(arabier) Amateurkeuring bunschoten

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:33

hoi,
Kar Hacedor is idd een mooi dier *LOL* ,............. een zoon van Kar Halcon Cheese! ..... de hengst van Sabiy [Josje]
gr,sas.

ps.
als ik het goed begrepen heb Samantha ...ga je met hem naar de arabissimo OK dan! ..... gaaf is het om allround te presteren!!....
moet er ....als alles gezond opgroeid over een aantal jaren ook weer aan met de kleine mini kudde. Haha!...jammer dat mijn [inmiddels ruin]Mitch niet te verladen is ...maar ja heeft ie eigenlijk ook weer mazzel, hoeft hij alleen thuis te trainen en niet te reizen! Pling
alsnog ...gr,sas.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:11

Komt iedereen kijken op de arabissimo? Als het goed is gaan Sol en ik ook heen, onze revanche van vorig jaar;-)

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:17

Ik citeer Jenniffer:Ik was die blonde die met gevaar voor het leven van Paduc Cheyenne voorbracht.
Zal in het vervolg in de gaten houden, daar ik het moment enkele malen heb moeten herbeleven op de videoband van Riccardo.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:41

Wij doen ook mee aan de dressuurbokaal op de Arabissimo !!!
(Ellen en Alexis dan)

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 18:43

Hai Sas,

Hacedor is inderdaad een Halconzoon, en kan je vertellen dat ie in het karakter ook heel veel van zijn papa wegheeft (in zijn uiterlijk ook steeds meer. )Zo is hij een fantastisch rijpaard, heel braaf en serieus, maar zodra meneer zijn showhalster omkrijgt, is het over met de rust. Dan gaat de knop om en is het compleet feest voor hem.....en zo dus ook de afgelopen zaterdag. En 2 van "zijn" merries in de ring, en net als een sneltrein de dressuurring uit en showring in..... Dat werd hem net ff teveel en sloegen zijn knoppen bijna door.

Maar gelukkig blijft hij enigszins gehoorzaam en is steeds goed controleerbaar....al is ie wat groot op twee benen Verward

Met de Arabissimo zal hij wel helemaal in zijn element zijn, dan mag hij zowel onder de man als aan de hand showen.....Blijer kan je hem niet maken...

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:42

Okey, ik heb mn foto;s bekeken en dr zitten niet veel mooie tussen. Dr zijn dr heel veel bewogen Scheve mond Helaas, volgende keer beter

Tinipinie
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:44

riccardo"]
[quote="Franca schreef:
Tsja....dat dacht ik al. Toen Hazzebaz laatst schreef dat ze mee deed aan de amateurkeuring met haar paarden vroeg ik al "zijn jullie dan amateurs". Nee dus! En ik begreep ook uit het reglement dat dat dan niet gewenst was. Maar ik weet het niet zeker verder. Misschien had het wel met het ongeluk te maken. De paarden waren allemaal weg na het ongeluk, dus niet in de ring en dat is een beetje moeilijk plaatsen, lijkt mij.


De kampioen was ook geen amateur maar mij hoor je niet.
Het paardje was super mooi.
En ik heb er meerdere gezien.
Tevens was de liberty open qua inschrijving voor iedereen.
Meer wil ik hier niet over kwijt
[/quote]

Hoezo de kampioen geen amateur?? Menzannab staat bij dezelfde stal als ik, hij staat dag & nacht in het land en zit altijd onder de modder met zijn manen in de war. Er worden alleen plezierritjes met hem gemaakt, hij wordt niet getraind op spiermassa of zoiets. Ook zie ik nooit rijen potjes met allerlei mineralen e.d. Bovendien hebben ze hem voor weinig uit een weitje gekocht als tweejarige. Dat hij eerste werd in Tilburg maakt zijn eigenaar nog niet tot een professional!! Als een paard van Klaren beek slecht scoort zijn het toch ook niet ineens amateurs? Glenn en Esther zijn amateurs, maar hebben toevallig een heel mooi paard.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:59

henla_tent schreef:
Okey, ik heb mn foto;s bekeken en dr zitten niet veel mooie tussen. Dr zijn dr heel veel bewogen Scheve mond Helaas, volgende keer beter


MOOI!!! Haha! Clown

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:00

Paduc schreef:
Ik citeer Jenniffer:Ik was die blonde die met gevaar voor het leven van Paduc Cheyenne voorbracht.
Zal in het vervolg in de gaten houden, daar ik het moment enkele malen heb moeten herbeleven op de videoband van Riccardo.


Ik hoop dat je er niet slecht van slaapt. Knipoog
Cheyenne grinnikt nog wel eens in haar hoefje als ik Paduc zeg. Tong uitsteken

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:43

Tinipinie"]
[quote="riccardo"][quote="Franca schreef:
Tsja....dat dacht ik al. Toen Hazzebaz laatst schreef dat ze mee deed aan de amateurkeuring met haar paarden vroeg ik al "zijn jullie dan amateurs". Nee dus! En ik begreep ook uit het reglement dat dat dan niet gewenst was. Maar ik weet het niet zeker verder. Misschien had het wel met het ongeluk te maken. De paarden waren allemaal weg na het ongeluk, dus niet in de ring en dat is een beetje moeilijk plaatsen, lijkt mij.


De kampioen was ook geen amateur maar mij hoor je niet.
Het paardje was super mooi.
En ik heb er meerdere gezien.
Tevens was de liberty open qua inschrijving voor iedereen.
Meer wil ik hier niet over kwijt
[/quote]

Hoezo de kampioen geen amateur?? Menzannab staat bij dezelfde stal als ik, hij staat dag & nacht in het land en zit altijd onder de modder met zijn manen in de war. Er worden alleen plezierritjes met hem gemaakt, hij wordt niet getraind op spiermassa of zoiets. Ook zie ik nooit rijen potjes met allerlei mineralen e.d. Bovendien hebben ze hem voor weinig uit een weitje gekocht als tweejarige. Dat hij eerste werd in Tilburg maakt zijn eigenaar nog niet tot een professional!! Als een paard van Klaren beek slecht scoort zijn het toch ook niet ineens amateurs? Glenn en Esther zijn amateurs, maar hebben toevallig een heel mooi paard.
[/quote]

Weet niet wie jij bent met je 1 bericht.
Maar heb effe het fatsoen om eerst eens alles goed te lezen voordat je zo reageert hier.
En als het een HIJ is dan ben ik nu kampioen.

Hoera Hoera want we hebben het hier over een zij en betreffende een merrierubriek.

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:04

riccardo schreef:
Weet niet wie jij bent met je 1 bericht.
Maar heb effe het fatsoen om eerst eens alles goed te lezen voordat je zo reageert hier.


Sluit ik me eigen bij aan, is makkelijk om een nieuwe account aan te maken om commentaar te leveren.
Graag iets meer info in je profiel a.u.b. dat we weten met wie we te doen hebben.

thx Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:22

Zal wel iemand van stal Wennekes zijn..? Ik dacht dat Menzannab daar stond namelijk.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:34

en natuurlijk ben ik het helemaal met jos en ricardo eens!!!! wie zal dit zijn??????? een bekende

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:38

wie gaat er de detective-rol op zich nemen.... Tong uitsteken

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:31

Franca schreef:
Zal wel iemand van stal Wennekes zijn..? Ik dacht dat Menzannab daar stond namelijk.


Het is inderdaad iemand van Wennekers want ze kent de eigenaren van Menzannab Ik heb ook op Wennekers gestaan en ken Menzannab en de eigenaren ook Schijnheilig Maar berichie is niet van mij Tong uitsteken

Ik geloof dat Tinipinie inderdaad de plank een beetje heeft misgeslagen Verward Scheve mond Het ging over de merries en niet over de hengsten *LOL*

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:53

Hou het netjes , mijn besten, ik heb al teveel slotjes zien komen en zo houden we geen arabierentopic meer over. Het wordt anders zo'n gezoek. "Tinipini"kan toch niet ontkennen, dat ik de charmante voorbrengster van de kampioene op andere keuringen ook al eens gezien heb als voorbrengster ? en dan ben je . mijnsinziens, amateur af. Dit heeft niets te maken met het trainen, verzorgen en keuringsklaarmaken van een paard.
Laatst bijgewerkt door Paduc op 19-09-03 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:02

Ik heb het gevoel dat de lijnen tussen wat wel en niet amateur is een beetje vaag beginnen te worden. Het is aan het AVS om de voorwaarden te bepalen denk ik zo.

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:07

Wie was er eigenlijk Kampioene?
Nergens zijn er uitslagen te vinden......

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:23

Paduc schreef:
Hou het netjes , mijn besten, ik heb al teveel slotjes zien komen en zo houden we geen arabierentopic meer over. Het wordt anders zo'n gezoek. "Tinipini"kan toch niet ontkennen, dat ik de charmante voorbrengster van de kampioene op andere keuringen ook al eens gezien heb als voorbrengster ? en dan ben je . mijnsinziens, amateur af. Dit heeft niets te maken met het trainen, verzorgen en keuringsklaarmaken van een paard.


Paduc,

Over welke kampioene heb je het nu? Voordat daar weer verwarring over onstaat.
Ik moet zeggen dat ik namelijk de verwarring over welke paarden het ging van Tinipini wel kan begrijpen. Ik zelf ben al een paar dagen geleden de draad kwijt geraakt Verward en heb mij maar onttrokken aan deze hele discussie.
Begrijp zowiezo het nut er niet van, maar goed.
Ik dacht dat we een gezellig clubje arabierenliefhebbers hier hadden, haat en nijd is er al genoeg in de arabierenwereld, helaas. Huilen

Groetjes,

Karina

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:35

Citaat:
Ik dacht dat we een gezellig clubje arabierenliefhebbers hier hadden, haat en nijd is er al genoeg in de arabierenwereld, helaas.



kom op mensen we ze hebben al zoveel topics moeten sluiten omdat we het zo gezellig hadden en maar door bleven praten over alles wat bij de arabier kwam kijken, laten we deze topic nu niet laten sluiten omdat we ruzie / discussie krijgen zou toch jammer zijn

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:49

Hallo Paduc,

Ik bedoel eigenlijk ALLE Kampioenen. Het enige wat ik gehoord heb is dat ons 1e gefokte veulentje res. Kampioene is geworden bij de oudere merries, maar ik kan nergens, maar dan ook nergens uitslagen vinden.
Voor het eerst sinds jaren waren we zelf niet aanwezig.
Ook op de AVS-site staan nog steeds geen uitslagen.
Dus alle informatie is zeer welkom!!!

Met vriendelijke groeten, Marga Sanderse.
PS: En laten we met elkaar op een prettige manier communiceren!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:01

Beste bokkers, van mij geen onvertogen woord, maar hoogstens en kritische kijk op zaken en dat kan zondermeer op een gezellige toon.
De merrie , waar het over gaat is de jeugdkampioene.Ben mijn boekje zoekgeraakt, deze is door vele handen gegaan, maar mocht ik het terugvinden, zal ik kijken welke rubrieken ik wel aangetekend heb.

Tinipinie
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:41

riccardo"]
[quote="Tinipinie"][quote="riccardo"]
[quote="Franca schreef:
Tsja....dat dacht ik al. Toen Hazzebaz laatst schreef dat ze mee deed aan de amateurkeuring met haar paarden vroeg ik al "zijn jullie dan amateurs". Nee dus! En ik begreep ook uit het reglement dat dat dan niet gewenst was. Maar ik weet het niet zeker verder. Misschien had het wel met het ongeluk te maken. De paarden waren allemaal weg na het ongeluk, dus niet in de ring en dat is een beetje moeilijk plaatsen, lijkt mij.


De kampioen was ook geen amateur maar mij hoor je niet.
Het paardje was super mooi.
En ik heb er meerdere gezien.
Tevens was de liberty open qua inschrijving voor iedereen.
Meer wil ik hier niet over kwijt
[/quote]

Hoezo de kampioen geen amateur?? Menzannab staat bij dezelfde stal als ik, hij staat dag & nacht in het land en zit altijd onder de modder met zijn manen in de war. Er worden alleen plezierritjes met hem gemaakt, hij wordt niet getraind op spiermassa of zoiets. Ook zie ik nooit rijen potjes met allerlei mineralen e.d. Bovendien hebben ze hem voor weinig uit een weitje gekocht als tweejarige. Dat hij eerste werd in Tilburg maakt zijn eigenaar nog niet tot een professional!! Als een paard van Klaren beek slecht scoort zijn het toch ook niet ineens amateurs? Glenn en Esther zijn amateurs, maar hebben toevallig een heel mooi paard.
[/quote]

Weet niet wie jij bent met je 1 bericht.
Maar heb effe het fatsoen om eerst eens alles goed te lezen voordat je zo reageert hier.
En als het een HIJ is dan ben ik nu kampioen.

Hoera Hoera want we hebben het hier over een zij en betreffende een merrierubriek.
[/quote]

Hallo Riccardo,

Ik dacht dat je Menzannab bedoelde, dat lijkt me duidelijk. En sorry dat ik maar 1 bericht heb.

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:01

Dat zijn er echt nu 2 geworden, wel alles goed bijhouden hoor!!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:41

Beste Tinipinie,
Had dan eerst even gevraagd over welke rubriek het ging.
Verder gaat het er niet om of je 1 bericht of 1000 heeft.
Maar het is wel raar als er iemand met 1 bericht binnenkomt en naar mijn idee gelijk in het rondte begin te roepen zonder dat hij zich eerst even goed heeft geeinformeerd.

Verder heet ik je welkom hier en hoop nog meer van je horen en vul je profiel een beetje in dan weten we met wie we te maken hebben.