[arabier] Wie gaat er naar het NK in Bunschoten??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:45

Leuk....in elk geval 2 trotse eigenaren die van hun lieve arabische merries kunnen genieten zonder kampioen te hoeven zijn *LOL*

Succes alvast en ik vind het SUPERleuk dat we elkaar daar nu echt gaan tegenkomen....allebei lekker nerveus natuurlijk *LOL*

Rachella Knipoog
Laatst bijgewerkt door Franca op 24-08-03 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:45

Inderdaad franca je hebt ook gelijk het was ook voor de lol ik ben een amateur en geen prof en geniet van de dagen dat ze nog jong is.
Het is alleen maar een ervaring en meer niet.gelukkig ben ik zeer realistisch.Mijn merrie is voor mij nummer 1 dat is wat telt.Shatia blijft haar hele leven van mij dat staat vast.een super karakter heerlijk gewoon.Maar ik vondt het leuk om mee te doen echt waar.
en 13 sept is het mijn beurt om met een rood hoofd door de ring te sjouwen.

Franca met Yen komt het echt wel goed geloof mij nou maar.
Ik vindt Yen een mooie meid en weet zeker dat je veel plezier zult hebben 13 sept.

JA INDERDAAD
je leest het goed ik ga haar voorbrengen.
Heb er nu echt helemaal zin in

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:15

Rachella schreef:
.


Super gesproken Rachella Scheve mond

Dat zijn opmerkingen waar we wat aan hebben Haha!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:17

riccardo schreef:
13 sept is het mijn beurt om met een rood hoofd door de ring te sjouwen.

JA INDERDAAD
je leest het goed ik ga haar voorbrengen.
Heb er nu echt helemaal zin in


O jee daar gaan we foto's van maken, Cheese! , een vuurode riccardo en een puffende Franca .

Dat wil ik zien.... Haha! Haha! Haha!

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:13

Jammer dat we de 13e niet kunnen komen kijken...zou Cheyenne ook graag willen bewonderen.
Gisteren in Bunschoten wat door de stallen gelopen,en daar stond ze... Shatia....ik had haar natuurlijk al vaker op foto,s gezien maar ze is ook in het echt een mooie aparte dame!!!
Ze leek het allemaal gezellig te vinden en ook in eerste intantie in de voorring leek het of ze een professional was die nooit anders gedaan had......
En toen.....liep ze ineens los.....was was even schrikken....maar ze kwam gewoon weer aanlopen om zich te laten vangen
Leuk om jullie eens gesproken te hebben Riccardo en Gabriella en veel succes de 13e

Was echt een geweldige dag ....zoveel moois zie je niet snel bij elkaar.....heb echt genoten van al die mooie paarden.....toen de buikdanseres kwam kon het voor mijn zoontje niet meer stuk.....ze had namelijk Phytons bij zich en laat slangen nou net zijn intresse zijn Haha!

Gelukkig is de slang genaamd Piet hier in het terrarium heel wat kleiner.....Dianto heeft de Phyton nog wel mogen aaien .....jammer dat ik niet meer bokkers heb gesproken,volgende keer herkenningsteken afspreken Haha!
Groetjes van Patricia

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:31

Joske"]
[quote="riccardo schreef:
13 sept is het mijn beurt om met een rood hoofd door de ring te sjouwen.

JA INDERDAAD
je leest het goed ik ga haar voorbrengen.
Heb er nu echt helemaal zin in


O jee daar gaan we foto's van maken, Cheese! , een vuurode riccardo en een puffende Franca .

Dat wil ik zien.... Haha! Haha! Haha!
[/quote]


Ik geloof dat ik er zelf ook aan moet geloven, had sol ook opgegeven voor de amateurkeuring, maar 'mijn' voorbrenger heeft opgegeven dus nu moet ik zelf gaan rennen, heb van een paar jaar terug al op video staan, ik met rood hoofd haha en me paard heeft toch een lol, die vind het prachtig, vooral omdat ik haar nie kan bijhouden. Alleen opstellen, dat vind mijn meisje nie zo leuk....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:51

Heb je een foto van shatia in de ring, ik heb er zoveel gezien dat ik niet weet welke het is. Bloos was er ook pas om 14u ofzo, konden het niet vinden namelijk... Er stond maar vanaf 1 kant bordjes aangegeven... Laten wij nu net van de andere kant gekomen zijn... Ik heb van een merrie die ik heel mooi vond geen foto's kunnen maken omdat er steeds een bruine jonge merrie voorstond... Ze leek wel op die van jou, maar of ze dat nu ook echt was??? Verward

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:10

ik heb nog geen foto's van shatia in bunschoten maar kan je wel een foto van Exloo laten zien.

Afbeelding
Afbeelding

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:41

Riccardo, ik heb een lopendeband voor je en een hometrainer, dan kan je vast oefenen voor het voorbrengen...je weet nu, wat ze beter willen zien en laten we eerst het lopen verbeteren, daarom moet jij ook oefenen! en dan komt later de romp wel...vergeet niet, ze is nog in de groei en eerst de voeding, gelijk met haar beweging, opvoeren en je hebt een fantastisch paard...en anders weer rijlessen nemen en mee de endurance in!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:06

Paduc schreef:
Riccardo, ik heb een lopendeband voor je en een hometrainer, dan kan je vast oefenen voor het voorbrengen


Goed idee Paduc,

Die jongen heb een conditie als een natte krant Haha!

( ik ook trouwens Scheve mond )

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:18

De foto's van Jan Kan staan online. www.jankan.nl

Heb net al even naar de foto's van Pasch Lavinia en Europejka gekeken. Lovers

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:47

Bunschoten was heel mooi, heb Shatia in real life mogen bewonderen.... Mooie merrie, jammer van de 7e plek. Maar ach, je bent weer ervaring rijker en Shatia deed het naar mijn idee heel goed in de ring.
Wow, allemaal mooie kwijlpaardjes gezien. 180 foto's geschoten met mn digi.... Heb echt leuke dag gehad.
13 September wil ik weer!!!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:27

Neem dan een groter rolletje mee en zak af naar de voet van Nederland en steek 26-27-28 september de grens bij Aken over, dan zie je de top van de wereld.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:04

Paduc schreef:
Neem dan een groter rolletje mee en zak af naar de voet van Nederland en steek 26-27-28 september de grens bij Aken over, dan zie je de top van de wereld.


Zou heel graag willen , volgend jaar misschien als ik dan mijn rijbewijs heb! Nu heb ik geen vervoer jammer genoeg....

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:38

Even nog over het loopvermogen van onze topvoorbrenger in spé, Riccardo. Gisterenavond kwam ik laat op de manege en hoorde op 300meter afstand iemand hijgen als een ...., Ik dacht,"als dat maar goed gaat" Mijn eerstehulpkoffer uit de auto gehaald liep ik wat sneller naar achter en wat trof ik daar aan: Riccardo in training voor het lopen samen met mijn naamgenoot Paduc!! met Bianca als instructrice. Krap twee rondjes hield hij vol en moest toen een halfuurtje bijkomen. Toch maar die lopendeband bij hem thuis afleveren, anders moet Shatia het dadelijk allemaal zelf doen op de amateurkeuring!!!!!

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:28

hoi,
hahahahahahahahahahahaha...wat een goeie ...kan niet anders zeggen dan dat hij respect verdient ,hij neemt het dus echt serieus ....wat gaaaaf , petje af Riccardo...Super!!
gaan er nog meer avs -leden naar de leden vergadering as. vrijdag?
ik wel !
gr,sas.
Wat een goeie zeg ...echt Petje af ...je bent een goeie gozer ...hahahahahahahahaa...hijgend hert...hahahahahaha...

Kubarah

Berichten: 97
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 16:15

Het was weer super in Bunschoten..wat een mooie paarden weer..

En mijn eigen merrie deed het ook super goed.. Kubarah werd bij de 9 t/m 14 jarige merries eerste en dat terwijl ze nog nooit mee is geweest naar een show.. En ze kreeg ook nog super mooie punten

Type
19
19
19
18
Hoofd/Hals
18
19
18
18
Romp/Bovenlijn
18
18
18
18
Benen
16
17
17
17
Beweging
18
18
18
18
Totaal aantal punten 359!! Lachen
Volgend jaar gaan we zeker weer!!

Groetjes

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:34

hoi,
gefeli !!! dat zijn nog eens leuke scores,ik heb haar gezien.....MOOI dier!
gr,sas.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:37

riccardo schreef:
ik heb nog geen foto's van shatia in bunschoten maar kan je wel een foto van Exloo laten zien.

Afbeelding
Afbeelding


hoi,
die hoofd shot vind ik erg mooi/sprekend..... en dan ook nog zo'n jong dingetje...
word een mooie dame en ze zal mits er goed gebrainstormd ook wel later leuke kinders krijgen ......
gr,sas.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:45

Ik weet het nog steeds niet Riccardo Bloos Bloos Bloos
Van die merrie die ik niet op de foto kreeg, had een jonge bruine merrie met een kort staartje gewonnen. Dat was uiteindelijk ook de winnaar met 365 punten in totaal in Nederland gefokt.
Die winnaar stond dus de hele tijd voor die schimmelmerrie te dansen, die ik zo geweldig vond. Boos!
(meerdere arabieren overigens)

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:49

Hoe heette dat hengstje nou ook alweer dat jeugdkampioen werd? Die met die brede doorlopende bles. 1 Neusga had hij wit, andere was zwart/bruin??
Ben zijn naam vergeten....

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:54

M.M.Sultan van de Arabian Fantasie

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:55

Ja precies!!! Nu je het zegt denk ik: ohja....

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:14

Heeft er iemand een plaatje van Poetin Kossack misschien? Ben nl namen aan het zetten bij mijn foto's, maar zit nu te twijfelen wie wie is...
Alvast bedankt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:27

Mooie pics van Shatia *LOL*