Geen liberty tijdens de nationale

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Geen liberty tijdens de nationale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 14:39

Ik heb begrepen dat er geen liberty tijdens de nationale zal zijn omdat er niet genoeg inschrijvingen zijn. Boos!
Ik heb nog overwogen om ook in te schrijven maar zit met vervoer en de inschrijving is eigenlijk al gesloten.
Wat vinden we hiervan en hoe kunnen we eventueel de Liberty weer nieuw leven inblazen. Ik vind het toch altijd een welkome afwisseling op de keuringen. Ach gut


Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:45

Ook wij haddeen een merrie ingeschreven voor de Liberty, maar kreeg te horen dat ik de enige was bij de merries, en dat er maar 1 hengst zou zijn...dus is het gecancelled...

Het is wel een spectaculaire rubriek, die zer zeker behouden moet worden....

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:50

hoi,
ik zal wel afwijken maar ik vind het nooit zo spectaculair en ga meestal wat drinken als deze rubriek begint.....sorry!....plus dat het meeste al eens gedaan is ....heb ook wel eens dubbel gelegen maar dan was het echt heel grappig , goed bedacht ,goede humor en sterk in elkaar gezet.....meestal vind ik dit dus niet het geval ....
gr,sas.

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 08:52

ja dat klopt die hengst is van mijn vriendin. Grote drempel voor de liberty is natuurlijk dat het paard een keer een rubriek gewonnen moet hebben om mee te mogen doen. Als het aantal deelnemers blijft teruglopen zouden ze dat misschien eens moeten veranderen. Ik vraag mij ook af wat de reden is voor deze regel.

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 08:54

je bent niet de enige hoor, sas. Er zijn er wel meer die er zo over denken.

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:34

Het mooie van deze rubriek is dat de paarden zich kunnen laten zien zoals ze daadwerkelijk zijn, en aan de hand kunnen ze worden gestuurd op en kunstmatige manier. Ik vind een Arabier in vrijheid nog steeds het mooist, kan geen "aan de hand paard" tegenop....Maar dat is mijn mening.

Er zijn er inderdaad meer die denken zoals jij Sas, en dat is logisch, smaken verschillen nou eenmaal. Maar ik denk dat je ook wel vindt dat een paard zich hoort te gedragen zoals hij IS, en niet zoals hij MOET ZIJN...toch?????

Deze regel is volgens mij genomen omdat de Liberty van oorsprong een galaklasse is, waar alleen paarden van een hoog kwaliteitsgehalte deel mogen nemen. Ik weet het niet zeker, maar dit is wat er mij bijstaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 24 bezoekers