Hekel aan shetten???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:23

Nu moet ook ik natuurlijk nog even voor de Shetrjes opkomen! Ik heb Shets altijd al leuk gevonden, juist omdat ze zo klein zijn. De eerste pony`s die ik echt leuk vond (daarvoor ging het me alleen omhet rijden) waren twee schimmeltjes die ik vervolgens mocht verzorgen. Nu heb ik alweer vijf jaar mijn eigen Shetje waar ik heel veel lange buitenritten en Shettenraces mee gedaan heb. Nu beleer ik hem voor de wagen en maak wandelingen aan de lange lijnen met hem. Bovendien kan hij al ged voetjes geven en het compliment.
Als iemand met een Shetje bezig is vind ik dat juist van ware paardenliefde getuigen omdat het je dan niet alleen om het rijden gaat.
Noui ja iig vind ik Shetjes WEL leuk!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:10

ik vind ze zoow super schattig!!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:29

hm oliebol nou krijg ik weer spijt dat ik de mijne heb verkocht. Maar ja ik kan het niet meer terug draaien. Ze zijn in ieder geval super gaaf en lol dat je ermee kan hebben. Niet voor de hindernis afdraaien nee erna dat werkt veeeeel beter dat verwacht niemand. skijoering, nee... skeelerjoering. Hahah. Mensen die zich afvragen wat je met een shet kan doen, die denken alleen aan het rijden. En mensen die neerkijken op shets ( wat er zoooo ontzettend veel doen) kijk eens naar Aart van de Kamp hij rijdt niet voor niets met shetten!!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:30

super de lux gaaf beestje trouwens

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:41

shetjes zijn super gaaf ik heb er altijd al eentje willen hebben maar ik heb nu zelf al een andere pony duus maar vroeger wou ik er echt een!!
Wat een onwijs stoere shet op die foto man!! Echt een beauty!!!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:04

jeetje ik hou meestal ook niet zo van schetten maar deze die is toch mega mooi en die vet mooie staart ik kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van ben