsdien ben ik het VD eventjes wat achterwegen gelaten Lachen Alleen de kunstjes die hij hij kent doe ik zo 2 á 3 keer per week.

Ook wil ik Cor verder leren betuigen *hij heeft al drie keer voor de kar gestaan* en krijg daar ook zeer goede hulp bij. Van iemand die al ooit nederlands kampioen mennen is Lachen Dus hopelijk krijgen jullie binnekort foto's te zien van cor voor de kar Lachen

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:43

Pffff... Nu moet ik iedereen weer gaan quote Haha!

Jessie88 schreef:
Hey Marieke,

Thnx Knipoog Ik denk dat ik het ga proberen met de clicker (als het goed is hebben we d'r nog een, was eigenlijk voor de hond Schijnheilig ). Nu beloon ik Koos ook gewoon met wat brokjes, daar is ie het by the way volkomen mee eens... brokjes rulesss Haha!

Ennuh, over Timon... laat ik het zo zeggen: Als iemand aan mij vragen of ik een vrijheidsdressuur-shet ken, dan zou ik er zonder na te denken uit flappen: TIMON!!!!! dûhhh! Haha!
Die andere paardjes kunnen vast net zo goed vrijheidsdressuren, maar toch blijft Timon mij het meeste bij...


Ja, de clicker kan je idd proberen ik bedoel, elk paard is nl anders dus misschien snapt Koos het wel Schijnheilig

Bloos Bloos!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:47

ukkiepuk"]
[quote="Marieke_456"][quote="ukkiepuk"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Nou ik vind Timon niet zo'n uitblinkert. Er zijn hier paarden die veel beter zijn dan Timon hoor Scheve mond Timon kan wel redelijk wat, maar toch weer niet écht een uitblinkert.
Met Zorry komt het wel goed! Pling


Nou IK vind van wel Haha!
[/quote]

Ik schaam me diep! Check mijn lelijke spelfout nou!: Zorry
Nou ja het is Zorro nl Tong uitsteken
Maar vergelijk Timon nou eens met Mireille (v. dagami) of Honey (v. Stef) of Dribbel Verdrietig (v. Joyce). Nou nu heb ik al 3 paarden genoemd die beter zijn dan Timon Haha!
[/quote]

Zo noem ik hem ook wel eens Haha!

Maar Timon vind ik de leukste. (Mireille is de leukste haf Tong uitsteken , Honey ken ik niet ze goed Bloos , Dribbel heb ik nooit gekend Verdrietig )
[/quote]

Okey. Zelf word ik al helemaal gestrest, want iedereen noemt TimoN TimO echt zo irritant Tong uitsteken Ik ken geen Timo

Zelf vind ik Mirei ook erg leuk. Als je haar kunsten in het echt ziet. In 2 smilies Bloos! Kwijl. Maar goed. Het verschil tussen Mirei en Timon. Is dat je bij Mirei gewoon "Bal", "Doek", "Up" of "Buig" hoef te zeggen en hadsiklatsie ze doet het. Bij Timon is dat nog een probleem Clown Maar dat komt door zijn vreednijd Tong uitsteken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:49

Elke"]
[quote="Jessie88 schreef:
En Corretje van Elke... dat is ook een leuke kunstjes-shet! Tong uitsteken


Bedankt Bloos! Maar ik ben nog lang niet zo goed als timon en marieke Tong uitsteken
[/quote]

Ja! Corretje kan het ook wel redelijk Tong uitsteken Knipoog
Sorry? Als Timon & MARIEKE? Marieke is niet zo goed hoor Haha!

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:55

ik heb ook een lieve shetlander. kijk voor foto's in me profiel !
( kan ze ni hierop zetten)

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:04

Marieke_456"]
Ja, de clicker kan je idd proberen ik bedoel, elk paard is nl anders dus misschien snapt Koos het wel Schijnheilig
[/quote]

Met nadruk op "misschien" Schijnheilig Ik ga me dan maar eens verdiepen in de clickertraining Tong uitsteken Ben erg benieuwd wat Koos er van bakt *LOL*

[quote="nadine1 schreef:
ik heb ook een lieve shetlander. kijk voor foto's in me profiel !
( kan ze ni hierop zetten)


Wauw, wat heb jij mooie shetjes zeg Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:33

ik heb ook een Chetlander Tong uitsteken ...

Zie hier de wilde hengst Schijnheilig

Skippy Mexx Purseyval van de Angelsditch

Afbeelding
Afbeelding

Haha!

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:02

JEEEEEEEEEEJ!!
Wat een mooie shetjes zeg!,allemaal!!
Kwijl Kwijl:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~
Lovers Timon Lovers Zorro Lovers Koos Lovers mexx Lovers en al de andere shetjes die in dit topic staan! Lovers
Wauwie!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Loraine1985 en 11 bezoekers